dit dusquote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die is ook bang geworden. Ook een nietsnut. Staat ook met 1 been buiten.
Hij heeft humor? Ik houdt van wat andere humor.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef itsme het volgende:
Bahaha Hij heeft gewoon humor en dat hebben de meeste daar gewoon niet. En dat heb ik al eerder hier gezegd voor dat hij genomineerd werd.
[..]
Maar wil je dat? Dat er een positieve sfeer is daar? Ik dus niet. Allen gelukkig hoef ik niet te zien.Ja voor een dag.
[..]
my bro
Nú pas?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Starlie het volgende:
Het officieel ik heb een gruwelijke graftakken hekel aan Andrea!
Hij heeft er ook geen vrede meequote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef bdd8 het volgende:
Als iemand zegt "Ik heb er echt vrede mee. Ik heb er echt vrede mee. Ik heb er echt vrede mee." heeft diegene er volgens mij nog helemaal geen vrede mee.
Ik snap de échte tranen wel van enkelen.. je leeft daar toch een periode heel intens met elkaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat loopt die lambal van een Gio nou te janken
Mijn idee.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef bdd8 het volgende:
Als iemand zegt "Ik heb er echt vrede mee. Ik heb er echt vrede mee. Ik heb er echt vrede mee." heeft diegene er volgens mij nog helemaal geen vrede mee.
Natuurlijk heeft hij er geen vrede mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef bdd8 het volgende:
Dat zou wel een goeie grap zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
Weten jullie nog dat Huub na een week terug kwam .........
Wel éérlijke zonnegroeten he. Dat je het meent.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Copycat het volgende:
Maar ik zal vanavond in de yogastudio een paar extra zonnegroeten voor Hakim doen. A én B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |