Dat mag. Ik blijf het nonsens vinden. Hersenspinsels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef PC eend het volgende:
Mwoah ik beg to differ.
Ik heb een schat aan informatie, veilig opgeborgen
Stay tunedquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag. Ik blijf het nonsens vinden. Hersenspinsels.
Mon Moots, ma belle!quote:
Hopelijk kom je dan nu wel met iets substantieels.quote:
Ik laat me niet sturenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk kom je dan nu wel met iets substantieels.
Door de stemmen in je hoofd toch wel?quote:
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door de stemmen in je hoofd toch wel?
Nee hoor, ik dol maar wat. Je weet toch!quote:
Weet ik nog niet. Er moeten wel 2 tussen de poten passen. Ik krijg genoeg stoelen in de ads sinds ik googelde op jou stoelen sitequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor een stoelen?
Een van mijn nieuwe stoelen is een elektrische stoel, ik krijg elke keer een stroomschokje.
Helaas staan op internet niet altijd de maten van stoelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Er moeten wel 2 tussen de poten passen. Ik krijg genoeg stoelen in de ads sinds ik googelde op jou stoelen site
Nee ik ga wel naar een winkelquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas staan op internet niet altijd de maten van stoelen
De modjo's passen iig tussen de poten van je tafel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef Soury het volgende:
Weet ik nog niet. Er moeten wel 2 tussen de poten passen. Ik krijg genoeg stoelen in de ads sinds ik googelde op jou stoelen site
Same difference.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver.. Heb ik weer de SC te pakken ipv de COS.
Mijn tafel is twee meter maar ruimte is 120. Oranje is cool wel. Katten heb ik niet meer en mijn tafel lijkt blauw maar het is melkglas dus groene gloed. (dat klinkt vies)quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
De modjo's passen iig tussen de poten van je tafel.
Dan is het gewoon precies dezelfde tafel als ik heb. Alleen is de mijne een maatje kleiner.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
Mijn tafel is twee meter maar ruimte is 120. Oranje is cool wel. Katten heb ik niet meer en mijn tafel lijkt blauw maar het is melkglas dus groene gloed. (dat klinkt vies)
Als je die buiten zet overleefd hij het nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het gewoon precies dezelfde tafel als ik heb. Alleen is de mijne een maatje kleiner.
Vriendin van me heeft dezelfde tafel ook tijden buiten gehad. Doe er wel een kek plastic kleedje overheen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:38 schreef Soury het volgende:
Als je die buiten zet overleefd hij het niet
Dat is wel dezelfde denk ik maar ik kan er niet doorheen kijken. Het onderstel klopt Glas is groen.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft dezelfde tafel ook tijden buiten gehad. Doe er wel een kek plastic kleedje overheen.
En na dik tien jaar mag hij wel een langzame dood sterven.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft dezelfde tafel ook tijden buiten gehad. Doe er wel een kek plastic kleedje overheen.
Het ijzer roest binnen al stiekem. Ik heb dat ding al tien jaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Normaal staan ze achter slot en grendel. Speciaal voor de foto heb ik ze tevoorschijn gehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker speels, die mandarijntjes zo op tafel.
Geen kras te bekennen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Copycat het volgende:
Hier roest-ie nog niet, maar er zijn al wel wat klemmetjes afgebroken en hij is aardig wat krassen rijker.
Ik heb dat ding toentertijd gekocht samen met de vriend waarvoor ik vanuit Amsterdam terug naar eindhoven kwam. Twaalf jaar terug of zo.
Voor de liefde.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij zuiniger op je spullen bent dan ik, hè?quote:
Leuk hoor! Het is weer eens wat anders zo he.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Normaal staan ze achter slot en grendel. Speciaal voor de foto heb ik ze tevoorschijn gehaald.
En even wat kranten bij de buren geleend.
Die tafel is me zo lief. Ik vind dat ding na al die jaren prachtig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij zuiniger op je spullen bent dan ik, hè?
Hoop het wel voor je, want ik ben een enorme rauwdouwer. Er sneuvelt hier elke week wel iets.
Mooi toch! Moet zeggen dat hij nu met nieuwe stoelen wel weer meer glans krijgt. Maar met mijn nieuwe tafel komen straks mijn nieuwe stoelen ook weer beter uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Soury het volgende:
Die tafel is me zo lief. Ik vind dat ding na al die jaren prachtig.
Sorry dat je opgebrand bentquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent niks meer dan brandhout,... goed om te stoken
Ook mooi, hout zal niet mijn smaak zijn. Mijn vloer is licht oranje. En ovaal is ook lastig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi toch! Moet zeggen dat hij nu met nieuwe stoelen wel weer meer glans krijgt. Maar met mijn nieuwe tafel komen straks mijn nieuwe stoelen ook weer beter uit.
[ afbeelding ]
Zet het op marktplaats, volgens mij is het een Ikea tafel die geliefd is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, het wordt mijn tuintafel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
Zet het op marktplaats, volgens mij is het een Ikea tafel die geliefd is.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, het wordt mijn tuintafel.
Rust ook!quote:
En jij bent een loser... goed om uit te lachen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent niks meer dan brandhout,... goed om te stoken
Neo volhardingquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rust ook!
Zo heette de turnvereniging waar ik in mijn jeugd lid van was ... Rust Roest.
Anyhood, ik ga een aflevering of wat van The Shield kijken.
En mij...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |