Mag ik je telegram?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:54 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ooh bedankt voor de tip, gelijk even downloaden!
Mag ik je Telegram?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:54 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ooh bedankt voor de tip, gelijk even downloaden!
Je leest het nieuws niet echt, of wel?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Juist.
Waarom de 'fuck' opeens Telegram? ? ?
Ik denk het.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Inverted_World het volgende:
Je leest het nieuws niet echt, of wel?
quote:Unlike WhatsApp, Telegram is cloud-based and heavily encrypted. As a result, you can access your messages from several devices (including desktops!) and share an unlimited number of photos, videos and documents (doc, zip, mp3, etc). Thanks to our multi-data center infrastructure and encryption, Telegram is also faster and way more secure. On top of that, Telegram is free and will stay free — no ads, no subscription fees, forever.
Jij weetquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die snel overstappen omdat whatsapp is overgekocht door Facebook.Maar ondertussen wel Facebook blijven gebruiken he Lekker boeiend ook ik blijf gewoon whatsapp gebruiken
valide puntquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die snel overstappen omdat whatsapp is overgekocht door Facebook.
Maar ondertussen wel Facebook blijven gebruiken he
Lekker boeiend ook ik blijf gewoon whatsapp gebruiken
jij bent echt geen meeloper, dat zie ik wel. goed hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die snel overstappen omdat whatsapp is overgekocht door Facebook.
Sowieso Facebook gebruikenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Beledigd zijn omdat je als enige van je vriendengroep telegram gebruikt om je privacy (die je toch niet hebt) te kunnen waarborgenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij bent echt geen meeloper, dat zie ik wel. goed hoor
jij niet danquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vraag jij nu "mag ik je whatsapp?" dan?
Nee, want ik ben al lang geen vrijgezel meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
dus ik heb noch een telefoon, noch vrienden, noch privacyquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Beledigd zijn omdat je als enige van je vriendengroep telegram gebruikt om je privacy (die je toch niet hebt) te kunnen waarborgen
Inderdaad. Alsof er nog enige privacy is op applicaties.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
Beledigd zijn omdat je als enige van je vriendengroep telegram gebruikt om je privacy (die je toch niet hebt) te kunnen waarborgen
Onterechte klacht, want Telegram = telefoonnummer. Je gaat toch niet lopen bitchen als een chick je bij het uitgaan om je nummer vraagt?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Zal gek worden als je een chick bij het uitgaan vraagt: 'Mag ik je telegram?'
bron. nu.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Wel fijn dat je het ook op je desktop en tablet kan gebruiken. Ideaal
Je stelt meestal voor om te gaan appen, dus wordt meestal de app gevraagd pauperquote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef RipMcPants het volgende:
Onterechte klacht, want Telegram = telefoonnummer. Je gaat toch niet lopen bitchen als een chick je bij het uitgaan om je nummer vraagt? Hommo!
Dan nog: Je Whatsapp ID is ook je telefoonnummerquote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Je stelt meestal voor om te gaan appen, dus wordt meestal de app gevraagd pauper![]()
En om je vraag te beantwoorden: Dan ga ik wel lopen bitchen want ik hoef mijn nummer niet te geven.
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Je stelt meestal voor om te gaan appen, dus wordt meestal de app gevraagd pauper![]()
En om je vraag te beantwoorden: Dan ga ik wel lopen bitchen want ik hoef mijn nummer niet te geven.
Ja, maar de vraag was in dit geval: 'Wat is je app (of nu dus: Telegram)quote:Op maandag 24 februari 2014 00:13 schreef RipMcPants het volgende:
Dan nog: Je Whatsapp ID is ook je telefoonnummer Dus dat gaat zo:'Wat is je app?''06XXXXXXXX'Retards
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:15 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag was in dit geval: 'Wat is je app (of nu dus: Telegram)
Het ging er dus om dat de vraag zou veranderen, niet het feit dat je in beide gevallen je telefoonnummer geeft.
preciesquote:Op maandag 24 februari 2014 00:24 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik handig vind aan Telegram is dat je het ook gewoon op je laptop kunt gebruiken. Dat mis ik wel als ik WhatsApp gebruik.
Een app al minder vinden om de naamquote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Sowieso, de naam Telegram![]()
want opensourcequote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Inverted_World het volgende:
Mensen die nog whatsapp gebruiken sinds het overgekocht is door FB.![]()
Telegram is by far de beste app die er is als vervanging, sowieso open-source, op alle platforms werkt het vlekkeloos en gecombineerd met de desktop is het ideaal.
Onterechte klacht dus. Sowieso denken dat mensen overstappen doordat het eruit ligt.
Ok... moet dus vetter... dan moet je wachten op de nieuwe app: telekilogramquote:Op maandag 24 februari 2014 00:31 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ik wil alleen apps met vetten namen, jwt.
Zo veilig is Telegram anders helemaal niet, lees dit maar eens:quote:
quote:Encryption can happen end to end between clients, but there is no authentication, so the server can perform a MITM attack.
quote:They will not protect your messages against law enforcement eavesdropping or server compromise. Worse: you cannot detect MITM between you and your peers.
Maar is Whazzap veiliger?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo veilig is Telegram anders helemaal niet, lees dit maar eens:
Telegram, AKA “Stand back, we have Math PhDs!”
[..]
[..]
de gemiddelde consument nietquote:Op maandag 24 februari 2014 00:31 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ik wil alleen apps met vetten namen, jwt.
WhatsApp is al helemaal drama. Onlangs was er nog een student van de universiteit van Utrecht die een beveiligingslek had gevonden.quote:
Lees ook even de reacties bij dat artikel. Daarbij, als het inderdaad iemand lukt om Telegram te kraken, krijgt diegene 200.000 dollar. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is in ieder geval by far een betere optie dan Whatsapp, en daarbij is het goed om niet alle data te hebben liggen bij 1 bedrijf.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
De switch naar Telegram heeft natuurlijk niets met die storing te maken.
TS hoe heb jij ooit een vriendin/vriend gekregenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Toevallig op social media tegengekomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 07:39 schreef computerexpert het volgende:
TS hoe heb jij ooit een vriendin/vriend gekregen
Dodo's die evolutie niet erkennenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die whasapp gebruiken
Ratten die overlopen
Ze zoeken het maar uit, ik blijf op whatsapp.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dodo's die evolutie niet erkennenEn zich niet kunnen aanpassen
De dodo dacht inderdaad ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 24 februari 2014 10:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit, ik blijf op whatsapp.
dodo?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
De dodo dacht inderdaad ongeveer hetzelfde
Een vogel uit de middeleeuwen kennenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]___!!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dodo
Algemene kennis noemen ze datquote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een vogel uit de middeleeuwen kennen
Naar geschiedenis gaan en opletten tijdens de lesquote:Op maandag 24 februari 2014 10:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Algemene kennis noemen ze dat
Denken dat ik op heb moeten letten in de lesquote:Op maandag 24 februari 2014 10:16 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Naar geschiedenis gaan en opletten tijdens de lesGeschiedenis
Ik ging er alleen heen om niet geschorst te wordenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Denken dat ik op heb moeten letten in de lesNiet weten dat de geschiedenis zich herhaalt en daarom belangerijk is
Ik zal je inderdaad een keer een PM sturen als ik een culturele uitstap naar een Vogelaarwijk wilquote:
Nooit geschorst zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 10:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ging er alleen heen om niet geschorst te worden
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Zal gek worden als je een chick bij het uitgaan vraagt: 'Mag ik je telegram?'
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
TSquote:Op maandag 24 februari 2014 00:08 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Nee, want ik ben al lang geen vrijgezel meer.
Denken dat Aiciu in zijn carriere op de sociale werkplaats iets aan geschiedenis heeft....quote:Op maandag 24 februari 2014 10:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Denken dat ik op heb moeten letten in de lesNiet weten dat de geschiedenis zich herhaalt en daarom belangerijk is
Haha, dat is wel domquote:Op maandag 24 februari 2014 10:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
VMBO niet af hebben kunnen maken
Zal ik helaas van je verliezenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn jullie nou wedstrijdje 'wie-is-het-kansloost' aan het doen?
Ah. Duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zal ik helaas van je verliezenNick Cave
Is toch best handig als je collega je in de maling wil nemen door "I love Rutte" button's bij je om te wisselen naar "I love Hitler"quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denken dat Aiciu in zijn carriere op de sociale werkplaats iets aan geschiedenis heeft....
Ik zag laatst nog een geniale pro rutte actie even fotootje uploadenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Is toch best handig als je collega je in de maling wil nemen door "I love Rutte" button's bij je om te wisselen naar "I love Hitler"
Dodo niet kennenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een vogel uit de middeleeuwen kennen
Dit is dôdoquote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dodo niet kennen. Onderontwikkelde pannenkoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |