Nu maar hopen dat de gemeente nog van gedachten verandert.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Vork het volgende:
En Bluezz, ja er zijn al genoeg gesprekken gevoerd en acties in de planning. Ik ben verder niet zo betrokken bij het hele locatiegebeuren. Ik maak eten en ik zie wel wat ik de komende tijd nog meer kan doen.
Startersfunctie in accounting/control, andere analytische WO-functie op een financiële afdeling. Regio Amsterdam(nou ja zeg maar van Alkmaar t/m Utrecht).quote:
Een goede steak met een lekkere saladequote:Op maandag 24 februari 2014 16:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten, lieve Cull'ers?
De duutser is er niet, dus het kan met vlees zijn. Ik moet nog boodschappen doen, en heb niet zoveel tijd en energie om te koken...Enig idee?
dat heb ik gister gegeten (de eerste dag alleen!). Was erg lekker. Ook nog een stukje brood erbij, om in het bakvet te dippen...quote:Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een goede steak met een lekkere saladeDat zou ik eten als ik bijna nooit vlees zou eten en het snel klaar moet zijn.
Nee, gelukkig nergens last van.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:35 schreef AnneX het volgende:
Oef, beterschap Bloes...ik denk ook, dat ik niet graag daar in de keuken
wil kijken.
Heeft golfer er ook last van?
Kan nu ook al bij ons, gezien deze tweet en foto van de strandpolitie:quote:Dobberen in zee aan het eind van de dag? Alsof vakantie eeuwig duurt.
Zou het niet vervelen?
twitter:POL_Zandvoort twitterde op maandag 24-02-2014 om 13:30:28#coachstudenten en Bram @Strandpolitienhbz de ☀ schijnt 12 graden en 1e zwemmer http://t.co/n9VztOeHcQ reageer retweet
Soort van ja. Het is een vrijwilligers project. We koken eens per week biologisch, veganistisch. Een maaltijd tegen kostprijs voor een man of 30 uit de omgeving. Daarmee biedt het dus ook een goede mogelijkheid om mensen te leren kennen, bij te praten of anderszins sociaal bezig te zijn. Maar dat is maar een klein onderdeel van wat er zich nog mee afspeelt en waar nu dus voorlopig geen nieuwe bestemming voor is gekomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij die volkskeuken trouwens, vork? Soort gaarkeuken?
De banenjacht gaat wat minder goed helaas. Ik heb vanaf april wel weer wat te doen (een reisboekenwinkel), maar verder is het aanbod niet best, de eisen hoog en de kansen zeer gering. Maar ik geef niet op en ik heb nog wel wat lijntjes uitstaan, dingen die in de toekomst nog wat kunnen worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuk Vork
Hoe gaat het met de banenjacht?
En zo'n buurtproject zorgt ook weer voor extra mensen in je netwerk en een goed netwerk is handig voor een baan vindenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:25 schreef Vork het volgende:
De banenjacht gaat wat minder goed helaas. Ik heb vanaf april wel weer wat te doen (een reisboekenwinkel), maar verder is het aanbod niet best, de eisen hoog en de kansen zeer gering. Maar ik geef niet op en ik heb nog wel wat lijntjes uitstaan, dingen die in de toekomst nog wat kunnen worden.
Leukquote:Op maandag 24 februari 2014 17:07 schreef minilot het volgende:
Volgend weekend beginnetje maken met twee bakken Makkelijke Moestuin achterin de tuin.![]()
SM-fotoshoot van jou?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:44 schreef Lonaa het volgende:
Toen kwam vriendinnetje en die had behoefte aan inspiratie voor nieuw schilderwerk en daarvoor wilde ze een soort SM-fotoshoot doen.
Hier is het ciabatta met spinazie, pesto, mozerella en casselerib geworden....quote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vanavond kippenvleugels, aardappels en rucola salade met een frambozen dressing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |