Fijne exchange iig, kan makkelijk zien welke coin stijgt en welke niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:22 schreef smiths het volgende:
[..]
Op dat moment is er net een buy of sellorder gedaan op hetzelfde bedrag, dan komt hij even in beide lijsten te staan.
Ik heb nog geen echte problemen ondervonden met mintpal.
You win some, you lose somequote:Op maandag 24 februari 2014 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu dus al mijn winst van MINT kwijt door die crash
Op Cryptsy staat MINT alweer op 40quote:Op maandag 24 februari 2014 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu dus al mijn winst van MINT kwijt door die crash
Godverdegodverquote:Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Cryptsy staat MINT alweer op 40.
42quote:Op maandag 24 februari 2014 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdegodver
Kutste coin die ik ooit heb getraded...
Op MintPal staat er een gigantische wall vanaf 43, ik trap er niet inquote:
Neger, je mined met 11 Kh/s. Je kan net zo goed handmatig met een rekenmachine coins gaan uitrekenen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:27 schreef Toto69 het volgende:
een coin die nog niet op een exchange staat minen en na een half uur amper 5 coins hebben
wat de fuck?
100 kh/squote:Op maandag 24 februari 2014 16:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Neger, je mined met 20 Kh/s. Je kan net zo goed handmatig met een rekenmachine coins gaan uitrekenen.
Dan moet je gewoon even geduld hebben. Welke coin mine je?quote:
entropycoin. 0.20 per block krijg ik ongeveerquote:Op maandag 24 februari 2014 16:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon even geduld hebben. Welke coin mine je?
Nog meer MINT! Het enige waar ik goed in benquote:Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef DaMart het volgende:
Coinmarket heeft trading weer uit staan... krijgen we straks hetzelfde als gisteren. Iedereen daar goedkope coins kopen als het weer online gaat.
Meer nodes toevoegen, geduld hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb een wallet gedownload en die wil niet syncen.
Ik moet iets met nodes doen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |