Hear hearquote:
LSD thuis... altijd lastigquote:Op maandag 24 februari 2014 10:18 schreef Cracka-ass het volgende:
LSD en een flatgebouw blijkt een moeilijke combinatie.
Naja, aan springen ga je ook niet dood, het is vooral het landen waar het mis gaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De sprong werd 'm fataal, niet de LSD trip.
"Sprong tijdens LSD trip eindigt na fatale landing".quote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef John5 het volgende:
[..]
Naja, aan springen ga je ook niet dood, het is vooral het landen waar het mis gaat.
Dat is sowieso krom, natuurlijk was het zelfdoding, je kunt niet per ongeluk op 8 hoog uit een raam springen.quote:Al snel wordt duidelijk voor de politie dat er geen sprake is van zelfdoding, maar van een bizar en dramatisch ongeval.
Aangezien hij high was (en dat niet alleen omdat hij op de achtste verdieping was), zal het geen bewuste actie zijn geweest, dus ook geen zelfdoding.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef John5 het volgende:
[..]
Dat is sowieso krom, natuurlijk was het zelfdoding, je kunt niet per ongeluk op 8 hoog uit een raam springen.
Hier in de straat verderop sprong ooit ook iemand door een raam. Was wel zelfmoord.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:30 schreef DJKoster het volgende:
Kom je überhaupt wel door zo'n ruit heen?
En jij bent duidelijk nog nooit fout gegaanquote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef tong80 het volgende:
John5 heeft duidelijk nooit drugs gebruikt.
Het was niet de landing die hem fataal werd. De verwondingen door de landing.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
"Sprong tijdens LSD trip eindigt na fatale landing".
GGZ tattoo op je voorhoofd?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja zo legaliseren ze het ook nooit. Mentaal instabiele mensen moeten ook met hun poten van drugs afblijven.
Gewoon een band om hun arm, met een ster ofzo. Zodat iedereen weet dat de betreffende persoon te labiel is voor drugs.quote:
het was meer het argument gebruiken waarom dat soort drugs niet worden gelegaliseerd...quote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mensen die mentaal goed in hun vel zitten doen dit soort dingen echt niet tijdens een trip.
Fataal Flatgebouw veroorzaakt dood LSD-gebruikende student.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
"Sprong tijdens LSD trip eindigt na fatale landing".
My bad.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef Re het volgende:
[..]
het was meer het argument gebruiken waarom dat soort drugs niet worden gelegaliseerd...
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mensen die mentaal goed in hun vel zitten doen dit soort dingen echt niet tijdens een trip.
Ik moest ook twee keer lezen.quote:
Lijkt me echt vreselijk om te zienquote:Meer studenten kregen het ongeluk mee. 'Het geschreeuw en de klap gingen werkelijk door merg en been,' vertelt Marijse Hofstede. Ze woont op de dertiende verdieping en zag het drama onder haar raam voltrekken. 'Die beelden waren verschrikkelijk. Ik was net mijn bed op aan het maken.'
Of Vlugge Jaapiequote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest ook twee keer lezen.
Eerder Snelle Jelle.
Hij was inderdaad geen geluksvogel.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:30 schreef Megumi het volgende:
Zijn achternaam bracht hem geen geluk.
Maar was dit dan ook een Geluk bij een ongeluk?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hij was inderdaad geen geluksvogel.
Tevens studenten en flatgebouwen verbieden.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Fataal Flatgebouw veroorzaakt dood LSD-gebruikende student.
Politiek beraad zich voor regelgeving omtrend het beschikbaar stellen van bungalowparken voor LSD-gebruikers.
Een studente die Marijse heet, die maken nogal vaak vlekken in hun bed.quote:
Minimum leeftijd van 25 jaar instellen voor verstrekking van Flatgebouwen aan jongerenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tevens studenten en flatgebouwen verbieden.
LSD en alcohol zijn een moeilijke combinatie.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:18 schreef Cracka-ass het volgende:
LSD en een flatgebouw blijkt een moeilijke combinatie.
Nee, een weekendje Centerparcs en je hebt gegarandeerd een slechte trip.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:00 schreef RM-rf het volgende:
Politiek beraad zich voor regelgeving omtrend het beschikbaar stellen van bungalowparken voor LSD-gebruikers.
Ja, voor zelfdoding zou er sprake moeten zijn van opzet op het eigen overlijden. Dat was dus hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig. Anders zou je in dezelfde context mensen die komen te overlijden bij een eenzijdig ongeval onder zelfdoding kunnen scharen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:19 schreef Casiotone het volgende:
Raar artikel, het zegt dat de man naar buiten sprong, maar de politie gaat niet uit van zelfdoding maar van een ongeval?
nee toch, een 'sprong' impliceert imo opzet; springen doe je, een ongeval overkomt jequote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, voor zelfdoding zou er sprake moeten zijn van opzet op het eigen overlijden. Dat was dus hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig. Anders zou je in dezelfde context mensen die komen te overlijden bij een eenzijdig ongeval onder zelfdoding kunnen scharen.
Opzet op het springen ja, maar niet opzet op de hele rambam die erop volgde met glasgerinkel, een vrije val en een smak op het trottoir. Om in de analogie te blijven: rijden doe je ook opzettelijk. Bovendien kun je iemand onder invloed van hallucinogenen niet alle gedragingen volledig toerekenen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:23 schreef Casiotone het volgende:
[..]
nee toch, een 'sprong' impliceert imo opzet; springen doe je, een ongeval overkomt je
sinds wanneer word je high van lsd?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien hij high was (en dat niet alleen omdat hij op de achtste verdieping was), zal het geen bewuste actie zijn geweest, dus ook geen zelfdoding.
net zoals de paddododen waar geen paddo's gebruikt waren, de reden waren om ze te verbieden?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef Re het volgende:
[..]
het was meer het argument gebruiken waarom dat soort drugs niet worden gelegaliseerd...
Een van deze effecten komt niet voor bij het gebruik ervan?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
sinds wanneer word je high van lsd?
quote:in een aangename, opgewekte, lucide gemoedsgesteldheid verkerend door het gebruik van drugs
heftige gewaarwording na het gebruiken van harddrugs
welke drugs heb jij gebruikt?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van deze effecten komt niet voor bij het gebruik ervan?
[..]
hm, zit wat in.. als je de situatie verkeerd inschat en bv. denkt dat je op de begane grond bent ipv op de 8e verdieping klinkt het wel als een ongeval jaquote:Op maandag 24 februari 2014 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Opzet op het springen ja, maar niet opzet op de hele rambam die erop volgde met glasgerinkel, een vrije val en een smak op het trottoir. Om in de analogie te blijven: rijden doe je ook opzettelijk. Bovendien kun je iemand onder invloed van hallucinogenen niet alle gedragingen volledig toerekenen.
definieer 'helder'quote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee okay; van lsd wordt je niet high, juist op lsd blijf je enorm helder itt andere drugs
Oké. Ik heb zelf nog nooit drugs geprobeerd, dus ik heb geen idee hoe je het ervaartquote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee okay; van lsd wordt je niet high, juist op lsd blijf je enorm helder itt andere drugs
veel helderder kun je niet zijn op een hallucinerend middel, misschien de 2cb ed maar dat is niet echt mainstreamquote:
neequote:Op maandag 24 februari 2014 15:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
net zoals de paddododen waar geen paddo's gebruikt waren, de reden waren om ze te verbieden?
Ik zat ook echt com-pleet in Sonic The Hedgehog land. Man man man, never again.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb toch wel minstens 10/15 keer LSD gebruikt en ik werd er behoorlijk high van. Helemaal van het vloeibare spul.
heroine, dan ga je pas vliegenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:07 schreef tong80 het volgende:
LSD met Peter Koelewijn kan dan ook niet zei Herman Brood ooit.
Verschil alleen was dat Brood moedwillig zelfmoord deed plegen, alhoewel je dit geval hier ook niet helemaal kan uitsluiten natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heroine, dan ga je pas vliegen
alleen de landing blijft zo ruw
ja dat zeg jijquote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef TLC het volgende:
[..]
Verschil alleen was dat Brood moedwillig zelfmoord deed plegen, alhoewel je dit geval hier ook niet helemaal kan uitsluiten natuurlijk
Kwam dat vooral door de LSD of de omgeving?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zat ook echt com-pleet in Sonic The Hedgehog land. Man man man, never again.
Misschien was hij gewoon toevallig in de Green Hill Zone.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kwam dat vooral door de LSD of de omgeving?
silent hill + lsd?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien was hij gewoon toevallig in de Green Hill Zone.
Heb wel een keertje op paddo's Silent Hill 2 geprobeerd. Was vreemd genoeg geweldigquote:
Neh, het blijft triest vind ik. Ook voor de nabestaanden.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe meer van dit soort sukkels springen hoe beter natuurlijk.
Ik wou ook al zeggen, tussen de regels door is dit toch eigenlijk de werkelijke boodschap?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Dirk het volgende:
[..]
LSD en alcohol zijn een moeilijke combinatie.
Denk eerder dat LSD, alcohol en een slechte geestelijke gesteldheid de fatale combi waren.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Dirk het volgende:
[..]
LSD en alcohol zijn een moeilijke combinatie.
In Amsterdam sprong een paar jaar geleden zo'n drugs malloot uit een raam, boven op een onschuldig persoon die op een terras een biertje zat te drinken.. die arme knul hield er een dwarsleasie aan over en de springer vrij weinig geloof ik.. idiotenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe meer van dit soort sukkels springen hoe beter natuurlijk.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
In mijn studententijd gooiden we nog gewoon een koelkast over de reling als we een klap wilden horen.
Nee Daniel is een mooie naam. Mafklapperquote:
daniel niet aprecieren, godverdomde opperhoofd lutser.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee Daniel is een mooie naam. MafklapperGa buiten spelen joh.
Haha omg. Ga GTA spelen jong. Da Niel is het zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
daniel niet aprecieren, godverdomde opperhoofd lutser.
beetje jelle heten, kun je net zo goed kroketbakker worden
D J zelfs.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha omg. Ga GTA spelen jong. Da Niel is het zeker?
Ach, zou niet graag een downie zijn. Dus nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
D J zelfs.
jelous of wa nigra
En jij bent?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:56 schreef znarch het volgende:
[..]
Zegt de autist met een uitkering
Bedoelde BaajGuardian te quoten. Niet jouquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach, zou niet graag een downie zijn. Dus nee.
[..]
En jij bent?
Ah lol, oke danquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Bedoelde BaajGuardian te quoten. Niet jou
Zegt de autist met uitkeringquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
daniel niet aprecieren, godverdomde opperhoofd lutser.
beetje jelle heten, kun je net zo goed kroketbakker worden
Je bent zelf autist, suckelbot transformer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Bedoelde BaajGuardian te quoten. Niet jou
Ik denk dat er niets mis is met LSD, maar dat hij door het raam viel omdat hij stront Lazarus was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Denk eerder dat LSD, alcohol en een slechte geestelijke gesteldheid de fatale combi waren.
U vraagt en wij draaien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft meneer drogreden al gepost? Beter bekend als papierversnipperaar.²
Zeker, ze moeten 8e verdiepingen gauw verbieden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:08 schreef DrMabuse het volgende:
Triest , het maakt de gevaren nog maar weer eens duidelijk.
LSD gebruiken als je emotioneel instabiel kan natuurlijk ook wel risicio's opleveren, zeker gecombineerd met alcohol. Een bad trip en weggenomen remmingen kunnen hier samen wel toe geleid hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat er niets mis is met LSD, maar dat hij door het raam viel omdat hij stront Lazarus was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |