quote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
beetje flauw, steeds lot voor koe uitmaken.
zulke erge vlekken heeft ze toch niet
Sorry, daar heb je gelijk in. Is ook geen vergelijk, Bief en Stuk zijn veel leukerquote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
beetje flauw, steeds lot voor koe uitmaken.
zulke erge vlekken heeft ze toch niet
Als je heel goed kijkt, zie je een oortje in haar linkeroor. Ze heeft niet voor niets lang haar, dat is om te maskeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Brabopapa het volgende:
Nicolien schrijft een A5 vol en scheurt het uit de bloknote,, zijn dat instructies of raadgevingen?
Die krijgt straks gewoon een rol bij de regie, ze vertrouwen haar dat is een waardevol gegeven, ze zoeken toch een stel stagiars,, kan ze gewoon verder met haar studie/scriptie
Cap?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt, zie je een oortje in haar linkeroor. Ze heeft niet voor niets lang haar, dat is om te maskeren.
Gaat die ook niet denk ikquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt, zie je een oortje in haar linkeroor. Ze heeft niet voor niets lang haar, dat is om te maskeren.
Vies wijfquote:Op maandag 24 februari 2014 09:47 schreef schizolientje het volgende:
wat leuk, andrea gebruikt een schone theedoek uit de kast om haar gezicht mee af te doen na het tandenpoetsen en hangt hem gewoon op
Elke keer als ik dat wil cappen, draait ze haar hoofd. Ik denk dat ze ook daarin wordt geïnstrueerd.quote:
Ccquote:
Hij zal zijn tranen wel bewaren tot in de auto.quote:
it's rigged I tell you. it's rigged.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat wil cappen, draait ze haar hoofd. Ik denk dat ze ook daarin wordt geïnstrueerd.
Die is preventief geruimd omdat hij op Hakim wou stemmenquote:
Hoi Pullup!quote:
Je kan terugspoelen, toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat wil cappen, draait ze haar hoofd. Ik denk dat ze ook daarin wordt geïnstrueerd.
Nee. Ik kijk op mijn iPad.quote:
Hoiquote:
Ik denk dat ik dan touwtjes aan armen en benen ga ontwaren.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef pullup het volgende:
Hoi
Volgende week ziet hier iedereen van die oortjes.
het zijn handpoppen tochquote:Op maandag 24 februari 2014 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan touwtjes aan armen en benen ga ontwaren.
Charlot en Billy hebben zekker Google glass op die hebben zulke zware rollenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi
Volgende week ziet hier iedereen van die oortjes.
Doe niet zo raar.quote:
verklaar jij dan het loopje van bijv lot eensquote:
Die staat op railsquote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
verklaar jij dan het loopje van bijv lot eens
Dat is: not the hand of the puppeteer, but the shit that makesw that lady going... Oftewel alternatief gebruik als portefueille?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
verklaar jij dan het loopje van bijv lot eens
Wat 'n stoere meid.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike ziet er vandaag weer lekker pittig uit
[ afbeelding ]
een kinderhand is snel gevuld maar dit is overdrevenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heeft ze wel iets van een SS kampbeul jaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Wel elkaar opgegeildquote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef dopfles1 het volgende:
hebben billy en ruud nog geneukt of wat?
En dan we moeten wel afspreken om door de week iets te doen... structureel goed gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef zwellever het volgende:
[..]
Zo heeft ze wel iets van een SS kampbeul ja
Laatst vroeg iemand op fb waarom ik daar nog maar zo weinig, heb gezegd dat ik even heel druk had met andere dingen maar heb er maar niet bij verteld wat.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik vertel niet eens dat ik utopia kijk hahahaha. ken verder ook niemand.
dat hebben ze al een paar keer afgesproken, maarja, afspraken in utopia?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:00 schreef Ransjih het volgende:
vanas wil dat er door de week meer gedaan wordt en in het weekend minder, nu gebeurt er bijna niks
dus precies hetzelfde maar anders verdeeld. oké.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:00 schreef Ransjih het volgende:
vanas wil dat er door de week meer gedaan wordt en in het weekend minder, nu gebeurt er bijna niks
Haha ik zeg het in mijn omgeving ook niet. Ze zouden me echt heel erg raar aan gaan kijken. Geen begrip voor de geneugten van pulp nl.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Laatst vroeg iemand op fb waarom ik daar nog maar zo weinig, heb gezegd dat ik even heel druk had met andere dingen maar heb er maar niet bij verteld wat.
nee maar dat kon niemand.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:03 schreef Ransjih het volgende:
utopia kan ik nog wel uitleggen, maar DGK toen niet
Was DGK van het zelfde kaliber als the Valley's of Geordie shore?quote:
nou PB, sit on her face and tell her that you love herquote:
Dat is in scène gezet!quote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik kijk ze soms, er is wel heel vaak iets te zien wat wij gemist hebben
kweenie precies want ik kreeg altijd hoofdpijn vh geschreeuw. maar erger dan the valleys...is het mogelijk?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was DGK van het zelfde kaliber als the Valley's of Geordie shore?
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:05 schreef Ransjih het volgende:
betaalt jim de boodschappen van zijn koken van zijn zakgeld? hij zegt dat hij voor zichzelf kookt en de groep mag meedelen
aike lijkt voor te stellen het van huishoudgeld te doen
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:06 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
kweenie precies want ik kreeg altijd hoofdpijn vh geschreeuw. maar erger dan the valleys...is het mogelijk?
Volgens mij bestelt Jimmy wel eens eten van zijn zakgeld.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:06 schreef Voxs het volgende:
[..]Heel creatief boekhouden daar. Ik snap er iig niets van!
van geordie is niet veel meer over trouwens. helft weggestuurd.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:07 schreef Voxs het volgende:
[..]Er schijnt ook nog een Poolse variant te zijn die nog erger is.
En kookt voor de groep. Maar dat is toch raar toch. Dat kan van het huishoudgeld.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:07 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Volgens mij bestelt Jimmy wel eens eten van zijn zakgeld.
Nog ffkes en Vanessa neemt heul de boel daar over.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:00 schreef Ransjih het volgende:
Wat een trut dat ze het niet voorleesde.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:06 schreef Brabopapa het volgende:
Nicolien nog steeds aan het pennen, ze schrijft vandaag echt meer als ze zegt, kon er toch wel een goede morgen af vandaag? Als ze het eens voorleesde,, kom op meid gooi het in de groep...
Maar wil het er verder maar bij laten anders wordt het weer zo gedoequote:Op maandag 24 februari 2014 10:02 schreef Ransjih het volgende:
denk dat er vandaagweinig gebeurt aan werk, steuken in het zonnetje is veel leuker
aike: over de kosten van de koerier, ze wil dat lot en bil dat inderdaad van hun zakgeld gaan betalen
copycat wat doe je nuquote:Op maandag 24 februari 2014 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een trut dat ze het niet voorleesde.
Eten wat de pot schaft of anders zelf betalen wat je wilt. Lijkt mij niet zo ingewikkeld. Want dan wel weer van de zotte is, is dat iedereen ervan mee-eet zonder af te tikken.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:06 schreef Voxs het volgende:
[..]Heel creatief boekhouden daar. Ik snap er iig niets van!
Ik volg het niet. Maar heb wel een paar afleveringen achterelkaar gekeken op een loze zaterdag. Het was zo fascinerend om echt domme mensen in het wild te zien. Ik heb de hele dag met een uitdrukking van permanente verbazing rondgelopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
van geordie is niet veel meer over trouwens. helft weggestuurd.
Is de dinerprijs omlaag gegaan? Dat was toch veertig euro? Of bestelden ze allemaal een kindermenu?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:08 schreef renevanlaaren het volgende:
De inwoners hebben namelijk ¤500,00 overgemaakt naar een nog onbekend adres. Daar komt later vandaag wellicht een uitleg over van Aike. Verder zijn er sigaretten bezorgd. Daar is ¤68,25 voor betaald. Gelukkig heeft Vanessa ook geld in het laatje gebracht: er kwamen vijf mensen bij haar eten. Voor dit feestmaal werd ¤125,00 betaald. Dit brengt de huidige stand van de kas op een bedrag van ¤1429,05.
en veel erger dan dronken britten bestaat nietquote:Op maandag 24 februari 2014 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik volg het niet. Maar heb wel een paar afleveringen achterelkaar gekeken op een loze zaterdag. Het was zo fascinerend om echt domme mensen in het wild te zien. Ik heb de hele dag met een uitdrukking van permanente verbazing rondgelopen.
Ik herhaal. Had je liever dat ik het je voorlas?quote:
is omlaag gegaan.ook de drank zit er nu bij inquote:Op maandag 24 februari 2014 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is de dinerprijs omlaag gegaan? Dat was toch veertig euro? Of bestelden ze allemaal een kindermenu?
maakt me geen ruk uit maar ik vond het niets voor jouquote:Op maandag 24 februari 2014 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herhaal. Had je liever dat ik het je voorlas?
Je had de quote misschien even moeten lezenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:11 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
maakt me geen ruk uit maar ik vond het niets voor jou
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:10 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en veel erger dan dronken britten bestaat niet
ik denk dat ze wachten tot na de stemmingquote:Op maandag 24 februari 2014 10:03 schreef renevanlaaren het volgende:
gaat er nog iets gedaan worden met die sms,of omdat het paul is gaat het in de zwarte doos
Voorleesde?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een trut dat ze het niet voorleesde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |