Wat zijn die 2 rondjes bij z'n handen? Tafeltennisbatjes?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef Klokov het volgende:
Boys, zouden jullie dit een goede OP vinden van het Kettlebell-topic? (zelf gepaint)
[ afbeelding ]
Met Roy Donders pruik?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het worst gedeelte kan geregeld worden.
Ik vind het meer een logo voor het FOK! Klapjostitopic.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef Klokov het volgende:
Boys, zouden jullie dit een goede OP vinden van het Kettlebell-topic? (zelf gepaint)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het worst gedeelte kan geregeld worden.
Vriend, dat zijn zijn handenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wat zijn die 2 rondjes bij z'n handen? Tafeltennisbatjes?
Zou je een betere OP kunnen maken? Als man kan ik niet photoshoppenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:53 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik vind het meer een logo voor het FOK! Klapjostitopic.
Ik denk van ik zeg het er even bij voordat Snakey het plaatje eraf haalt wegens copyrightschending.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zou je op het eerste gezicht niet zeggen.
beetje dit idee krijg ik erbijquote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk van ik zeg het er even bij voordat Snakey het plaatje eraf haalt wegens copyrightschending.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
bazig he, vet nummer ookquote:
Oja, daar had ik nog niet over nagedacht, aerobic kettlebellingquote:Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Vergeet niet een link naar de Action erbij te zetten: daar hebben ze kettlebells van 2,4 en 6 kg.
Dieetclub nog tot daar aan toe, maar bij kettlebells trek ik echt de grens.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef Klokov het volgende:
Awesome, jij bent goed met OP's maken, kan jij een OP voor mij maken?
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Wat denk je dat dat moet worden dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:53 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik vind het meer een logo voor het FOK! Klapjostitopic.
jup, wij moeten verder in t trannytopicquote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb iets gemist volgens mij. Is de dietclub nu hier?
'Like christmas in July' voor jou.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb iets gemist volgens mij. Is de dietclub nu hier?
Whahah ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'Like christmas in July' voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |