Dat mag. Ik blijf het nonsens vinden. Hersenspinsels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef PC eend het volgende:
Mwoah ik beg to differ.
Ik heb een schat aan informatie, veilig opgeborgen
Stay tunedquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag. Ik blijf het nonsens vinden. Hersenspinsels.
Mon Moots, ma belle!quote:
Hopelijk kom je dan nu wel met iets substantieels.quote:
Ik laat me niet sturenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk kom je dan nu wel met iets substantieels.
Door de stemmen in je hoofd toch wel?quote:
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door de stemmen in je hoofd toch wel?
Nee hoor, ik dol maar wat. Je weet toch!quote:
Weet ik nog niet. Er moeten wel 2 tussen de poten passen. Ik krijg genoeg stoelen in de ads sinds ik googelde op jou stoelen sitequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor een stoelen?
Een van mijn nieuwe stoelen is een elektrische stoel, ik krijg elke keer een stroomschokje.
Helaas staan op internet niet altijd de maten van stoelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Er moeten wel 2 tussen de poten passen. Ik krijg genoeg stoelen in de ads sinds ik googelde op jou stoelen site
Nee ik ga wel naar een winkelquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas staan op internet niet altijd de maten van stoelen
De modjo's passen iig tussen de poten van je tafel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef Soury het volgende:
Weet ik nog niet. Er moeten wel 2 tussen de poten passen. Ik krijg genoeg stoelen in de ads sinds ik googelde op jou stoelen site
Same difference.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver.. Heb ik weer de SC te pakken ipv de COS.
Mijn tafel is twee meter maar ruimte is 120. Oranje is cool wel. Katten heb ik niet meer en mijn tafel lijkt blauw maar het is melkglas dus groene gloed. (dat klinkt vies)quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
De modjo's passen iig tussen de poten van je tafel.
Dan is het gewoon precies dezelfde tafel als ik heb. Alleen is de mijne een maatje kleiner.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
Mijn tafel is twee meter maar ruimte is 120. Oranje is cool wel. Katten heb ik niet meer en mijn tafel lijkt blauw maar het is melkglas dus groene gloed. (dat klinkt vies)
Als je die buiten zet overleefd hij het nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het gewoon precies dezelfde tafel als ik heb. Alleen is de mijne een maatje kleiner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |