SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Drebbelman het volgende:
Jaar 55 in FOK!seedPotver, netjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Huh, wat de vliegende neuk is dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:08 schreef Drebbelman het volgende:
Het is carnaval in mijn stadje.. ze zijn de polonaise aan het doen
[ afbeelding ]
een shitload aan nomads komen binnen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:08 schreef Drebbelman het volgende:
Het is carnaval in mijn stadje.. ze zijn de polonaise aan het doen
[ afbeelding ]
yup, 84. Ze zagen zo zielig uit, dus ik heb ze maar een hoedje gegeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een shitload aan nomads komen binnen?
Je hebt er een paar over geslagen! Racisme.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:19 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
yup, 84. Ze zagen zo zielig uit, dus ik heb ze maar een hoedje gegeven.
Ik denk niet dat het verstandig is ze toe te laten als ik zonder die nomads ook zo een toename van 100 adults per 5 jaar heb..
Wat ook wel kan is wie staat er het beste voor in jaar 60. Dan kan iedereen meer spelen op tijden die hem haar uitkomtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:16 schreef jogy het volgende:
Het lijkt me trouwens wel eens grappig om een soort wedstrijd te houden een keer.
Gewoon 4 uur op een random seed die aan het begin uitgegeven wordt en dan na die 4 uur kijken wie er het beste voor staat. Meeste inwoners en de gezondste surplus aan voorraad. Zullen we zeggen op zondag van 12 tot 16. Iedereen mag zelf kiezen welke snelheid hij wil spelen, dus een 10* speed mag gewoon als je het lekker vind spelen.
Hoe geef je ze een hoedje dan, wat is dit voor paaseitjes in het spel? Vertel het me!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:19 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
yup, 84. Ze zagen zo zielig uit, dus ik heb ze maar een hoedje gegeven.
Ik denk niet dat het verstandig is ze toe te laten als ik zonder die nomads ook zo een toename van 100 adults per 5 jaar heb..
Dat kan er op zich ook wel naast inderdaad. Het leuke van dezelfde tijd ermee bezig zijn is dat iedereen iets anders gaat doen en men niet van elkaar af kan kijken, klaar is klaar en kunnen we zien wie er het efficiëntst met zijn of haar tijd en ruimte om gaat binnen het spelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat ook wel kan is wie staat er het beste voor in jaar 60. Dan kan iedereen meer spelen op tijden die hem haar uitkomtEn kan ik ook meedoen
ik gok photoshop..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe geef je ze een hoedje dan, wat is dit voor paaseitjes in het spel? Vertel het me!
Ik heb volgens mij fahrenheit, hoe krijg im celcius?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef JaimyLee het volgende:
Ik weet dat m'n inwoners soms domme dingen doen (builders die ruimte voor een pasture vrij moeten maken, en dan in een ander random bos resources gaan vervamelen), maar ik vind het toch wel knap dat 80% het koud heeft in een zomer van 25 graden..
Options -> Game -> Show Celsius temperatures (vierde optie)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij fahrenheit, hoe krijg im celcius?
In de winter is t soms 65
Oh, gelukkig. Heb er overheen gekeken dan! Thanks!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Options -> Game -> Show Celsius temperatures (vierde optie)
Och, dit spel is geen flappy bird, denk dat jouw spelletje ook wel een keer gespeeld wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Dat is ook wel waar. Ik kan dan alleen niet
Ja, en als je dus de town-hall hebt krijg je onderin een blauw/paarse notificatie. Net zoals met de merchant die aankomt alleen dan een ander icoontje erin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Die nomads, krijg je daar een notification van? Heb er nog niet mee te maken gehad namelijk.
EDIT: Zie dat ik een town hall nodig heb
quote:Working on update 1.0.1...
I'm actively working on version 1.0.1 of Banished, and there is now a beta branch for testing. You can opt into the Test beta version by right clicking on the game in your Steam library, select Properties, and then pick the BETAS tab. You can then switch to the Test version.
Any feedback on this test version is very much appreciated.
The major fix in the build is for save games that crash after a few minutes of play.
Here’s the full list of changes in the test build.
Fixed a bug causing save games to fail.
Fixed a crash in the music player.
Fixed a startup crash when a video card doesn't support depth sampled textures.
The startup menu scene no longer displays the last seen area.
Added a command line switch /dx9 to force the game into dx9 mode.
Added a command line switch /dx11 to force the game into dx11 mode.
Added a command line switch /windowed to force the game to start windowed instead of fullscreen.
Waarom halen ze dat weg? Vond ik juist wel baas, m'n mooie dorp al bewonderen terwijl ik nog in het menu zat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:52 schreef mschol het volgende:
The startup menu scene no longer displays the last seen area.
Klopt ja. Bijkomstigheid is tevens dat je mijnwerkers langer moeten lopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt de quarry steeds dieper en dieper?Tof detail.
Ja lach maar boy, lach maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
Nu 204 inwoners.En ik ben stevig aan het uitbreiden, want ik heb te weinig mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog genoeg ruimte om uit te breiden gelukkig. Ik doe ook rustig aan. Pas net voor het eerst Nomads toegelaten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja lach maar boy, lach maar.
Nog even en je hebt veel vagijnen te wassen en heb je te weinig resources.
Als je tegelijk een huis met het werk erbij zet, dan is de kans het grootst dat ze er dichtbij gaan wonen. Meestal balanceert het zichzelf uit is me opgevallen, maar soms ook niet zoals hierbovenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Chef_M het volgende:
Gaan mensen automatisch in huizen wonen die het dichtst bij hun werk zitten, of hoe werkt dat? Ik plaatste namelijk bij een mijn verderop wat huisjes voor de mijnwerkers, maar meteen kwamen er houthakkers en laborors erin.
Jaar 60 hier met de FOK!seed:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat ook wel kan is wie staat er het beste voor in jaar 60. Dan kan iedereen meer spelen op tijden die hem haar uitkomtEn kan ik ook meedoen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
En van bijna 400 naar 11 inwoners terug.![]()
Wat een spel.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |