Klinkt op zich al goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Byte_Me het volgende:
Ik heb hier (Eindhoven) nog wel iets staan, niet in de buurt van Twente, maar ik kom daar af en toe.
Core 2 duo E6300 met goede koeler, is behoorlijk te overklokken, richting 3GHz, maar heeft het grootste deel vd tijd gewoon stock gedraaid ivm electriciteitsverbruik.
4GB RAM
Gigabyte GA-965P-DS3 moederbord
Ati X1950 Pro
Asus DVD/RW
Tagan 530W voeding
500GB HD
Geen windows licentie, HD wordt gewiped.
Zit in een merkloze kast, die er normaal uitziet. PC doet het prima, maar ik heb een tijdje terug iets snellers gekocht en sindsdien staat ie in de hoek. Voor 60 euro mag je hem hebben.
Ik kan er evt een Radeon HD 5770 inzetten, maar dan gaat het wel naar 75 euro.
Ik zou liever een keer afspreken als ik in de buurt ben, verzenden kan alleen maar problemen opleveren.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:10 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Klinkt op zich al goed.
Is dat incl. verzending?
Kom jij weleens in de buurt dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ik zou liever een keer afspreken als ik in de buurt ben, verzenden kan alleen maar problemen opleveren.
Bedankt voor je melding.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:31 schreef Applemooz het volgende:
Ik gooi ook een balletje op. Ik heb eventueel nog een Mac Mini. Het gaat om een Intel variant met 1.83Ghz Dual Core CPU, 4GB RAM, 500GB HD, Wifi, Bluetooth, maar geen toetsenbord of muis. Ruilen tegen een Wake Up Light model HF3550. Deze mag tweedehands zijn... Omgeving Twente hoeft geen probleem te zijn...
Is het interne geheugen uberhaupt up te graden dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb nog E4500 bak staan, met 250gb hdd dvd brander etc.
verder weinig luxe.. onboard video,audio en netwerk ( PCI-E slot zit er wel op voor evt betere videokaart etc)
met 1GB ram er in.. 2de module werkt niet.. (module is kapot) zitten 4 sloten op het bord.
mag voor 35 exc weg
dr kan in elk geval 4x 1GB in.. dat heb ik namelijk wel eens getest..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:55 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Is het interne geheugen uberhaupt up te graden dan?
Dat is feitelijk het enige krappe wat ik me zo kan bedenken. Prijs is op zich goed.
Die ligt een buitje buiten het budget helaas.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:58 schreef Kriegel het volgende:
Ik zou zeggen, help elkaar uit de brand:
V&A / [TK] Lenovo M58e PC
Top.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr kan in elk geval 4x 1GB in.. dat heb ik namelijk wel eens getest..
Voor 75 mag je hem komen halen. Ik ben de eigenaar van de advertentie.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:15 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Die ligt een buitje buiten het budget helaas.
platte dekstop, maar kan evt ook op zn kant staan, en zit front usb en audio op :-)quote:Op zondag 2 maart 2014 11:16 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Top.
In wat voor kast zit hij (front usb?)
PMquote:Op zondag 2 maart 2014 12:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
platte dekstop, maar kan evt ook op zn kant staan, en zit front usb en audio op :-)
Bedankt voor het meedenken!quote:Op maandag 3 maart 2014 02:00 schreef Syd het volgende:
Heb hier nog een aantal PCs staan die ik nog moet uitzoeken voor een kennis. Heb er morgen wel even tijd voor mocht je nog interesse hebben, woon in Hengelo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |