Had er al over gelezen ja, noicequote:Op maandag 24 februari 2014 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/r(...)-2-hours-after-setti
Slimme asznsnz.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had er al over gelezen ja, noice.
niet meer dan normaal tochquote:Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom post je zoveel racistische shit?
tijdens het verhaal op je mobieltje op FOK! postenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Staat iemand van de hart- en vaatstichting een heel verhaal te houden, ik ben te autistisch om hem direct af te wijzen maar weer te gierig om direct een formulier in te vullen en te doneren.
Nee man, hij is nu al weg. Had best wat geld bij m'n mams willen ronselen (ik heb geen cash bij me momenteelquote:Op maandag 24 februari 2014 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
tijdens het verhaal op je mobieltje op FOK! postenclassy as fuck.
mjaquote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man, hij is nu al weg. Had best wat geld bij m'n mams willen ronselen (ik heb geen cash bij me momenteel), maar daar deden ze niet meer aan. Maar ik hoef ook weer niet ergens aan vast te zitten/in een register te staan
.
Hij keek wel oprecht beteuterd daarna.
quote:
Terecht topic. Wel altijd oordeel klaar over piempies maar zelf de Coentunnel tussen je benen hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:34 schreef Modus het volgende:
SEX / In hoeverre is de vaginadiepte en -wijdte belangrijk voor de man?
Chai-topic.
So edgy.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom post je zoveel racistische shit?
Ik bedacht me toen ik van die donateurs voor de AH zag dat ik volgende keer als ze lekker is ik een formulier vraag en alleen mijn nummer invulquote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Staat iemand van de hart- en vaatstichting een heel verhaal te houden, ik ben te autistisch om hem direct af te wijzen maar weer te gierig om direct een formulier in te vullen en te doneren.
bel je goons dan gewoon, heldquote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
smooth.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bedacht me toen ik van die donateurs voor de AH zag dat ik volgende keer als ze lekker is ik een formulier vraag en alleen mijn nummer invul
Mur approvedquote:
Krio geeft zijn nummer niet, krio zorgt ervoor dat zij haar nummer geeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het ook #smoothlikekrio is ga ik het uitvoeren
Oh hey.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |