Ach ja, ik speel gewoon en dan zie ik het wel. Na twee mislukte projecten lijkt de derde keer scheepsrecht. Heb veel soorten dieren, crops en fruit en alles lijkt stabiel qua voedsel en firewood.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je door hebt hoe het spelletje werkt is het vrij simpel, gewoon naar de lijst kijken en zien wat er moet gebeuren dan zijn ze allemaal wel prima te doen.
Zie hem er niet tussen staan. Ah, in de Humble Store.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef prefix1 het volgende:
https://www.humblebundle.com/ kan je em voor 14 dollars kopen
Spel starten, escape drukken en game bekijken oid. Dan zie je de instellingen en seed van de game.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef Rezania het volgende:
Is er trouwens een mogelijkheid om een seed van een savegame te achterhalen?
toch ietsje goedkoper dan bij steam:) je kan je steam account ook linke met humblequote:Op maandag 24 februari 2014 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Zie hem er niet tussen staan. Ah, in de Humble Store.Thanks!
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Spel starten, escape drukken en game bekijken oid. Dan zie je de instellingen en seed van de game.
Oh, nice.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:12 schreef VitaminWater het volgende:
Ja, openen en dan naar opties en op Map klikken
Ik denk dat ik hem gewoon koop bij steam, want ik heb geen paypal.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:16 schreef prefix1 het volgende:
[..]
toch ietsje goedkoper dan bij steam:) je kan je steam account ook linke met humble
Ik heb voor 100+ inwoners standaard 16 gatherers en 12 hunters en je maakt plek voor bijvoorbeeld 36 voedselverzamelaars maar gebruikt die pas wanneer je voedselvoorraad onder de 2000 zakt. Als je ook nog hout wil hebben moet je er toch zo'n 8 houtverzamelaars op zetten en twee houthakkers. Daarnaast moet je meerdere en verspreide voorraadschuren neerzetten en toch minimaal twee markten hebben met 100 inwoners. Vergeet ook niet om een paar huisjes te plaatsen bij de jager en verzamelaar huisjes dan hoeven ze niet zo ver te lopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:17 schreef prefix1 het volgende:
net dorpje gemaakt ongeveer rond de 110 mensen(persoonlijk record) tot me eten opging:( iedereen dood had wel schapen kippe en cattle ook genoeg seeds gekocht, ik blijf ook een probleem houden met te weinig logs en firewood...
je bedoelkt die houtverzamelaars foresters bedoel je?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:24 schreef jogy het volgende:
Ik heb voor 100+ inwoners standaard 16 gatherers en 12 hunters en je maakt plek voor bijvoorbeeld 36 voedselverzamelaars maar gebruikt die pas wanneer je voedselvoorraad onder de 2000 zakt. Als je ook nog hout wil hebben moet je er toch zo'n 8 houtverzamelaars op zetten en twee houthakkers. Daarnaast moet je meerdere en verspreide voorraadschuren neerzetten en toch minimaal twee markten hebben met 100 inwoners. Vergeet ook niet om een paar huisjes te plaatsen bij de jager en verzamelaar huisjes dan hoeven ze niet zo ver te lopen.
Uh jaquote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef prefix1 het volgende:
[..]
je bedoelkt die houtverzamelaars foresters bedoel je?
haha oke oke het is zonde dat je geen voedsel kan instelle wat iemand kan eten nu binne 10 mins was me voedsel van 6-7k naar 0 gegaan...quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef jogy het volgende:
Uh ja . Sorry, ik weet ook niet waarom ik zo Belgisch ben met die benamingen .
10 minuten op snelheid 10 is toch al een jaar of zo. Zodra je ziet dat je voer op 2000 zit moet je aan de touwen trekken en meer jagers/verzamelaars inschakelen. Zorg dat je altijd extra capaciteit hebt in de vorm van halflege gebouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef prefix1 het volgende:
[..]
haha oke oke het is zonde dat je geen voedsel kan instelle wat iemand kan eten nu binne 10 mins was me voedsel van 6-7k naar 0 gegaan...
Moet je de limiet hoger leggen, dan blijven ze produceren en zijn de schommelingen ook minder ernstig.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:
En ik word dat gezeik over firewood ook maar zat, verdomme 3 houthakkers op 40 man, nog steeds niet genoeg. Terwijl er wel gewoon genoeg hout in voorraad ligt.
Waarschijnlijk ligt het opgeslagen in de inventory van de huisjes zelf, dan lijkt het inderdaad snel weg te zijn. Maar dan hebben de huizen juist nog een voorraad.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:49 schreef GlenSpey het volgende:
Tering, 1200 voedsel voor 8 huisjes en binnen een minuut is het er allemaal doorheen gevretenwtf
Helpt niet, dan blijft er geen hout over voor mijn blacksmith.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je de limiet hoger leggen, dan blijven ze produceren en zijn de schommelingen ook minder ernstig.
Wel stom dat huizen dus nog een voorraad hebben, maar je gelijk een melding krijgt alsof iedereen dood gaat neervallen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het opgeslagen in de inventory van de huisjes zelf, dan lijkt het inderdaad snel weg te zijn. Maar dan hebben de huizen juist nog een voorraad.
Wat denk je dat die vendor's de hele dag doen? Niets anders dan spullen van de uithoeken van je dorp naar de marktplaats sjouwen. Genoeg vendors en dat komt echt wel goed hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helpt niet, dan blijft er geen hout over voor mijn blacksmith.En de volgende forester komt zo ver te staan, weet niet hoe ik het moet oplossen eigenlijk.
Ohhhh.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat denk je dat die vendor's de hele dag doen? Niets anders dan spullen van de uithoeken van je dorp naar de marktplaats sjouwen. Genoeg vendors en dat komt echt wel goed hoor.
Nou, het is natuurlijk geen goed teken als de gemeenschappelijke voorraad de nul nadert in een samenleving van +150 man.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel stom dat huizen dus nog een voorraad hebben, maar je gelijk een melding krijgt alsof iedereen dood gaat neervallen.
Maar als iedereen nog 400 appels thuis heeft liggen hoef ik niet gelijk in paniek te raken natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, het is natuurlijk geen goed teken als de gemeenschappelijke voorraad de nul nadert in een samenleving van +150 man.
Mijn marktplaats ligt iig altijd vol met logs, dus dat zal wel dan toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ohhhh.Ik dacht dat ze alleen produced goods vervoerde, maar dus ook logs?
Jawel, want een eentonig dieet is slecht voor de gezondheid van je volkje.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar als iedereen nog 400 appels thuis heeft liggen hoef ik niet gelijk in paniek te raken natuurlijk.
Ik heb disasters uitstaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jawel, want een eentonig dieet is slecht voor de gezondheid van je volkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |