quote:Op maandag 24 februari 2014 22:39 schreef d1ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wetenschapper was idd niet een van de woorden die mij als eerste te binnen schoten toen ik hem zag.
je mag verwachten dat iemand die het zover heeft geschopt in een zombie apocalypse, op zijn minst weet hoe hij bijvoorbeeld een wapen moet vasthouden.
Ach ja, de Governor deed het ook, en die schoot 10-20 mensen neer met een hand.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind die gasten nog steeds meer weghebben van New Kids mensen dan van zombiebestrijders
Die met dat matje sowieso natuurlijk en die sergeant lijkt ook wel wat op de acteur die Gerrie speelt, maar dan met een flinke lading steroïden.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind die gasten nog steeds meer weghebben van New Kids mensen dan van zombiebestrijders
Als je de comics hebt gelezen snap je mequote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo noemden ze hem toch, die knakker met matje?of waren ze op weg naar een wetenschapper? (Heb een download met QoQ-ondertitels gekeken, wie weet waren die gaar
)
Nopequote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef d1ce het volgende:
[..]
Als je de comics hebt gelezen snap je me![]()
Ik snap jequote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef d1ce het volgende:
[..]
Als je de comics hebt gelezen snap je me![]()
Same here. Wereld van verschil met eerdere seizoenen/eerste seizoenshelft. Er gebeurt tenminste iets!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:58 schreef SlevinX het volgende:
Die laatste 3 episodes zijn echt super. Dit is toch wat we willen zien in twd? Kleine groepjes die proberen te overleven?
Zijn er ook nieuwe regiseurs ofzo? Vind de beelden mooier, de sfeer is beter, rustig tempo met veel betere spanningsopbouw. Of ligt dat aan mij?
Daryl moet nodig naar de kapper! en slapen zal m ook goed doen denk!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:04 schreef Spooky4u het volgende:
Elke aflevering zonder Darryl is kut
Vond opzich niet zo raar dat zo iets uit de hand liep. Ten eerste zijn sommige lui nogal haantjes, waren ze duidelijk tuig en is dit hoogstwaarcshijnlijk het enige 2 persoonsbed. En wie zegt dat hij dood was? Dacht eerder knockoutquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:01 schreef planethugo het volgende:
idd weer een prima aflevering. Die brede militair met snor is een coole toevoeging en de professor die daarbij is met 'de oplossing' maakt het extra interessant. Alleen beetje matig dat die gast zo slim is maar niet zo slim is om ff naar het vechtende groepje te rennen en te waarschuwen voor zombies maar wel gewoon de vrachtwagen naar de klote schiet
de scenes met rik waren ook wel spannend, al slaat het nergens op dat een groepje binnenkomt en iemand een ander die hij op zn minst redelijk kent afmaakt omdat ie op een bed wil liggen. maargoed, was natuurlijk om te benadrukken dat het geen lieverdjes zijn
En later nog met één oogquote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ach ja, de Governor deed het ook, en die schoot 10-20 mensen neer met een hand.
Dat ja. Rick ging daar ook snel weg omdat die gast hem gezien had en natuurlijk alarm zou slaan wanneer hij bijkwam.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:13 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Vond opzich niet zo raar dat zo iets uit de hand liep. Ten eerste zijn sommige lui nogal haantjes, waren ze duidelijk tuig en is dit hoogstwaarcshijnlijk het enige 2 persoonsbed. En wie zegt dat hij dood was? Dacht eerder knockout
Hij was knock-out inderdaad. Rick was eerst bang dat hij dood was en in een zombie zou veranderen, maar hij ademde daarna nog.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:13 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Vond opzich niet zo raar dat zo iets uit de hand liep. Ten eerste zijn sommige lui nogal haantjes, waren ze duidelijk tuig en is dit hoogstwaarcshijnlijk het enige 2 persoonsbed. En wie zegt dat hij dood was? Dacht eerder knockout
rick ging zo snel weg dat die ene vent lekker het snurken was en die ene nog steeds niet bijgekomen wasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat ja. Rick ging daar ook snel weg omdat die gast hem gezien had en natuurlijk alarm zou slaan wanneer hij bijkwam.
Dat is ook de insteek van de comics, de zombies zijn zelden t gevaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:26 schreef AmaninFull het volgende:
Recentste aflevering haalde een heel hoog niveau. Goed om te zien dat er andere 'marauding bands' zijn die minder beschaafd zijn, het zijn niet alleen de walkers waar je voor moet oppassen. Het is speculeren, maar ik denk dat deze troep wolven als hij Michonne, Rick en Corl te pakken had gekregen tot veel geweld in staat was geweest, zeker een rape van Michonne. Andere nieuwe lui zijn ook interessant met nog een lekker wijf!
Maar wel weer wat ongeloofwaardig dat die vent als een gek om zich heen ging schieten, kom op zeg, zelfs een aap zou dat beter kunnen. Rick bewijst zich ook weer als een force of nature, diep respect voor zijn (fysieke) onverwoestbaarheid.
Is toch logisch? De beste man wil een patent binnenslepenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Die 'wetenschapper' is echt een mongool en volgens mij een keiharde oplichter. Die wil gewoon naar Washington voor familie ofzo en zegt dat ie de oplossing heeft voor het virusEn het stomme is dat iedereen het ook gewoon gelooft.
"So what happened?"
"That's qualified!"
Rot op man
Ik vond hem maar vervelend. Leuke story arc voor een seizoen, maar zijn hele vendeta met de groep ging veel te lang door.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef warp995 het volgende:
Vind de serie een heel stuk minder sinds de governor dood is..
Die vendetta duurde idd te lang, maar vond karakter ontzettend bruut en genadeloos, zo'n karakter zie je niet vaak in een serie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vond hem maar vervelend. Leuke story arc voor een seizoen, maar zijn hele vendeta met de groep ging veel te lang door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |