Afwachten, ja. Als ik wil, komen ze van de week nog een keer inwendig onderzoek doen + poging tot strippen, maar ik heb niks meer aan voorwerk gehad sinds gisteren, dus ik verwacht eigenlijk niet dat dat veel zin heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Burdie wat is jouw plan van aanpak nu ook alweer? Of is het gewoon met de dag aankijken?
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Afwachten, ja. Als ik wil, komen ze van de week nog een keer inwendig onderzoek doen + poging tot strippen, maar ik heb niks meer aan voorwerk gehad sinds gisteren, dus ik verwacht eigenlijk niet dat dat veel zin heeft.
Vrijdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor CTG, echo, inwendig onderzoek (ze krijgen er maar geen genoeg van) en doorspreken hoe verder.
Dat komt omdat je met drie weken al positief testtequote:Op maandag 24 februari 2014 15:48 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty helaas... maar fijn dat je toch een goed gevoel aan de sollicitatie hebt overgehouden!
Mus balen van de insuline. En inleiden.. heb je daar al ervaring mee, of ging het bij S spontaan?
Blijft gek dat het bij sommige van jullie voor het gevoel zo hard gaat en dat voor mij de tijd kruipt op t moment.
Dat hóeft niet hequote:Op maandag 24 februari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Afwachten, ja. Als ik wil, komen ze van de week nog een keer inwendig onderzoek doen + poging tot strippen, maar ik heb niks meer aan voorwerk gehad sinds gisteren, dus ik verwacht eigenlijk niet dat dat veel zin heeft.
Vrijdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor CTG, echo, inwendig onderzoek (ze krijgen er maar geen genoeg van) en doorspreken hoe verder.
Ik stel me gewoon in op een inleiding met 42 weken, en een maart-baby, en reken nergens meer op.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat hóeft niet heIk zat een paar dagen voor het strippen 'potdicht' en nog niks verweekt, en in 1 nacht deed het voorwerk zijn werk en was strippen het laatste zetje. Ik had er toen ook nog maar weinig vertrouwen in en was al bang voor inleiding. Dus het kan écht nog. Al kan het natuurlijk zeker geen kwaad om alle opties in je hoofd te houden.
Klaproos wat mooi!!!!!! Heeft ze tijdens je hele bevalling foto's gemaakt? Bijzonder zeg! En je hebt een knappe zoon
Haha, ja dat kan er mee te maken hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met drie weken al positief testte
Ik vind het gek en dubbel dat er nu aprilmoeders in de top tien staan![]()
Voor mijn gevoel is dat allemaal nog helemaal niet zo lang geleden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Lijkt mij de beste benadering nu idd voor jezelfquote:Op maandag 24 februari 2014 15:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik stel me gewoon in op een inleiding met 42 weken, en een maart-baby, en reken nergens meer op.
Afhankelijk van hoe ik me voel, bel ik morgen of woensdag nog eens de vk voor een strippoging, desnoods komt ze voor niks, maar dan heb ik het wel geprobeerd. Vrijdag zullen ze iig in het ziekenhuis ook nog proberen te strippen.
Met hoe mijn lijf werkt, zal je zien dat ik vrijdag alles afspreek met het ziekenhuis en alsnog zaterdag op de valreep natuurlijk beval.
Met welke termijn kwam S?
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh wow klap, wat een mooie foto's!! Gefeliciteerd met je mooie jongetje!! En supertof dat Bellelena erbij was, lijkt me heel speciaal om mee te maken.
Ohja en SkittlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klap, van harte en wat een mooie foto's! Goed gedaan!!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef Burdie het volgende:
Wat een mooi mannetje, klap. Helemaal af en alles!
Wilikook!
Jouw lijf, jouw kindjes, jouw keuzes!! Laat je informeren over de pro's en cons, maar laat je niet gek maken hoor. Ook een tweelingzwangerschap kan langer duren en zolang het goed gaat met de kinders en met jou, moet dat toch ook gewoon kunnen!quote:Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben overigens nu al een beetje bang voor een inleiding. Ik heb het gevoel dat mijn lijf de kindjes gewoon binnen gaat houden tot 40 weken en dat zal het zh vast niet laten gebeuren.
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Skittles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu zit ik te Ka-mee-ha-mee-ha'en in mn hoofd....
Wat stom zeg! Moet je medisch bevallen dan? Hier wist het ziekenhuis van niets.. Of nou papa wat foto's schiet of iemand die wij erbij willen hebben, wij zien geen verschil (naja in de foto's danquote:Op maandag 24 februari 2014 16:51 schreef StefanieV het volgende:
Klap mooi mannetjefijn dat belle er bij was voor de foto's, hier ging mijn zus dat doen maar ze mag er niet bij zijn in het ziekenhuis.. Stom beleid..
Nou, die bakkes van je vriend vind ik erg ontroerend. Zo mooi, als hij jullie zoon voor het eerst ziet!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef klaprooss het volgende:
Jibbe is zijn naam
Voor de liefhebbers nog een paar foto's onder de spoiler. Gemaakt door bellelena die er tijdens de bevalling was, ik zal ze wel later weghalen ook omdat vriend met z'n bakkes erop staat
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Skittles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Jeeej eerste echo!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Burdie, jij bent ook snel aan de beurt! Hooguit een paar daagjes nog
Verder niet goed onthouden wat ik heb gelezen. Vol weekend gehad, vanacht slecht geslapen en vandaag lekker verkouden geworden *snotter.. Beetje afgedraaid! Maar! Nog 1 nachtje slapen tot de echo!
Nee in België bevalt bijna iedereen in het ziekenhuis en niet thuis. En heb het aan mijn gyn gevraagd en dat is het beleid.. Zou het spijtig vinden dat mijn zus dan weer naar huis moet gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Wat stom zeg! Moet je medisch bevallen dan? Hier wist het ziekenhuis van niets.. Of nou papa wat foto's schiet of iemand die wij erbij willen hebben, wij zien geen verschil (naja in de foto's dan)
Ja het is wel een domper hoor. Vooral omdat mijn zusje afgestudeerd is als vroedvrouw en meter wordt.. Dus ik vind het echt wel spijtig. Van de gyn mag het trouwens wel maar van het ziekenhuis niet..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Toch lijkt het me wel een domper Stefanie. Ik wil ook graag mijn zusje erbij hebben net als bij bevalling 1 (die overigens thuis was) en ik heb nu zelfs gevraagd of ze evt. ook bij een keizersnede zou mogen zijn.
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef klaprooss het volgende:
[ afbeelding ]
Jibbe is zijn naam
Voor de liefhebbers nog een paar foto's onder de spoiler. Gemaakt door bellelena die er tijdens de bevalling was, ik zal ze wel later weghalen ook omdat vriend met z'n bakkes erop staat
Datumtweeling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eveneen dikkevoor Burdie, voor je het weet heb jij je kleine ook in je armen!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even een noobvraagjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Musique, heftig zeg, dat insulin spuiten, maar wel fijn dat alles ok was. En dat je nu al weet dat je ingeleid moet worden, ho voel je je daaronder?
Fee-Nix: ik kkon ook mijn mond niet houden hoor. Ik heb het de eerste dag meteen al verteld aan mn ouders, broers/zussen en een vriendin en toen was ik nog niet eens 4 weken! En iedere vriendin die ik zag vertelde ik het meteen aan. Ik kon echt niet wachten tot 12 weken hoor, maar zag daar ook niet ech het nut van in.
Burdie: ik duim voor je! Ik kan me je ongeduld zo goed voorstellen!
Ik heb al de hele zwangerschap het gevoel dat ik ook ver overtijd zal gaan. Ik hoop zelf een inleiding te voorkomen, want dan mag ik niet thuis bevallen. Thuis bevallen is in mijn land al niet gangbaar, maar ik heb gelukkig een verloskundige kunnen vinden die er volledig achter staat en die het ook al vaker gedaan heeft. Ik heb me echt met hand en tand moeten verdedigen tegen kritiek van vrienden en schoonfamilie, die het echt achterlijk vinden om thuis te bevallen. Men vindt het hier normaal om naar het ziekenhuis te gaan, meteen ruggeprik en aan het gas (word je knetter stoned van) en dat de gyn dan met knip en tang de baby eruit haalt. Veel vrouwen herinneren zich weinig van de bevalling. Dat ik dat liever anders zou willen vinden ze maar vreemd. Dus als ik nu alsnog naar het ziekenhuis moet voelt dat echt een beetje als een teleurstelling.
Fixedquote:Op maandag 24 februari 2014 23:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wow GM, nu al beweging! Geniet ervan![]()
Zou ik ook in de op mogen, ud staat vooralsnog op 29 oktober, dus het wordt nóg drukker die maand
Jaa, goed gedaan!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 03:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM wat leuk nu al plopjes.
Dodoria tof dat je een vk hebt gevonden die de bevalling thuis wil doen. Ik hoop voor je dat het mogelijk is.En een dikke jompel voor mezelf want 37 weken vandaag. Ik heb de hele zwangerschap gehoopt dat de mannen gewoon zo lang binnen zouden blijven en het is gewoon gelukt. Met een beetje geluk mogen ze gewoon gelijk mee naar huis als ze geboren zijn.
![]()
![]()
Ik denk dat de mannen het zelf ook fijn vinden want mijn blaas wordt gebruikt als trommel of iets dergelijks, ik ben nu al voor de tweede keer wakker om te plassen.
En Dot ook 37 weken!
Tenzij er een blauw veulentje uit komt (dat droomde ik laatstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Over een week ben jij je baby aan het voeden!
Gefeliciteerd met het halen van 37w nikki!
Mijn meisje heeft er een hékel aan als ik iets in haar haartjes wil doen en speelt graag met haar auto's. Daarentegen speelt ze ook graag met haar poppen (ze heeft er 2, 'poep' en 'biebie'). Het geslacht zegt eigenlijk weinig over de voorkeuren. Als ik het zo bekijk zie ik mezelf van nature ook niet als een jongensmoeder (en mijn man niet als jongensvader), als dat al bestaat. Maar ik weet zeker dat je daar gewoon in meegroeit. En jongetjesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:32 schreef Burdie het volgende:
Ik ben soms wel een beetje bang dat ik niks 'heb' met een jochie. Ik houd niet van voetbal, auto's, spiderman, vechtspelletjes, ruig doen en vies worden.
Maar dat hoeft ook allemaal niet per se met een jongen natuurlijk, net als een meisje niet meteen betekent: jurkjes, staartjes, tuttelen, shoppen, knutselen, poppen, cupcakejes bakken en nageltjes lakken.
Hoewel ik wel van voetbal hou en niks tegen wild spelen en vies worden heb, had ik een klein beetje dat gevoel wat jij omschrijft. Maar dat is echt helemaal goedgekomen! Jongens zijn óók heel lief, trekken vaak naar hun moeder en ze schijnen gemiddeld wat makkelijker in de omgang te zijn dan meisjes. Zal vast goedkomen als.die van jou een XYtje blijkt te zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:32 schreef Burdie het volgende:
Ik ben soms wel een beetje bang dat ik niks 'heb' met een jochie. Ik houd niet van voetbal, auto's, spiderman, vechtspelletjes, ruig doen en vies worden.
Maar dat hoeft ook allemaal niet per se met een jongen natuurlijk, net als een meisje niet meteen betekent: jurkjes, staartjes, tuttelen, shoppen, knutselen, poppen, cupcakejes bakken en nageltjes lakken.
+1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Het is weer wisseldag-dinsdag![]()
Nikke, Dot 37 weken!![]()
Aisly 34 weken!![]()
Soesa 10 weken!![]()
en ik 29 weken![]()
Ik (en enkele kennissen van me) heb goede ervaringen met Homecare. Groot voordeel vind ik dat je de hele kraamweek dezelfde persoon krijgt (tenzij jij zelf aangeeft dat het niet werkt). Bij Zuidzorg kun je zomaar iedere dag of om de dag iemand anders krijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:36 schreef Dyre het volgende:
Heeft iemand nog goede tips voor kraamzorg in Eindhoven? Ik moet deze week een beetje gaan regelen en ik vind het erg lastig.... Kom nu een beetje uit op VDA of Zuidzorg, maar dat is gebaseerd op niks
16 weken al jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:36 schreef Dyre het volgende:
Klap, wat een geweldige foto'sGefeliciteerd
NIKKI 37 weken
Aisley 34 weken
IMA, succes bij de echo!
Soes met 16 weken al een geslachtsbepaling? Ik ben ook zó benieuwd wat ik aan het maken ben
Heeft iemand nog goede tips voor kraamzorg in Eindhoven? Ik moet deze week een beetje gaan regelen en ik vind het erg lastig.... Kom nu een beetje uit op VDA of Zuidzorg, maar dat is gebaseerd op niks
Ik zie dat Homecare bij mijn verzekering wel gecontracteerd is, maar er zijn 3 'Plusinstellingen' zoals ze het zelf noemen (VDA, Zuidzorg en ZIN) waar ze extra afspraken mee hebben (over bijvoorbeeld aanvullende zorg/programma's) en waar dus eigenlijk mijn voorkeur naar uitgaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik (en enkele kennissen van me) heb goede ervaringen met Homecare. Groot voordeel vind ik dat je de hele kraamweek dezelfde persoon krijgt (tenzij jij zelf aangeeft dat het niet werkt). Bij Zuidzorg kun je zomaar iedere dag of om de dag iemand anders krijgen.
ik heb beide kraamperiodes homecare gehad en vond het erg fijn, idd de hele tijd dezelfde persoon. en hun vriendelijkheid vond ik belangrijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik zie dat Homecare bij mijn verzekering wel gecontracteerd is, maar er zijn 3 'Plusinstellingen' zoals ze het zelf noemen (VDA, Zuidzorg en ZIN) waar ze extra afspraken mee hebben (over bijvoorbeeld aanvullende zorg/programma's) en waar dus eigenlijk mijn voorkeur naar uitgaat.
Maar iedere dag een andere kraam lijkt me niet fijn....
Jup! Dat telt lekker door. Das je kleine voordeeltjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:07 schreef Burdie het volgende:
Lekker, theeleuter
Btw, als ik twee weken overtijd loop, krijg ik ook twee weken langer verlof, toch?
Hond lenen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:10 schreef StefanieV het volgende:
Dat vind ik het lastigste aan nu thuis zitten, zonder baby.. Ik zou ook graag gaan wandelen met baby.. Moet toch nog ongeveer 11,5 weken geduld hebben
Zeker wel gek jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:06 schreef Dyre het volgende:
Hmm..beetje gek dit. Ik heb mijn keuze gemaakt voor de kraamzorg en me via de website aangemeld. Ik lees overal dat je dit ook aan je zorgverzekering door moet geven, dus ik bel ze op om aan te geven dat ik me heb aangemeld voor kraamzorg.
'Okay, ik maak er een notitie van. Dag mevrouw Dyre!'
'Maar hoeven jullie niet te weten bij welke kraamzorg, in verband met declaratie....?'
'Neehoor! Dag he!'
Ze weten nu niet eens of ik wel een kraamzorg heb gekozen die bij gecontracteerd is of niet.
Regelen zij dat verder onderling dan?
(hij wenste me wel nog heel veel sterkte de komende periode)
Waardeloos he dat gedoe met die verzekeringen. Vooral in deze situatie echt niet fijn voor jou. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef Kursor het volgende:
Cursusje assertiviteit gedaan zonet...zorgverzekering gebeld over de rekeningen die ik heb gekregen voor curettage en echo. Gaat opnieuw in behandeling genomen worden, maar kreeg niet de indruk dat de mevrouw aan de telefoon vond dat ik gelijk had. Het kon best aan het declareren van het ziekenhuis liggen, maar wat kan ik daar aan doen als m'n verzekering 't al niet snapt....wordt vervolgd, maar termijn waarop is niet duidelijk...
Das hier wel zo!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef Dyre het volgende:
Misschien kan je je via de verzekering óf via de kraamzorg zelf aanmelden en maakt het voor allebei niet uit wat je doet, als je je maar bij eentje aanmeld, die houdt de ander dan op de hoogte
hahahaha zeeland op zijn sterkstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Das hier wel zo!
Het ZH waar ik zou moeten bevallen heeft te kampen met een stroomstoring. Acute verloskunde en SEH moeten uitwijken naar BoZ of Terneuzen. Lekker handig weermijn vertrouwen was al zo groot.
Echt he? Goed bezig weer. Ik blijf Terneuzen toch toffer vinden, maar ik geloof niet dat ze me gaan overdragenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hahahaha zeeland op zijn sterkstJe komt maar fijn naar hier hoor,
ik weet ook niet of ik het zo fijn zou vinden zo'n tijd met weeen in de auto... stel dat de tunnel ook nog eens dicht isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Echt he? Goed bezig weer. Ik blijf Terneuzen toch toffer vinden, maar ik geloof niet dat ze me gaan overdragendurf ik ook niet zo goed te vragen, eigenlijk. De mensen zijn wel oke, maar de plek is het gewoon niet
Ja, ervaring in die zin dat mijn ziekenhuis dat niet meer doet. Ze deden het in samenwerking met Sanquin maar omdat er te weinig gebruik van werd gemaakt zijn ze gestopt. Ik vind het nog steeds jammer, want ik had het graag gedoneerd. Kleine moeite en het kan verschil maken tussen leven en dood.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:59 schreef LaLouchi het volgende:
Wat lief Nikki![]()
ik las net iets over stamcel donatie via de navelstreng. Iemand daar ervaring mee?
ja zoiets had ik ook gelezen, maar het hoe en wat was me niet helemaal duidelijk. Jammer dat jouw zh ermee is gestopt, snap niet zogoed waarom je het niet zou doen als het echt levens red, de meeste mensen doen immers niks meer met de navelstreng.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja, ervaring in die zin dat mijn ziekenhuis dat niet meer doet. Ze deden het in samenwerking met Sanquin maar omdat er te weinig gebruik van werd gemaakt zijn ze gestopt. Ik vind het nog steeds jammer, want ik had het graag gedoneerd. Kleine moeite en het kan verschil maken tussen leven en dood.
Klap je mannetje. Wat sneu dat hij zo misselijk is geweest. En alweer twee dagen, het gaat vast heel hard. Geniet lekker van elkaar.
voor ons is het ons eerste kindje maar ik heb de laatste dagen soms ook ineens een mineur stemming... als alles maar goed is met uk,.geen rare afwijkingen, hadden we toch niet de prenatale screening moeten doen... en vandaag veel steken in mn buik en dan denk ik ook eerst oh jee... voor ik bedenk groeiende baarmoeder en je banden GM!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef Fee-nix het volgende:
Ook nog even jompelen voor NIKKI, ook al is de dag al bijna om ;-).37 wk! Prachtige mijlpaal!
Dot ookvoor de rest van de wisseldagen!
GM wat gaaf dat je je beeb al zo vroeg voelt!
IMA ben benieuwd of je de echo al hebt gehad!
Kwakz0r grappig, jouw kwaaltjes komen me heel bekend voor en hier leek t vandaag ook wel of de misselijkheid al een stuk minder is.
Verder voel ik me vaak wat sip de laatste dagen... Misschien door de hormonen? Ik ben helemaal niet zo blij als ik dacht dat ik zou zijn. Ben vooral bang. Bang dat er iets niet goed is met dit kindje, bang dat drie kinderen veel te druk is. 's ochtends word ik steeds wakker met een gevoel van 'o my god, wat hebben we gedaan'. En ik vind dat zo ontzettend stom van mezelf. 8 maanden van hopen op een zwangerschap en dan dit. Pfff. Moest t even van me af schrijven. Schaam me er wel wat voor...ik moet blij zijn dat t nog eens gelukt is. En nu ben ik alleen maar bang voor deze nieuwe baby en voor hoe ons gezin er uit gaat zien. Waar slaat dit nou op. Angst voor t onbekende? Hoop dat t straks beter wordt na een goede echo.
Herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef Fee-nix het volgende:
Verder voel ik me vaak wat sip de laatste dagen... Misschien door de hormonen? Ik ben helemaal niet zo blij als ik dacht dat ik zou zijn. Ben vooral bang. Bang dat er iets niet goed is met dit kindje, bang dat drie kinderen veel te druk is. 's ochtends word ik steeds wakker met een gevoel van 'o my god, wat hebben we gedaan'. En ik vind dat zo ontzettend stom van mezelf. 8 maanden van hopen op een zwangerschap en dan dit. Pfff. Moest t even van me af schrijven. Schaam me er wel wat voor...ik moet blij zijn dat t nog eens gelukt is. En nu ben ik alleen maar bang voor deze nieuwe baby en voor hoe ons gezin er uit gaat zien. Waar slaat dit nou op. Angst voor t onbekende? Hoop dat t straks beter wordt na een goede echo.
ja en ik snap echt niet waarom dit maar zo beperkt aan wordt geboden. Om de praktische reden hoeven ze het niet te laten lijkt me. Het is een kwestie van een vat opzoeken in die navelstreng, naald erin jassen en zakje vol laten lopen. Dan nog een stukje navelstreng afknippen en in een potje mikken en je bent klaar. Niet echt rocketscience als je ziet dat ze er in het ziekenhuis standaard een naald in jassen voor "de gasjes" van de baby.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef BlueEyes het volgende:
Er zijn maar een beperkt aantal ziekenhuizen die dit doen in samenwerking met Sanquin.
Staat op hun website (van Sanquin dus) wel beschreven welke dat zijn.
Het kan dus alleen als je in die ziekenhuizen zelf bevalt.
Heb wel een folder gezien bij mijn vk van een andere organisatie ook, zal morgen de folder wel even meeplukken als ik in het gezondheidscentrum ben.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:17 schreef Fee-nix het volgende:
Thnx GM en Kyara. Ik ga nu slapen. Hopelijk morgen weer wat meer perspectief.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Was een late afspraak! Maar een kloppend hartje!
Waren twee vruchtzakjes te zien, andere was leeg! Maar had dus ook heel goed een tweeling kunnen zijn, waarschijnlijk een dubbele eisprong gehad.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Was een late afspraak! Maar een kloppend hartje!
Waren twee vruchtzakjes te zien, andere was leeg! Maar had dus ook heel goed een tweeling kunnen zijn, waarschijnlijk een dubbele eisprong gehad.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik begon me m btj zorgen te maken
Ze zeggen zelf dat het de strenge eisen zijn waaraan voldoen moet worden willen ze bepaalde zaken aanbieden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja en ik snap echt niet waarom dit maar zo beperkt aan wordt geboden. Om de praktische reden hoeven ze het niet te laten lijkt me. Het is een kwestie van een vat opzoeken in die navelstreng, naald erin jassen en zakje vol laten lopen. Dan nog een stukje navelstreng afknippen en in een potje mikken en je bent klaar. Niet echt rocketscience als je ziet dat ze er in het ziekenhuis standaard een naald in jassen voor "de gasjes" van de baby.
maar het zal wel duur zijn ofzo?
Ja he! Maar we zijn zoooo nieuwsgierig, kunnen niet wachten!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Je geduld werd wel op de proef gesteld dan IMA.![]()
Ik werd soms al gek als ik om 11 uur 's morgens een echo had.
Bolletje voor jou schiet het ook al op!
strenge eisen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:05 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf dat het de strenge eisen zijn waaraan voldoen moet worden willen ze bepaalde zaken aanbieden.
Weet uit de kinderoncologie dat de eisen waaraan voldaan moet worden in het kader van een autologe stamceltransplantaie al niet mals zijn wil een afdeling hiervoor geaccrediteerd worden.
Zal daarbij vrees ik wel hetzelfde zijn.
Gewoon jammer dat het zo moet.
En dat er dan wel banken zijn die voor grof geld je met een 'thuiskit' afgenomen navelstrengbloed op willen slaan.
Dan kan het wel, en wat voor schijnveiligheid geeft dat? Maar laten we die discussie hier maar niet voeren.
Het is gewoon eeuwig zonde dat een bedrijf als Sanquin het niet biedt.
Ik denk eerder de Europese eisen waaraan Sanquin moet voldoen, dus die zij weer aan ziekenhuizen stellen moeten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
strenge eisen?![]()
nou dan zullen ze de afgelopen 30 jaar wel niet in dat ziekenhuis geweest zijn denk ik![]()
ik geloof wel dat sanquin die eisen stelt hoor, maar of het z'huis eraan voldoet...
Hey! Eerst mijn kuiken aubquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja he! Maar we zijn zoooo nieuwsgierig, kunnen niet wachten!!
Eerst jouw Jommetjes
Nou oké dan, omdat je het zo lief vraagt.quote:
Dat kunnen ze niet zeggen. Of ik verlies het nog, of het wordt gewoon opgenomen door mijn lichaam. De vruchtzakjes waren nu nog vrijwel even groot, maar de volgende keer als het goed is niet meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:59 schreef Burdie het volgende:
Knipper voor IMA. Wat gaat er met dat tweede vruchtzakje gebeuren, dat verlies je een keertje ofzo? Bijzonder...
Nikki, lastig. Hopelijk gaat het idd snel over.
Nee natuurlijk niet, die willen wat van jequote:Op woensdag 26 februari 2014 09:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wup, dat vertellen de folders niet.
150quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die willen wat van je![]()
in zo'n zakje van donatie gaat 150 ml. Behoorlijk wat idd![]()
Het is noodzakelijk om direct af te navelen om zoveel mogelijk voor donatie te hebben. In de praktijk in mijn stageziekenhuis werd er wel 3 minuten gewacht met afnavelen (als ik de donatie deed iigkind gaat voor wat mij betreft) en daarna donatie. Leverde nog steeds wel een vol zakje van 150 ml op, maar een tweede zakje (!) zat er dan doorgaans niet meer in.
Dan zou ik graag willen weten waardoor het dan komt dat ze vaker onder de lamp moeten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:09 schreef Kimpossible het volgende:
Hier deed de gyn niet heel positief over uit laten kloppen. Kindjes moeten dan schijnbaar vaker onder de lamp, ' maar het is jouw keuze he? Wat jij wilt'. Right. Mooi uit laten kloppen dus.
Spannend! Zoveel mensen die verhuizen of verbouwen als ze zwanger blijken te zijn! Hier wordt vrijdag de badkamer afgemaakt (plafond schilderen) en dan moeten de deuren nog gelakt worden en dan is het even genoegquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:08 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik vind t zo spannend, we proberen een ander huurhuis te vinden, groter dan dit (nu 2 slaapkamers, maar we hebben echt 1 werkkamer nodig) maar niet veel duurder... en we hebben nu iets tofs op t oog, maar de spullen die je dan allemaal in moet leveren...pffffff... echt not normal man...
goede nieuws: er zijn voldoende flats/appartementen en zelfs eengezinswoningen te vinden met 3-5(!!) slaapkamersin de regio voor minder dan 750 euro per maand. had ik niet gedacht! als dit niks wordt maar die makelaar/verhuurder vindt ons wel "huurwaardig" dan is er dus voldoende andere keus en zouden we zomaar nog voor de bevallen (ins'allah) in een groter huis kunnen zitten EN DAN KAN IK OOK EEN ECHTE BABYKAMER MAKEN roept mijn innerlijk hormonenmonster...
kopen is helaas niet echt een optie met allebei een flinke studieschuld, helaas
quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:07 schreef Dot. het volgende:
IMAMijn moeder had ook twee vruchtzakjes waarvan een leeg bij mij, leuke kinderen worden dat dus
![]()
Was hier gisteren per ongeluk aan voorbij gegaan, wilde er nog op reageren maar iets met vergeten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag met behoorlijk wat klachten naar huis gegaan (gisteren 11-12u gewerkt, misschien niet heel handig ook), vanmiddag ter controle langs gegaan in 't ziekenhuis. Alles in principe ok, maar moet wel iets rustiger aan gaan doen.
Had wel vrij veel vruchtwater, dus over 2 weken weer een echo. Ondertussen al bloed laten prikken ivm suikercontrole. Mocht 't over 2 weken niet veranderd zijn, dan gaan ze verder onderzoeken op bijv. infecties.
Oh, dat weet ik niet. Ik zal het eens vragenquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]goed om te weten
Had ze ook bloedverlies?
Daar ben ik nog wel een beetje nerveus over, hoeft helemaal niet te gebeuren, maar het zou kunnen en zegt dan ook niet direct iets over het goede vruchtje. Maar het idee dat ik de komende weken nog bloed kan gaan zien vind ik niet heel relaxed..
Hoeveel weken ben je nu eigenlijk IMA?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]goed om te weten
Had ze ook bloedverlies?
Daar ben ik nog wel een beetje nerveus over, hoeft helemaal niet te gebeuren, maar het zou kunnen en zegt dan ook niet direct iets over het goede vruchtje. Maar het idee dat ik de komende weken nog bloed kan gaan zien vind ik niet heel relaxed..
het is niet BKR geregistreerd maar ze vragen er eigenlijk altijd naar. sterker nog, er is een overheidsrichtlijn hoeveel procent van het oorspronkelijke schuldbedrag ze als maandlast moeten rekenen (1,5%, was eerst meer). Komt er op neer dat als we het verzwijgen we een tophypotheek van bijna 3 ton kunnen krijgen (wat we niet willen, veel te veel), en als we t netjes vermelden we afh. van de bank die je kiest 135.000-160.000 kunnen krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Spannend! Zoveel mensen die verhuizen of verbouwen als ze zwanger blijken te zijn! Hier wordt vrijdag de badkamer afgemaakt (plafond schilderen) en dan moeten de deuren nog gelakt worden en dan is het even genoeg![]()
Mogen ze tegenwoordig dan vragen naar je studieschuld bij een hypotheek? 750 euro is meer dan wij maandelijks kwijt zijn aan de hypotheek namelijk.... Moet je idd wel een eigen potje kunnen aanleggen voor onderhoud.
/offtopic
8 weken :-) mijn berekening op basis van laatste menstruatie was voor gisteren 8w2d. Maar ik voelde op dag 15 's avonds volgens mij de eisprong, dat is al een dag, en misschien een klein meetverschil, dus dat klopt wel. Dat maakt vandaag 8w1d, maar bij de termijnecho kunnen ze het beter zien natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoeveel weken ben je nu eigenlijk IMA?
Echt bizar dat dat zo snel veranderd allemaal, bij ons is dus helemaal niet gevraagd naar studieschuld. Niet bij de bank waar we op gesprek waren, en ook niet bij de hypotheekverstrekker waar we uiteindelijk mee in zee zijn gegaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is niet BKR geregistreerd maar ze vragen er eigenlijk altijd naar. sterker nog, er is een overheidsrichtlijn hoeveel procent van het oorspronkelijke schuldbedrag ze als maandlast moeten rekenen (1,5%, was eerst meer). Komt er op neer dat als we het verzwijgen we een tophypotheek van bijna 3 ton kunnen krijgen (wat we niet willen, veel te veel), en als we t netjes vermelden we afh. van de bank die je kiest 135.000-160.000 kunnen krijgen.
Ik voel me niet prettig bij verzwijgen, en bovendien heeft vriend nog geen vast contract (ik zodra ik mijn scriptie afrond wel).... dus voorlopig maar blijven huren. we betalen nu 634 p/m exclusief, voor 80m2 met 2 slaapkamers.
misschien woon jij ook in een goedkopere regio? want de huizen hier beginnen toch al snel pas interessant te worden bij 2 ton, en dan zit je wel hoger met je lasten (zeker als je ook aflost, wat tegenwoordig gewoon moet)
Wij hebben wel gezegd dat er een schuld is, maar dat we die hebben meegenomen in wat we maximaal wilden lenen, dus dat we ons ervan bewust waren. We hebben dus ook niet maximaal geleend wat we konden krijgen en zelfs niet eens waarop het huis is getaxeerd. Ik woon bij Dordrecht in de buurt en we hebben idd anderhalf jaar moeten zoeken, maar toen toch een huis gevonden dat we leuk vonden en niet te duur. We hebben wel het hele huis gestript zo ongeveer, dus dat is niet aan te raden met een zwangerschapquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is niet BKR geregistreerd maar ze vragen er eigenlijk altijd naar. sterker nog, er is een overheidsrichtlijn hoeveel procent van het oorspronkelijke schuldbedrag ze als maandlast moeten rekenen (1,5%, was eerst meer). Komt er op neer dat als we het verzwijgen we een tophypotheek van bijna 3 ton kunnen krijgen (wat we niet willen, veel te veel), en als we t netjes vermelden we afh. van de bank die je kiest 135.000-160.000 kunnen krijgen.
Ik voel me niet prettig bij verzwijgen, en bovendien heeft vriend nog geen vast contract (ik zodra ik mijn scriptie afrond wel).... dus voorlopig maar blijven huren. we betalen nu 634 p/m exclusief, voor 80m2 met 2 slaapkamers.
misschien woon jij ook in een goedkopere regio? want de huizen hier beginnen toch al snel pas interessant te worden bij 2 ton, en dan zit je wel hoger met je lasten (zeker als je ook aflost, wat tegenwoordig gewoon moet)
+1quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk echt zo:bij die hypotheekbedragen
Maar goed, had ik maar niet zo stom moeten zijn om in mei 2008 een dertiger jarenhuis te kopen
Bij ons is er een week of 5 terug (iig in 2014) ook niet uitgebreid naar gevraagd hoor. Sommige hypotheekverstrekkers nemen het wel mee, andere niet. Wij zijn bij een tussenpersoon geweest en die houdt daar gewoon rekening mee bij het selecteren van de opties. Je moet wel redelijk wat eigen vermogen inleggen voortaan bij het afsluiten van een hypotheek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Echt bizar dat dat zo snel veranderd allemaal, bij ons is dus helemaal niet gevraagd naar studieschuld. Niet bij de bank waar we op gesprek waren, en ook niet bij de hypotheekverstrekker waar we uiteindelijk mee in zee zijn gegaan.
Hoe dat zo? je kunt bij mijn weten nog steeds 104% van de getaxeerde waarde financieren, toch? Vermogen hebben we in elk geval niet (en wat we hebben/hadden is teruggegaan in aflossing studieschuldquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij ons is er een week of 5 terug (iig in 2014) ook niet uitgebreid naar gevraagd hoor. Sommige hypotheekverstrekkers nemen het wel mee, andere niet. Wij zijn bij een tussenpersoon geweest en die houdt daar gewoon rekening mee bij het selecteren van de opties. Je moet wel redelijk wat eigen vermogen inleggen voortaan bij het afsluiten van een hypotheek.
hmm misschien is dat dan die twee zakjes samen? dat er 2 x 75ml ingaat ofzo?quote:
Wat de hypotheekadviseur ons uitlegde (maar misschien zijn er wel weer uitzonderingen hoor) is dat je per 01-01-2014 voor nieuwbouw 2% zelf aan eigen vermogen in moet leggen, en voor bestaande bouw 4%. Van de koopsom dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
OFFTOPIC, sorry, al vind ik huizen ook best belangrijk in t kader van babies op komst
[..]
Hoe dat zo? je kunt bij mijn weten nog steeds 104% van de getaxeerde waarde financieren, toch? Vermogen hebben we in elk geval niet (en wat we hebben/hadden is teruggegaan in aflossing studieschuld)
wat balen dat je zo ziek bent Razz! ik heb eigenlijk geen idee, misschien gewoon de VK even over bellen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kom ook weer eens binnenvallen met eenvoor de lieve post van Klap, wat klinkt dat heerlijk en hopelijk knapt mannetje snel op! En een knipper voor IMA, lovely! En Kwak, ik hoop dat het lukt met een groter huurhuis en Burdie - veel succes en houd vol
!
En dan kruip ik snel m'n bed weer in want ik heb een heel naar maagvirus te pakken en houd al vanaf maandagavond niks binnen. En dat in m'n voorjaarsvakantie. Alle afspraken maar afgezegd, behalve de echo van gisteren. Daar wilde ik me persé heenslepen, met kotszakje in m'n tas
. We zagen weer een knipperend hartje, een frummeltje dat alweer 2x zo groot was als de vorige keer en zich naar hartelust uitstrekte, rondstuiterde en een stuk meer energie had dan ik.
En de definitieve datum mag op 18 september, en dan wil ik ook wel graag in het lijstje, als dat nog kan.
Zou zo'n maagvirus nog kwaad kunnen voor de baby? Ik houd geen eten binnen, vocht gaat redelijk. Geen koorts verder, en vooral heel erg slap en moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
zijn er zwangeren die in het begin ook heel bang zijn geweest? klaagpost onder spoilerja en eingelijk ben ik dat nog steeds. Ben nu bijna 21 weken maar blijf bang dat het niet goed zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
zijn er zwangeren die in het begin ook heel bang zijn geweest? klaagpost onder spoilerHeel begrijpelijk DnD! Wel heel rot! Mijn VK vindt deze ongerustheid een reden om te bellen hoor! Doe je verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat betreft niet melden studieschuld ...dat is dus waarom het me niet lekker zit... maar het scheelt echt net tussen een tof huis en een bleuh huis/flatje... en de netto maandlasten zijn vrijwel gelijk aan wat we nu hebben (alleen is er bij een eigen huis natuurlijk meer onderhoud etc.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah goed, sorry voor de topickaap... en een kusvoor alle onzekeren (reken ik mezelf ook een beetje toe
)
Kwak
alimentatie ook niet, en dat wordt ook gevraagd, net als "schuldenlast"... als je expliciet fout antwoord geeft op zo'n vraag ben je echt de sjaak als t ooit misloopt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:27 schreef Phaidra het volgende:
Studieschuld wordt niet geregistreerd bij BKR, dus telt niet mee toch?
Wij hebben het toevallig uit laten rekenen laatst en met een hypotheek van 225k waren de maandlasten ongeveer 730 euro per maand want lage rente nu.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bizar hoe moeilijk er nu wordt gedaan met het afsluiten van een hypotheek.. Het zal wel nodig zijn hoor, maar voor (met name) starters is het zo oneerlijk!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alimentatie ook niet, en dat wordt ook gevraagd, net als "schuldenlast"... als je expliciet fout antwoord geeft op zo'n vraag ben je echt de sjaak als t ooit misloopt.
hoe is t met jouw jongetje phaidra? wat vervelend dat ie zo veel last van zn longen heeft (gehad)
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat betreft niet melden studieschuld ...Daarom hebben wij het ook gemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we hebben ook NHG, dus zolang je goed meewerkt aan hun procedures loopt het vaak best ok af
Ik ben weer helemaal goedgekeurd bij de vk. Arie is bijna ingedaald, dus ze verwachtte wel dat hij volgende week ingedaald wasVanaf nu een wekelijkse afspraak
![]()
Dnd, wat vervelend voor jeZet anders de MvM afspraak naar na de echo als dat even te veel is voor je?
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Volgende week heb ik vakantie, kan ik een weekje rustiger aandoen (en werk ik meteen wat vooruit zodat de laatste 4 werkweken ook minder druk zijn). Daarnaast zal ik vanaf nu 'nee' moeten zeggen tegen alles wat niet op mijn takenrooster staat (ik geef morgenochtend bijvoorbeeld 2 uur bijles aan een groep studenten, dat hoef ik niet, maar dat doe ik graag. Alleen zijn dat dus het soort zaken die ik dan nu maar even niet moet doen. Om maar een voorbeeld te geven).quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:03 schreef Fazzoletti het volgende:
Doe je rustig Coco? Is het gewoon een gegeven dat je veel vruchtwater hebt, of moet daar dan ook iets mee gebeuren?
Vandaag werk ik thuis, en S. gaat straks -na haar slaapje- naar mijn schoonmoeder. Kan ik rustig even wat werken enzo. En verder: zie hierboven, gelukkig volgende week een weekje vrijquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:19 schreef BlueEyes het volgende:
Was hier gisteren per ongeluk aan voorbij gegaan, wilde er nog op reageren maar iets met vergeten.
Dus bij deze...
Hoe is het nu met je? En gaat dat rustigeraan lukken?
Ah, ok. Thanks! Tijd zat nog dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Burdie het volgende:
Tot 36 weken, Coco. Als een kind dan nog 'verkeerd' ligt, gaan ze de opties met je bespreken.
nah, niet zoveel dat ik er van moet huilen. maar ik geniet ook niet echt zeg maar. het gevoel dat ik het "jinx" als ik naar babybedjes kijk, of teveel nadenk over verhuizen ivm kindjes.... de naiviteit is er wel vanaf zeg maar, zeker nu ik niet zoveel klachten heb (heb wel klachten maar die passen helemaal niet bij 7 weken, rugpijn, pijn in mn bil, etc)quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Razz, beterschap!
DnD. ik heb het bij lange na niet zo heftig gehad, maar de eerste weken van de zwangerschap (na de miskraam) heb ik me wel echt (veel) meer zorgen gemaakt dan de eerste zwangerschap. Hopelijk groeit het vertrouwen met de dag
Kwak, maak jij je ook zoveel zorgen dan? Geloof dat ik die post gemist heb.
Oh, ik voel me absoluut labieler door de hormonen hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jullie zijn echt allemaal lieverds!![]()
zou de ongerustheid ook door de hormonen kunnen komen. Ik had me namelijk op de bank geïnstalleerd met chocolade en een serie. En daar zit ik ok al om te snuffen(voor de buffy kenners, die musical aflevering.)
Die uien onder de ogen zijn vreselijk!quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jullie zijn echt allemaal lieverds!![]()
zou de ongerustheid ook door de hormonen kunnen komen. Ik had me namelijk op de bank geïnstalleerd met chocolade en een serie. En daar zit ik ok al om te snuffen(voor de buffy kenners, die musical aflevering.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |