Onder welke steen hebben ze die vandaan gevist. Ligt ook zo lekker in de programmering. Ik zie die vrouwen met pittige kapsels al dansen op Milkshake,quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Kelis op De Wereld Draait Buiten.
Wat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Planningtorock, Madensuyu, Sevdaliza, Ganz, DJ St. Paul – Hang The DJ, Hidde van Schie / Offshore, Pinguin Radio foto-popquiz, Vers Beton, Parfum de BoemBoem, ZigZagCity, OPPERCLAES., Tintype van Ruben Hamelink, Wang Dang Dula, DJ collectief Dave Grohl & the topless dj’s en Hotel Heden van Yvonne Beelen op Motel Mozaique
Nee, dat snap ik. Gebruik z'n naam dan nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeft niks met de echte Dave Grohl te maken
Indeed sirquote:
Die hebben al jaren hele vette line-ups geprogrammeerd. Maar schijnt nog al een drugged festival te zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:40 schreef friekin_ het volgende:
Melt! begint voor mij nu wel erg in het oog te springen.
Ach, das LL ook tegenwoordig. Ik heb het niet nodig, maar heb er ook geen moeite mee. Ik kan op koffie hard gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die hebben al jaren hele vette line-ups geprogrammeerd. Maar schijnt nog al een drugged festival te zijn
2 keer geweest. Iedereen is daar inderdaad waus en draait vooral om de nacht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die hebben al jaren hele vette line-ups geprogrammeerd. Maar schijnt nog al een drugged festival te zijn
Valt wel mee hoor met het drugs-gehalte, de sfeer is zeer gemoedelijk en ik heb er in al die jaren dat ik er ben geweest nooit echt iemand out zien gaan of ruzie etc. Op festivals zoals RW waar veel gezopen wordt heb je over het algemeen veel meer last van irritante lui.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sowieso 100x liever spacende mensen om me heen dan dronken lui.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor met het drugs-gehalte, de sfeer is zeer gemoedelijk en ik heb er in al die jaren dat ik er ben geweest nooit echt iemand out zien gaan of ruzie etc. Op festivals zoals RW waar veel gezopen wordt heb je over het algemeen veel meer last van irritante lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |