Wat zou ik haar geven? Een bonbon? Een tequila? Limoncello?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik vast ergens tussendoor wel 5 min tijd om hier hallo te zeggen, op twitter hallo te zeggen. En ik houd natuurlijk mijn FB bij.
Keihard neuken, SC.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat zou ik haar geven? Een bonbon? Een tequila? Limoncello?
Ik neuk nietquote:
Je bedrijft de liefde?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik neuk niet![]()
Heb er al 1 gehad dit jaar, dus m'n quotum is weer gehaald (afgaande van de behaalde resultaten in het verleden die bij mij vaak wel een garantie voor de toekomst leveren)
Oh ja dat is het sowieso altijdquote:
Dat is niet gay.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja dat is het sowieso altijd
Want ik moet iemand wel leuk vinden (en dat kan ook voor 1 avond zijn), maar het moment moet er wel naar zijn
Ik kan geen seks hebben zonder gevoelensbeetje gay, ik weet't, maar ja
that's me
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness"
en ik wilde je nog wel mijn kontje aanbiedenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik neuk niet![]()
Heb er al 1 gehad dit jaar, dus m'n quotum is weer gehaald (afgaande van de behaalde resultaten in het verleden die bij mij vaak wel een garantie voor de toekomst leveren)
Dat is met recht een reedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik wilde je nog wel mijn kontje aanbieden
Na alle Alabama-termen die jij eruit hebt gegooid vertrouw ik dat niet meerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik wilde je nog wel mijn kontje aanbieden
flauw hoor. heb ik me bewaard voor jou...wil je niet...ik ga me verhangen. tabeequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na alle Alabama-termen die jij eruit hebt gegooid vertrouw ik dat niet meer
Ik krijg gewoon al pijn in m'n buik van dat filmpjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net dit filmpje nog es bekeken... Da's best hoog.
Nice, al laat de fisheye lens het wel 10x zo hoog lijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ghihiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hihi alles past niet in de auto.
man, ik had al hoogtevrees toen ik in GTA5 een hoog gebouw moest beklimmenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
rijden je ouders in een (ieni)mini?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Fiat Punto.quote:
Zozo, wat betaal jij per maand voor deze toch wel zéér riante kamer?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staan straks 4 dozen hier verstopt in huis, 4 dozen verstopt bij mijn tante en dan straks nog een hele autolading vol bij mijn ouders![]()
Het neemt ingepakt meer ruimte in dan op mijn kamertje van 17m2
Huur een zeecontainer. Of een vrachtvliegtuig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hm, dan nogquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nice, al laat de fisheye lens het wel 10x zo hoog lijken
Inderdaad. Dat het allemaal ongezekerd is maakt het wat trickyquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, dan nog. Zonder zekeringen etc.... Pffff
Man man man.twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 12:34:52Ken je die trouwens van dat werkende ING internetbankieren? Zowel desktop als mobiel werkt dus niet nu. #faal #storing #alweer #jammerjoh reageer retweet
Geen ienimini bedrag kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo, wat betaal jij per maand voor deze toch wel zéér riante kamer?
Ik werd van het weekend wakker in Brussel met een jongen op mijn kamer.quote:
En billenpijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd van het weekend wakker in Brussel met een jongen op mijn kamer.
Je broertjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd van het weekend wakker in Brussel met een jongen op mijn kamer.
Het was niet mijn broertje, gelukkig niet zeg die snurkt.quote:
De teller staat weer op 0?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was niet mijn broertje, gelukkig niet zeg die snurkt.
Minthy, altijd zo zuurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef minthy het volgende:
Dat stukje van Cher wordt ook ietwat afgezaagd.
Weelchair? xDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef minthy het volgende:
Dat stukje van Cher wordt ook ietwat afgezaagd.
Neen, hij draait nu een stukje van een nummer van haar. Huehuehue.quote:
je zou er van aan de Sherry gaan....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, hij draait nu een stukje van een nummer van haar. Huehuehue.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou er van aan de Sherry gaan....
jammer dat ik geen 3fm heb hier. wordt altijd vrolijk van dat liedjequote:
quote:
Ik geen geld voor de taxi bij je hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou mij ook kunnen overkomen
Verkeerde huis en fietsloos heb ik al van m'n lijst af kunnen strepen
Voor koffie is er altijd een goed moment te vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:56 schreef ChatGirl het volgende:
Lege mailbox. Ik heb wel koffie verdiend denk ik zo
quote:
quote:
Halloquote:
Het is pas mijn eerste van de dag bedenk ik me netquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor koffie is er altijd een goed moment te vinden![]()
Wat is met 1.0 gebeurd?quote:
1.0 kreeg ik gister een berichtje vanquote:
Slet dat je bent!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1.0 kreeg ik gister een berichtje van
Ik heb geen van beide vrouwen met 1 vinger aangeraakt, dus ik ben niet zo'n sletquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1.0 kreeg ik gister een berichtje van
1.0 wil me niet en is geen relatiemateriaalquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moraalmuis is erg aanwezig vandaag!
Tja. Sommigen hebben het, anderen hebben het niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moraalmuis is erg aanwezig vandaag!
De hele fles opmaken is geen shotjequote:
goeie grapquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De hele fles opmaken is geen shotje
Dank jequote:
Het wordt steeds geloofwaardigerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb die avond maar 4,5 drankje gehad en een heleboel water.
Wodka, bier, tequila, gintonic.
Wodka --> 40%quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb die avond maar 4,5 drankje gehad en een heleboel water.
Wodka, bier, tequila, gintonic.
Moet ik referenties sturen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het wordt steeds geloofwaardiger
Het viel op zich wel mee. Al was ik wel in staat om de eerst beste knappe Belg te versieren, maarja die waren er niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wodka --> 40%
Bier --> 5 %
Tequila --> 40%
Gintonic --> ????
In ieder geval minimaal 85% naar de klote.... weet je meteen waar die %en voor staan
Belgische mannenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het viel op zich wel mee. Al was ik wel in staat om de eerst beste knappe Belg te versieren, maarja die waren er niet.
Je hebt SC voor goede dronkenmans verhalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme muis ik ga je missen die 8 maanden
Jebent werkelijk helemaal top
truequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt SC voor goede dronkenmans verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |