ninjaeditquote:Op maandag 24 februari 2014 12:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zei toch altijd al dat je nog achterlijker was dan ik
Dan verbeter je toch de zin?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik verbeterde niks, ik zette er alleen een woordje tussen. Jammer, joh.
Hahahah okquote:Op maandag 24 februari 2014 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ninjaedit
Maar klopt, je kan alleen wel meer zeggen... heeft verder geen enkele waarde of betekenis... althans niet voor mij
was of bent?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zei toch altijd al dat je nog achterlijker was dan ik
Nee hoor echt niet. Is niet zo hoorquote:
Mad hahahquote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor echt niet. Is niet zo hoor
Kquote:
quote:
Haha klopt, ik ben gewoon mad hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor echt niet. Is niet zo hoor
Waarom?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha klopt, ik ben gewoon mad haha
quote:
Dan zal het wel zo zijn, jaquote:
quote:
Wat nou weer?quote:
Tuurlijk niet, ik greep alleen de mogelijkheid maar aan om Nootjes te verbeteren heuehehequote:
Zolang het maar onder de doesh isquote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat nou weer?
[..]
Tuurlijk niet, ik greep alleen de mogelijkheid maar aan om Nootjes te verbeteren heuehehe![]()
En Gridje schijnt er zijn levenstaak van te hebben gemaakt om mij af te zeiken ofzo
Gridje is gewoon een beetje verzuurd lately.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat nou weer?
[..]
Tuurlijk niet, ik greep alleen de mogelijkheid maar aan om Nootjes te verbeteren heuehehe![]()
En Gridje schijnt er zijn levenstaak van te hebben gemaakt om mij af te zeiken ofzo
Waar zijn die 2 pisliefhebbers eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang het maar onder de doesh is
Echt he? Mi gado, zo'n hoop zand er in gewoon.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gridje is gewoon een beetje verzuurd lately.
Altijd al.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bijna carnaval. Komt het wel weer goedquote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |