SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Recent afgeronde projecten uit het vorig deel:
Haaknaaldenhoesje van Koningin:
Cupcake van Vicky:
Kyle van Sunnythesun naar patroon van Brainteaser:
Col van HarrrrieH
Muziekaap van trui:
Vikingmuts van Spring:
Mutsjes van HarrrieH
Dekentje in wording van Stormqueen:
en viking(muts):
muziekkonijn van Muck:
en CAL(februari)2014 van Janeway:
hoak oan!
[ Bericht 6% gewijzigd door watmoetikkiezen op 24-02-2014 17:04:28 ]
recvhtermuisknop op de foto, en dan de link kopierenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:28 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ja dat snap ik. OP edit ik idd.
Maar de foto's uit andere berichten halen? Ik dacht als ik dat bericht quote en dan de link naar de foto kopieer naar de OP dan moet het goed gaan, maar ik zie m dan in de preview evengoed niet..
Nee, je moet rechtermuisknop op de afbeelding en dan "afbeeldings-url" kopieerenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:28 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ja dat snap ik. OP edit ik idd.
Maar de foto's uit andere berichten halen? Ik dacht als ik dat bericht quote en dan de link naar de foto kopieer naar de OP dan moet het goed gaan, maar ik zie m dan in de preview evengoed niet..
Dat doe ik dan stiekem aangezien ik hier geen mod benquote:Op maandag 24 februari 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
en anders maak ik wel een OP die kan Mord er dan vast wel in plakken.
geen geld!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef DonnaRush het volgende:
Iemand nog een appel voor op de bank? Koopje!
http://www.kleinezebra.co(...)ochet-appel-mandarin
is 't geen mandarijn?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef DonnaRush het volgende:
Iemand nog een appel voor op de bank? Koopje!
http://www.kleinezebra.co(...)ochet-appel-mandarin
Ben nu bezig met een rammelaar voor een kindje dat binnenkort geboren wordt. verder ook een trui aan t breien, maar dat hoort weer ergens anders..quote:Op maandag 24 februari 2014 15:53 schreef trui het volgende:
haha ik zie nu de aangepaste OP, goed gelukt hoor!goede binnenkomer watmoetikkiezen, welkom. en waar ben je zelf mee bezig nu?
ik vind ze wel superleuk, zoiets zou ik zelf nog wel maken denk ik voor op een kinderkamerquote:Op maandag 24 februari 2014 15:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Nee toch! 1 meter wortel kost ook maar ¤345..
Zou goed kunnen, kijk het nooit..quote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
in de OP is toch niet Kenny maar Kyle?
deze dus:quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, kijk het nooit..
*je hebt gelijk... aangepast..
Ohhh wat spannend!!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Sunny, ik ga zo mutsje gevent poppetje is gisteren geboren
kzal je straks vertellen hoe Hij wordt ontvangen
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Sunny, mn vriendin was heel blij verrast door het drakenmutsjeze geloofde niet dat iemand dat zo strak met de hand kon maken.
Nogmaals bedankt
ik ook, t wurmpje heeft best n bol koppiequote:Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh wat spannend!!Ik ben vooral ook heel benieuwd of hij past
![]()
Ja het rekt gelukkig.. En anders maar op een pop zetten, ze zal er toch snel uit groeien. Mocht je nog eens een grotere versie willen, met of zonder staart, dan laat je het maar wetenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook, t wurmpje heeft best n bol koppiemaar t rekt allemaal ook nog n beetje dus moet goed komen
Inderdaad, random stripesquote:Op maandag 24 februari 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
je gaat lekker, spees!
Klopt het dat het geen wederkerend patroon is?
130/15,5= 8,387 en nog wat. 20 x datzelfde getal = 168 (afgerond). dus dat moet ongeveer kloppen. dat is precies een veelvoud van 7. daar dan gewoon 8 bij doen en klaar ben je (in totaal 176 opzetten dus).quote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, wie zou met me mee willen rekenen?
mijn proeflapje met 20 steken is 15,5 cm en ik wil 1.30 m. breed
zo wordt ik nog eens slim met al die berekeningenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef trui het volgende:
mijn proeflapje met 20 steken is 15,5 cm en ik wil 1.30 m. breed
ik zal er straks wat hogere wiskunde op loslaten hoeveel steken ik op zou moeten zetten
130/15,5= 8,387 en nog wat. 20 x datzelfde getal = 168 (afgerond). dus dat moet ongeveer kloppen. dat is precies een veelvoud van 7. daar dan gewoon 8 bij doen en klaar ben je (in totaal 176 opzetten dus).
Of, als je bang bent dat dat te breed wordt kun je ook 1x7 minder doen, dus 161, + 8 = 169.
mooiquote:Op maandag 24 februari 2014 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben over de helft!
Wow! Ik krijg helemaal zin in de lente als ik die ziequote:Op maandag 24 februari 2014 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben over de helft!
dat schiet lekker op!quote:Op maandag 24 februari 2014 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben over de helft!
Ah, dat herken ik wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je wilt alleen niet weten hoe lang die ripple er al ligt. Ik was gestopt op 35 cm en nu is hij ongeveer 95.
Ja, die deken van mij is dan ook wel (begonnen als) een 'restjes-deken'. En (o.a.) daardoor ligt 'ie regelmatig weer een poosje stil. Het hele project leent zich ook niet voor een snel resultaat eigenlijk. Geeft ook helemaal niet, ik heb er nog wel steeds veel lol in.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
daar was ik altijd ook bang voor.
maar nu ik een stuk of wat megasjaals gehaakt heb, heb ik er iets meer vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |