Fiat Punto.quote:
Zozo, wat betaal jij per maand voor deze toch wel zéér riante kamer?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staan straks 4 dozen hier verstopt in huis, 4 dozen verstopt bij mijn tante en dan straks nog een hele autolading vol bij mijn ouders![]()
Het neemt ingepakt meer ruimte in dan op mijn kamertje van 17m2
Huur een zeecontainer. Of een vrachtvliegtuig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hihi alles past niet in de auto.
Hm, dan nogquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nice, al laat de fisheye lens het wel 10x zo hoog lijken
Inderdaad. Dat het allemaal ongezekerd is maakt het wat trickyquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, dan nog. Zonder zekeringen etc.... Pffff
Man man man.twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 12:34:52Ken je die trouwens van dat werkende ING internetbankieren? Zowel desktop als mobiel werkt dus niet nu. #faal #storing #alweer #jammerjoh reageer retweet
Geen ienimini bedrag kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo, wat betaal jij per maand voor deze toch wel zéér riante kamer?
Ik werd van het weekend wakker in Brussel met een jongen op mijn kamer.quote:
En billenpijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd van het weekend wakker in Brussel met een jongen op mijn kamer.
Je broertjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd van het weekend wakker in Brussel met een jongen op mijn kamer.
Het was niet mijn broertje, gelukkig niet zeg die snurkt.quote:
De teller staat weer op 0?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was niet mijn broertje, gelukkig niet zeg die snurkt.
Minthy, altijd zo zuurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef minthy het volgende:
Dat stukje van Cher wordt ook ietwat afgezaagd.
Weelchair? xDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef minthy het volgende:
Dat stukje van Cher wordt ook ietwat afgezaagd.
Neen, hij draait nu een stukje van een nummer van haar. Huehuehue.quote:
je zou er van aan de Sherry gaan....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, hij draait nu een stukje van een nummer van haar. Huehuehue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |