quote:
Precies deze instelling, gaat ervoor zorgen dat jij je doelt nóóit gaat halen. Alle caloriëen die jij 'verbrand' met het nemen van die shots ga je er gewoon weer aaneten.
Fijn trouwens dat je helemaal niet op mijn post ingaat alleen vraagt waarom die shots rotzooi zijn, enneh, die 1.5 kg waar je het over had, dat is watergewicht vriend, geen vet. Als je slim bent volg je mijn advies en misschien zie je er tegen de zomer goed genoeg uit ookal ben je niet 100kg afgevallen

.
Trouwens, ik citeer, "ook heb ik geen geld om een personal trainer aan te nemen. Plus ik heb max 1 keer per week tijd om naar de sportschool te gaan. Dus thuis heeft echt mijn voorkeur.", maar je hebt dus wel genoeg geld voor ontzettend dure slimshots en een of ander apparaat? Steek dat geld wat je wilt vergooien aan die spullen gewoon in een abbonement op een sportschool waar waarschijnlijk begeleiding zelfs gratis is. Je hebt trouwens geen personal trainer nodig, pak een goed schema van het internet (wat ook nog eens gratis is ook), zoek een beetje filmpjes op over vorm tijdens het uitvoeren van de oefening en vraag vervolgens nog eens in de sportschool aan wat mensen hoe het moet.
Edit: Doe ik mooi waar ik jou ook van beschuldig lol,
Waarom slimshots rotzooi zijn? Heb je wel eens gehoord van burden of proof?
"Klinische studies bewijzen dat de ingrediënten van Shot For Slim de stofwisseling bevorderen, de vetverbranding versnellen en effectief het vetweefsel verminderen. Shot For Slim bevordert zelfs het herstel van de lever en heeft ook een positief effect op het cholesterolgehalte."
Ze roepen klinische studies, maar ze vertellen me niet waar ik die studies kan bewijzen en hoe die studies zijn uitgevoerd. Wat ze er ook mooi niet bij vertellen is dat je nu ook niet extra moet gaan eten, zie jouw whopper, want daarmee maak je enige vetverbranding die ze claimen ook ongedaan. Daarbij komt nog dat als jij meer dan 500 calorieën boven je dagelijkse benodigdheden zit en je verbrand er vervolgens 200 dan zit je nog steeds boven die benodigdheden ergo je komt nog steeds aan.
Oh nog iets, je zegt "Ik wil geen vieze Bodybuilder worden, maar mooie lange spieren kweken", vind jij die man op dat maffe apparaat in de fotos in de OP een vieze bodybuilder? Of zit je meer te denken aan figuren als ronnie coleman? Want die man op dat apparaat is waarschijnlijk al meer dan jaartje bezig om zijn spieren te kweken, en hij heeft zijn resultaat zeker niet behaald door slimshots en dat apparaat.
[ Bericht 14% gewijzigd door LittlemanNL op 28-02-2014 11:20:55 ]