Dan neem ik dat manische weg, alhoewel je dat dan soms ook bent.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:28 schreef Salmannassar het volgende:
Ik voel me niet zo snel aangevallen hoewel ik behoorlijk uit mijn slof kan schieten.En hoewel ik dagenlang wakker ben ben ik bepaald niet manisch (mocht je mij bedoelen). Manisch is veel erger.
Dan word je echt gek van me. Maar geen zorgen, is nog lang niet zo ver, honest.(heb altijd de schijn tegen)
Heeft dat slaapgebrek met het bipolair zijn te maken of is dat iets losstaands bij jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:05 schreef Salmannassar het volgende:
Hypomaan. Echt manisch is 6jr. geleden. Slaapgebrek doet 't m. Voel me kiplekker. En nooit brak de dagen erna.
Ja goeie combi he. Maar hoe weet jij zo zeker dat je te maken hebt met een paar autisten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Een paar autisten, paar met borderline en een in een manie die dagenlang wakker is. Geen haat, maar moest wel even glimlachen, het is toch wel een verzameling.
Vindt ik ook best lollig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Een paar autisten, paar met borderline en een in een manie die dagenlang wakker is. Geen haat, maar moest wel even glimlachen, het is toch wel een verzameling.
Van magnetronkoffie wist ik het al en jij zei asperger te hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:19 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja goeie combi he. Maar hoe weet jij zo zeker dat je te maken hebt met een paar autisten?
En wat is daar mis mee? Ik ken helaas genoeg borderliners die het niet eens zijn met de diagnose. Tot ex-vriendin aan toequote:Op donderdag 6 maart 2014 01:30 schreef cobybryant het volgende:
Het is lekker makkelijk iemand een stempel op te plakken en dan van alles de schuld geven.
Ik weet nog steeds niet of ik het wel had. Destijds had m'n ex een ander en had ik last van een prenatale depressie en zei die psychiater dat ik milde borderline trekken had. Ik werk al bijna 20 jaar bij hetzelfde bedrijf, werkelijk nooit problemen gehad, maar nu is het werk minder en zit er een manager die ze speciaal erneer hebben gezet om er een stel goedkoop uit te werken en ben ik ineens gek, want dat stempel van 4 jaar terug zat er nog op. Tsja erg assertief ben ik nooit geweest en ik deed altijd gewoon m'n werk en kon geen nee zeggen, daar hielpen ze me dan mee, maar nu is het mijn schuld dat er geen werk meer is, moet ik het maar proactief zoeken en ik mag nu naar een psychiater gaan, anders sta ik op straat. Ja meneer zegt dat ik niet goed functioneer en ik ben gek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Ik ken helaas genoeg borderliners die het niet eens zijn met de diagnose. Tot ex-vriendin aan toe.
Natuurlijk ben ik enorm geskewed omtrent borderliners, maar ik ken dan ook geen gevallen die die diagnose hebben die wel oprecht en emotioneel stabiel zijn. Als ik een 100 posts op borderline forum lees van exen die hun BPD ex hebben gedumpt of zijn gedumpt hebben 95 van de 100 dezelfde strekking.
Milde borderline trekken is altijd nog wat anders dan de diagnose laag of hoog functionerende borderline.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:05 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik het wel had. Destijds had m'n ex een ander en had ik last van een prenatale depressie en zei die psychiater dat ik milde borderline trekken had. Ik werk al bijna 20 jaar bij hetzelfde bedrijf, werkelijk nooit problemen gehad, maar nu is het werk minder en zit er een manager die ze speciaal erneer hebben gezet om er een stel goedkoop uit te werken en ben ik ineens gek, want dat stempel van 4 jaar terug zat er nog op. Tsja erg assertief ben ik nooit geweest en ik deed altijd gewoon m'n werk en kon geen nee zeggen, daar hielpen ze me dan mee, maar nu is het mijn schuld dat er geen werk meer is, moet ik het maar proactief zoeken en ik mag nu naar een psychiater gaan, anders sta ik op straat. Ja meneer zegt dat ik niet goed functioneer en ik ben gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |