Ik zal je inderdaad een keer een PM sturen als ik een culturele uitstap naar een Vogelaarwijk wilquote:
Nooit geschorst zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 10:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ging er alleen heen om niet geschorst te worden
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Zal gek worden als je een chick bij het uitgaan vraagt: 'Mag ik je telegram?'
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vraag jij nu "mag ik je whatsapp?" dan?
TSquote:Op maandag 24 februari 2014 00:08 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Nee, want ik ben al lang geen vrijgezel meer.
Denken dat Aiciu in zijn carriere op de sociale werkplaats iets aan geschiedenis heeft....quote:Op maandag 24 februari 2014 10:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Denken dat ik op heb moeten letten in de lesNiet weten dat de geschiedenis zich herhaalt en daarom belangerijk is
Haha, dat is wel domquote:Op maandag 24 februari 2014 10:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
VMBO niet af hebben kunnen maken
Zal ik helaas van je verliezenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn jullie nou wedstrijdje 'wie-is-het-kansloost' aan het doen?
Ah. Duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zal ik helaas van je verliezenNick Cave
Is toch best handig als je collega je in de maling wil nemen door "I love Rutte" button's bij je om te wisselen naar "I love Hitler"quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denken dat Aiciu in zijn carriere op de sociale werkplaats iets aan geschiedenis heeft....
Ik zag laatst nog een geniale pro rutte actie even fotootje uploadenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Is toch best handig als je collega je in de maling wil nemen door "I love Rutte" button's bij je om te wisselen naar "I love Hitler"
Dodo niet kennenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een vogel uit de middeleeuwen kennen
Dit is dôdoquote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dodo niet kennen. Onderontwikkelde pannenkoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |