Afwachten, ja. Als ik wil, komen ze van de week nog een keer inwendig onderzoek doen + poging tot strippen, maar ik heb niks meer aan voorwerk gehad sinds gisteren, dus ik verwacht eigenlijk niet dat dat veel zin heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Burdie wat is jouw plan van aanpak nu ook alweer? Of is het gewoon met de dag aankijken?
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Afwachten, ja. Als ik wil, komen ze van de week nog een keer inwendig onderzoek doen + poging tot strippen, maar ik heb niks meer aan voorwerk gehad sinds gisteren, dus ik verwacht eigenlijk niet dat dat veel zin heeft.
Vrijdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor CTG, echo, inwendig onderzoek (ze krijgen er maar geen genoeg van) en doorspreken hoe verder.
Dat komt omdat je met drie weken al positief testtequote:Op maandag 24 februari 2014 15:48 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty helaas... maar fijn dat je toch een goed gevoel aan de sollicitatie hebt overgehouden!
Mus balen van de insuline. En inleiden.. heb je daar al ervaring mee, of ging het bij S spontaan?
Blijft gek dat het bij sommige van jullie voor het gevoel zo hard gaat en dat voor mij de tijd kruipt op t moment.
Dat hóeft niet hequote:Op maandag 24 februari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Afwachten, ja. Als ik wil, komen ze van de week nog een keer inwendig onderzoek doen + poging tot strippen, maar ik heb niks meer aan voorwerk gehad sinds gisteren, dus ik verwacht eigenlijk niet dat dat veel zin heeft.
Vrijdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor CTG, echo, inwendig onderzoek (ze krijgen er maar geen genoeg van) en doorspreken hoe verder.
Ik stel me gewoon in op een inleiding met 42 weken, en een maart-baby, en reken nergens meer op.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat hóeft niet heIk zat een paar dagen voor het strippen 'potdicht' en nog niks verweekt, en in 1 nacht deed het voorwerk zijn werk en was strippen het laatste zetje. Ik had er toen ook nog maar weinig vertrouwen in en was al bang voor inleiding. Dus het kan écht nog. Al kan het natuurlijk zeker geen kwaad om alle opties in je hoofd te houden.
Klaproos wat mooi!!!!!! Heeft ze tijdens je hele bevalling foto's gemaakt? Bijzonder zeg! En je hebt een knappe zoon
Haha, ja dat kan er mee te maken hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met drie weken al positief testte
Ik vind het gek en dubbel dat er nu aprilmoeders in de top tien staan![]()
Voor mijn gevoel is dat allemaal nog helemaal niet zo lang geleden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Lijkt mij de beste benadering nu idd voor jezelfquote:Op maandag 24 februari 2014 15:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik stel me gewoon in op een inleiding met 42 weken, en een maart-baby, en reken nergens meer op.
Afhankelijk van hoe ik me voel, bel ik morgen of woensdag nog eens de vk voor een strippoging, desnoods komt ze voor niks, maar dan heb ik het wel geprobeerd. Vrijdag zullen ze iig in het ziekenhuis ook nog proberen te strippen.
Met hoe mijn lijf werkt, zal je zien dat ik vrijdag alles afspreek met het ziekenhuis en alsnog zaterdag op de valreep natuurlijk beval.
Met welke termijn kwam S?
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh wow klap, wat een mooie foto's!! Gefeliciteerd met je mooie jongetje!! En supertof dat Bellelena erbij was, lijkt me heel speciaal om mee te maken.
Ohja en SkittlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klap, van harte en wat een mooie foto's! Goed gedaan!!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef Burdie het volgende:
Wat een mooi mannetje, klap. Helemaal af en alles!
Wilikook!
Jouw lijf, jouw kindjes, jouw keuzes!! Laat je informeren over de pro's en cons, maar laat je niet gek maken hoor. Ook een tweelingzwangerschap kan langer duren en zolang het goed gaat met de kinders en met jou, moet dat toch ook gewoon kunnen!quote:Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben overigens nu al een beetje bang voor een inleiding. Ik heb het gevoel dat mijn lijf de kindjes gewoon binnen gaat houden tot 40 weken en dat zal het zh vast niet laten gebeuren.
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Skittles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu zit ik te Ka-mee-ha-mee-ha'en in mn hoofd....
Wat stom zeg! Moet je medisch bevallen dan? Hier wist het ziekenhuis van niets.. Of nou papa wat foto's schiet of iemand die wij erbij willen hebben, wij zien geen verschil (naja in de foto's danquote:Op maandag 24 februari 2014 16:51 schreef StefanieV het volgende:
Klap mooi mannetjefijn dat belle er bij was voor de foto's, hier ging mijn zus dat doen maar ze mag er niet bij zijn in het ziekenhuis.. Stom beleid..
Nou, die bakkes van je vriend vind ik erg ontroerend. Zo mooi, als hij jullie zoon voor het eerst ziet!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef klaprooss het volgende:
Jibbe is zijn naam
Voor de liefhebbers nog een paar foto's onder de spoiler. Gemaakt door bellelena die er tijdens de bevalling was, ik zal ze wel later weghalen ook omdat vriend met z'n bakkes erop staat
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Skittles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Jeeej eerste echo!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Burdie, jij bent ook snel aan de beurt! Hooguit een paar daagjes nog
Verder niet goed onthouden wat ik heb gelezen. Vol weekend gehad, vanacht slecht geslapen en vandaag lekker verkouden geworden *snotter.. Beetje afgedraaid! Maar! Nog 1 nachtje slapen tot de echo!
Nee in België bevalt bijna iedereen in het ziekenhuis en niet thuis. En heb het aan mijn gyn gevraagd en dat is het beleid.. Zou het spijtig vinden dat mijn zus dan weer naar huis moet gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Wat stom zeg! Moet je medisch bevallen dan? Hier wist het ziekenhuis van niets.. Of nou papa wat foto's schiet of iemand die wij erbij willen hebben, wij zien geen verschil (naja in de foto's dan)
Ja het is wel een domper hoor. Vooral omdat mijn zusje afgestudeerd is als vroedvrouw en meter wordt.. Dus ik vind het echt wel spijtig. Van de gyn mag het trouwens wel maar van het ziekenhuis niet..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Toch lijkt het me wel een domper Stefanie. Ik wil ook graag mijn zusje erbij hebben net als bij bevalling 1 (die overigens thuis was) en ik heb nu zelfs gevraagd of ze evt. ook bij een keizersnede zou mogen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |