Laat het bieden maar beginnen!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef beelz het volgende:
Biedingen van 120 euro of hoger ga je niet krijgen
Fotootjes?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef gabbeltje het volgende:
Hallo,
Bij deze bied ik mijn Lenovo M58e desktop pc aan. Ik gebruik hem zelf niet meer vanwege het aanschaffen van een nieuwe pc. Deze pc heeft als specificaties:
Intel Core Duo E5300 2,6 Ghz
2GB RAM geheugen
250GB SATA HDD
DVD speler
ATI Radeon HD5450 (HDMI, DVI en VGA)
Bedankt voor je tip heb het meteen bijgewerkt! Ben net nieuw hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Fotootjes?
Waar op te halen?
Hoe oud?
Bon/garantie/doos aanwezig?
Mag allemaal wel wat minder karig in die OP. En richt/vraagprijs is verplicht.
Dan meteen nog een tip, je mag niet linken naar marktplaats.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:18 schreef gabbeltje het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip heb het meteen bijgewerkt! Ben net nieuw hier.
Ook weer aangepast. Bedankt maar weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan meteen nog een tip, je mag niet linken naar marktplaats.
Top OP, niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:40 schreef gabbeltje het volgende:
[..]
Ook weer aangepast. Bedankt maar weer.
Vind ik net iets te laag. Ik kan hem versturen. Voor 85 exclusief verzendkosten (<10 kilo ¤6,75) doe ik hem weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef BlueLed het volgende:
Ik wil 'm wel graag hebben. Ik start met 75 euro... mits je hem kunt verzenden...
doe even normaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:37 schreef gabbeltje het volgende:
[..]
Ehm serieus? Hahaha sorry moet even lachen.
Voor 75 euro mag je hem overnemen. Graag verdere contact via de mail doen ronaldplat89@hotmail.com aangezien ik nog niet mag pm en omdat ik nog geen 7 dagen lid ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef BlueLed het volgende:
Ik wil 'm wel graag hebben. Ik start met 75 euro... mits je hem kunt verzenden...
Heb je een pm gestuurdquote:Op zondag 16 maart 2014 11:30 schreef pluisje79 het volgende:
De computer functioneert nog goed?
Kan ik hier evt. nog geheugen bij prikken?
Is er een foto van de binnenzijde beschikbaar?
Ik heb interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |