abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2014 @ 14:03:15 #271
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137237381
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Options -> Game -> Show Celsius temperatures (vierde optie)
Oh, gelukkig. Heb er overheen gekeken dan! Thanks!

Helaas kan ik nu niet spelen want ik ga verhuizen en heb mn pc al losgekoppeld
  vrijdag 28 februari 2014 @ 14:09:57 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137237619
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Dat is ook wel waar. Ik kan dan alleen niet :P
Och, dit spel is geen flappy bird, denk dat jouw spelletje ook wel een keer gespeeld wordt :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_137238451
Die nomads, krijg je daar een notification van? Heb er nog niet mee te maken gehad namelijk.

EDIT: Zie dat ik een town hall nodig heb ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137238566
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Die nomads, krijg je daar een notification van? Heb er nog niet mee te maken gehad namelijk.

EDIT: Zie dat ik een town hall nodig heb ;)
Ja, en als je dus de town-hall hebt krijg je onderin een blauw/paarse notificatie. Net zoals met de merchant die aankomt alleen dan een ander icoontje erin.
pi_137239171
quote:
Working on update 1.0.1...
I'm actively working on version 1.0.1 of Banished, and there is now a beta branch for testing. You can opt into the Test beta version by right clicking on the game in your Steam library, select Properties, and then pick the BETAS tab. You can then switch to the Test version.

Any feedback on this test version is very much appreciated.

The major fix in the build is for save games that crash after a few minutes of play.

Here’s the full list of changes in the test build.

Fixed a bug causing save games to fail.
Fixed a crash in the music player.
Fixed a startup crash when a video card doesn't support depth sampled textures.
The startup menu scene no longer displays the last seen area.
Added a command line switch /dx9 to force the game into dx9 mode.
Added a command line switch /dx11 to force the game into dx11 mode.
Added a command line switch /windowed to force the game to start windowed instead of fullscreen.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 15:20:08 #276
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137240300
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:52 schreef mschol het volgende:

The startup menu scene no longer displays the last seen area.

Waarom halen ze dat weg? Vond ik juist wel baas, m'n mooie dorp al bewonderen terwijl ik nog in het menu zat. :( Of begrijp ik het verkeerd?
pi_137240690


Wil niet liggen.
pi_137240895
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 15:31 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]

Wil niet liggen.
een zogenaamde dwarsboom
In the coolest little capital of the world
pi_137241409
Budum-tsssh.
pi_137241435
Ik moet trouwens zeggen, die auto-replacement functie wanneer mensjes dood gaan: _O_
  vrijdag 28 februari 2014 @ 15:58:31 #281
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137241591


Nu al medelijden.

Hier ook begonnen met de FOK!seed. Ben benieuwd ^O^
pi_137241607
ook aant spelen... megaverslavend... en zodra je door hebt hoe de markets werken en woningen bij hun werkzetten gaat het als een tierelier!

Ik plaats alleen nog maar stone houses

Hopelijk komt er nog meer stuff dat je kan bouwen + technologie. Zoals paarden houden en brood maken.
pi_137245620
Ligt het nou aan mij of wordt de quarry steeds dieper en dieper? :o Tof detail. _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 18:23:42 #284
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137245676
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt de quarry steeds dieper en dieper? :o Tof detail. _O_
Klopt ja. Bijkomstigheid is tevens dat je mijnwerkers langer moeten lopen :+

Inmiddels ziet de startplek van de FOKseed er bij mij zo uit:



De stad is verder getrokken, de eerste bewoners achterlatend O-)
pi_137246512
Nu 204 inwoners. :) En ik ben stevig aan het uitbreiden, want ik heb te weinig mensen. _O-




Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 18:59:58 #286
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137246608
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
Nu 204 inwoners. :) En ik ben stevig aan het uitbreiden, want ik heb te weinig mensen. _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja lach maar boy, lach maar.
Nog even en je hebt veel vagijnen te wassen en heb je te weinig resources.
pi_137246637
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja lach maar boy, lach maar.
Nog even en je hebt veel vagijnen te wassen en heb je te weinig resources.
Nog genoeg ruimte om uit te breiden gelukkig. Ik doe ook rustig aan. Pas net voor het eerst Nomads toegelaten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_137246674
Wat ik wel een beetje stom vind is dat er niet drie woodcutters bij één zo'n hut kunnen werken. :') Er zijn toch drie stompen om op te houthakken, kunnen er dus prima drie staan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:37:49 #289
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137248147
Eén van m'n gappies houdt van wandelen :+ kijkt u even mee?

We beginnen links, bij z'n nieuwbouwwoning.









Toch handig, dat werkroute tooltje _O-
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:47:39 #290
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137248528
Gaan mensen automatisch in huizen wonen die het dichtst bij hun werk zitten, of hoe werkt dat? Ik plaatste namelijk bij een mijn verderop wat huisjes voor de mijnwerkers, maar meteen kwamen er houthakkers en laborors erin. :(
  vrijdag 28 februari 2014 @ 20:18:08 #291
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137249671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Chef_M het volgende:
Gaan mensen automatisch in huizen wonen die het dichtst bij hun werk zitten, of hoe werkt dat? Ik plaatste namelijk bij een mijn verderop wat huisjes voor de mijnwerkers, maar meteen kwamen er houthakkers en laborors erin. :(
Als je tegelijk een huis met het werk erbij zet, dan is de kans het grootst dat ze er dichtbij gaan wonen. Meestal balanceert het zichzelf uit is me opgevallen, maar soms ook niet zoals hierboven :+
  vrijdag 28 februari 2014 @ 20:29:07 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137250038
Hey, ik heb een bug ontdekt. Als een huis is afgefikt, moet je aanklikken dat je het hele ding sloopt. En dan 'cancel removal'. Ineens is heel het gebouw als nieuw _O-

Merkte ik zonet, toen 3 huizen, een woodcutter en een voorraadhangaar in rook opgingen.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 21:55:14 #293
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_137254060
Ben nu voor de mountain men achievement aan het gaan (een pop van 50+ gedurende 20 jaar op een small mountainous map met harsh climate). Vooralsnog geen enkele tegenslag eigenlijk. Nu ligt dat ook wel een beetje aan de goede seed die ik had: 845446354. Heb alleen een paar bruggen gebouwd en geen enkele tunnel :)

  vrijdag 28 februari 2014 @ 22:56:55 #294
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137256955


Twee doden al, ondanks genoeg ruimte in het ziekenhuis ;(
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat ook wel kan is wie staat er het beste voor in jaar 60. Dan kan iedereen meer spelen op tijden die hem haar uitkomt :P En kan ik ook meedoen (8>
Jaar 60 hier met de FOK!seed:



[ Bericht 49% gewijzigd door Dekatria op 28-02-2014 23:25:33 ]
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:06:25 #295
141482 Q.
JurassiQ
pi_137264781
Ik doe iets niet helemaal goed. :')

For great justice!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:29:55 #296
141482 Q.
JurassiQ
pi_137265247
En van bijna 400 naar 11 inwoners terug. :')

Wat een spel. :')

For great justice!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:25:38 #297
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137266567
Hongersnood, die heb ik ook gehad ja. Van nabij de 300 inwoners tot ~200, en van 30K voedsel naar de benedengrens :') is wel mooi om te zien hoe het zichzelf 'uitbalanceert' later. Minder mensen > meer voedsel over w/

Oh, en ik kreeg nog bezoek van wat anders zonet:



M'n akkers wat doe je :'(
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:17:28 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137267794
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
En van bijna 400 naar 11 inwoners terug. :')

Wat een spel. :')

[ afbeelding ]
:o! Moordenaar! _O-.

Ik zat er ook een tijd tegenaan te hikken, elke keer onder de 500 surplus aan voedsel met een populatie van 300+ :'). Je moet extreem micromanagen om dat weer goed te krijgen. Gelukkig heb ik nou weer een 33000+ surplus O+, maar het heeft wel 10 jaar geduurd :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:18:09 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137267805
Maar waar is het nu fout gegaan dan? Geen tools meer oid?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:19:18 #300
141482 Q.
JurassiQ
pi_137267832
Ja, vraag ik me ook af. De zin voor dit dorp is nu wel een beetje op, begin wel opnieuw. Met maar 5 inwoners over schiet het niet op. :')
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')