Het weekend dan en daar wil ik een foto van hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik drink door de week niet.
Op zich masseert ze wel goed hoor (heb ik uit betrouwbare bron, iemand die er verstand van heeft keek mee met de streams toen ze aan het masseren was).quote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef zwellever het volgende:
Weer zo'n griet die er op geilt om en plein publique door Andrea mishandeld te worden.![]()
Onbegrijpelijk......
Ze lijkt op mn zus!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg nu al: blijf jij maar in Utopia. Ruil maar in voor wie dan ook.
Nou, dat heeft ze niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Op zich masseert ze wel goed hoor (heb ik uit betrouwbare bron, iemand die er verstand van heeft keek mee met de streams toen ze aan het masseren was).
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n Gooische tuthola met een hondje in een tas
Ik heb ook niets met kleine hondjes nee, ik heb al katten en die hoef ik niet uit te laten ookquote:Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n Gooische tuthola met een hondje in een tas
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
Werd Martend van Fok! net gebeld door Vanes?. Die had een reservering voor 2 personen.
Hij heeft gister gesproken met Vanesquote:Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
Werd Martend van Fok! net gebeld door Vanes?. Die had een reservering voor 2 personen.
Ik zeg: doen!quote:
Want dat moet je zijn om te weten wat lumbaal of een hernia is?quote:
Martend heeft toch 9 maart een afspraak?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
Mooie meid, snap alleen niet dat zij zich laat masseren door Andrea ppffffquote:Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg nu al: blijf jij maar in Utopia. Ruil maar in voor wie dan ook.
Mijn "Us Foppe" (toypoedel) is heel groot, denkt ze.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met kleine hondjes nee, ik heb al katten en die hoef ik niet uit te laten ook. Ik wil wel ooit een hond maar dan een lekker grote.
Niets tegen kleine hondjes an sich natuurlijk, die zijn ook lief, maar als accessoire...
Ja maar er ging nu iets mis, ze dacht dat het een nieuwe reservering was.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij heeft gister gesproken met Vanes
Helemaal mee eens... Ja echt, dat meen ik heus en oprecht!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met kleine hondjes nee, ik heb al katten en die hoef ik niet uit te laten ook. Ik wil wel ooit een hond maar dan een lekker grote.
Niets tegen kleine hondjes an sich natuurlijk, die zijn ook lief, maar als accessoire...
https://www.mst.nl/neuroc(...)n_ruggenmerg/hernia/ ? OK genoeg offtopic zo.... sorry.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want dat moet je zijn om te weten wat lumbaal of een hernia is?
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:42 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Martend heeft toch 9 maart een afspraak?
Dan klopt het helemaal, ze belde per ongeluk voor de tweede keer.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij heeft gister gesproken met Vanes
Hahaha.. Ze verklaart me al voor gek dat ik kijk naar Utopiaquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar er ging nu iets mis, ze dacht dat het een nieuwe reservering was.
Aha de 2e x miste ik ffquote:Op maandag 24 februari 2014 15:43 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dan klopt het helemaal, ze belde per ongeluk voor de tweede keer.
En die rat heet Beer? Ik had een mooie herder of husky verwachtquote:
Die gaat Paul afmaken en Hakim gaat 'm dan kopen voor vijf euro, ophalen. Vraag me af of dat mag, maar oké. Lijkt me zeer onhandig.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:46 schreef Punkman het volgende:
Zie in het filmpje van het afscheid van Happy geen auto voor zijn zoontje.
Heeft hij die niet meegenomen ?
Paul maakt hem af voor Happie en gaat m opsturen als ikn het goed heb begrepen..quote:Op maandag 24 februari 2014 15:46 schreef Punkman het volgende:
Zie in het filmpje van het afscheid van Happy geen auto voor zijn zoontje.
Heeft hij die niet meegenomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |