Sterkte.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:55 schreef AnneX het volgende:
Wat een naar bericht vanavond.
Een goede bekende, die ik al heel lang kende heeft een einde aan haar leven
gemaakt.
Ongeloof en vloekend en tierend en alleen thuis.
Sjeesus AXquote:Op maandag 24 februari 2014 21:55 schreef AnneX het volgende:
gemaakt.
Signalen zien mensen vaak niet, of tenminste niet zo ernstig. Mensen die er een einde aan willen maken houden het heel goed voor zichzelf.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sjeesus AX![]()
Geen signalen, niet depressief
Sterkte, zelfmoord is vreselijk voor de nabestaandenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:55 schreef AnneX het volgende:
gemaakt.
Ja is dat nou zo? Dacht dat hij zei dat hij niet door de voorrondes kwam maar zijn signature dish kwam vandaag wel voor dus twijfelde al!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:21 schreef golfer het volgende:
Nieuwe versie van de Nederlandse Masterchef (met volgens mij een Fok!er als deelnemer erbij) viel mij trouwens erg mee.
Hij schreef juist dat ie wel al in de voorrondes zat. En dat ie nog een auditie mocht doen:quote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja is dat nou zo? Dacht dat hij zei dat hij niet door de voorrondes kwam maar zijn signature dish kwam vandaag wel voor dus twijfelde al!
Niet altijd hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Signalen zien mensen vaak niet, of tenminste niet zo ernstig. Mensen die er een einde aan willen maken houden het heel goed voor zichzelf.
Ja na alweer uren slapen en andere details is het nu wel weg ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Beterschap Bluezz. Alles er al een beetje uitgegaan inmiddels?
Oh dan ben ik blijkbaar in de war met iemand anders.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij schreef juist dat ie wel al in de voorrondes zat. En dat ie nog een auditie mocht doen:
CUL / Masterchef 2014 Nederland, Heb jij je ingeschreven?
Eentje oplopen bij van der Valk is idd ordinair, je zou beter moeten weten dan daar te gaan eten, de appelmoes recyclersquote:
Dit bezoek had een emotionele lading, het moest juist daar. Zou er zelf nooooit gaan eten.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Eentje oplopen bij van der Valk is idd ordinair, je zou beter moeten weten dan daar te gaan eten, de appelmoes recyclers
quote:
Van vis / schaaldieren kan je vreselijk ziek worden, gaat ie weer?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit bezoek had een emotionele lading, het moest juist daar. Zou er zelf nooooit gaan eten.
Ik heb het idee dat die vis gewoon te lang buiten de koeling heeft gelegen.
Volgens mij mis ik ietsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:16 schreef borisz het volgende:
Poes komt iedere keer verbaast de woonkamer in. Zo grappig.
Door het behangen staat de bank nu even midden in de woonkamer en zijn er meer dingen van plaats veranderd. Poes is nu iedere keer verbaasd als ze beneden komt en snuffelt aan alles.quote:
Ach, ik help haar graag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:03 schreef Isabeau het volgende:
Hier en daar een tepel is al snel erg ordinair natuurlijkIk hoop dat je er zelf tevreden mee bent.
Ik ga van nacht- naar dagdienst in 1 dag nooit leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |