Wel éérlijke zonnegroeten he. Dat je het meent.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Copycat het volgende:
Maar ik zal vanavond in de yogastudio een paar extra zonnegroeten voor Hakim doen. A én B.
I couldn't care lessquote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Pure angst, nou is zij de volgende
Dit is geen DGK. Gelukkig.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
Weten jullie nog dat Huub na een week terug kwam .........
Altijd. Echt en oprecht. Anders is het slecht voor je karma.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wel éérlijke zonnegroeten he. Dat je het meent.
iedereen heefthet fout behalve jij ja, jij komt tenminste op vd gevallen heldquote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Allemaal boter op hun hoofd sommige.
Vooral de laatste vijf minuten.quote:
Springt spontaan voor een treinquote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ben benieuwd hoe hij reageert als hij alles over hem zelf hoort en leest.
ook dat zou jammer zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Stranger het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Paul zich nu gaat ontwikkelen, kan wel eens snel positief veranderen.
Ga je nu stoppen met kijken?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt nu 1 zoetsappige klerezooi.
dat wil je echt niet in een utopia, past er totaal niet bijquote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt nu 1 zoetsappige klerezooi.
Paul gaat naar ERG samen met Joey dat wordt een blok. Of Lot of Billy gaat er volgende maand uit Rienk zal dat sowieso ondersteunen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ok, nu krijgen we dus de kampen
1. geld verdienen
2. geld is niet belangrijk
3. opmaken en feesten
Welk kamp heeft de meeste aanhangers en waar vallen de klappen.
O jij bent er zo een die als je iemand niet mag gelijk niet meer de goede dingen kunt zien Zo was ik ook vroeger hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij heeft humor? Ik houdt van wat andere humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |