Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:46 schreef theunderdog het volgende:
En putin is geen labiele idioot.
Laten we nu niet doen alsof Putin een slachtoffer is he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Het opvallende is, dat hij toch ook wel Nederland-gezind lijkt ook. Ik vind dat biertje en die felicitaties in Sotsji behoorlijk informeel en vriendschappelijk, voor een Russisch leider. En dat ondanks alle diplomatieke stront van de afgelopen tijd.
Ik zou dat inderdaad ook graag anders zien. Ronduit genant, bij vlagen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee putin is een berekende man. Politiek gezien slimmer dan Obama durf ik wel te stellen. Mijn enige punt is, als Nederland geen opgeheven vingertje naar Amerika heeft, hoeven ze dat ook niet naar Rusland / China te doen. Dat staat de handel alleen maar in de weg en er verandert toch niks daar aan hoe zij hun land regeren.
Ook via Reuters:quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:16 schreef theNull het volgende:
Even vertaald
[..]
Orgineel:
http://www.interfax.ru/russia/news/361257
quote:Putin puts troops in western Russia on alert in drill
(Reuters) - President Vladimir Putin ordered an urgent drill to test the combat readiness of the armed forces across western Russia on Wednesday, news agencies reported, flexing Moscow's military muscle amid tension with the West over Ukraine.
"In accordance with an order from the president of the Russian Federation, forces of the Western Military District were put on alert at 1400 (0500 ET) today," Interfax quoted Defence Minister Sergei Shoigu as saying.
Dat ben ik met je eens. Maar in het licht van haar recente geschiedenis, zijn ze behoorlijk gemoderniseerd -ook op het gebied van mensenrechten. Ik denk dat ze op de goede weg zijn wat dat betreft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laten we nu niet doen alsof Putin een slachtoffer is he.
Bepaalde zaken in Rusland moet je ook gewoon veroordelen. Maar goed, dat is een andere discussie.
ja hoor, hij komt de kwade sint Putinquote:
quote:wo 26 feb 2014, 13:45
Huiszoekingen bij kantoren Janoekovitsj KIEV - De kantoren en residentie van de voortvluchtige Oekraïense oud-president Viktor Janoekovitsj zijn woensdag doorzocht. Ook bij de nationale bank waren invallen. Dat heeft de Oekraïense justitie woensdag bekendgemaakt.
Naar Janoekovitsj loopt een onderzoek wegens moord op demonstranten tijdens de betogingen tegen zijn bewind. Janoekovitsj ontvluchte de hoofdstad Kiev vorige week vrijdag. Het is niet bekend waar hij is.
Behalve Janoekovitsj zijn ook de voormalige chef-staf Andrej Kljoejev, procureur-generaal Viktor Psjonka en minister van Binnenlandse Zaken Vitali Zacharsjenko verdacht van betrokkenheid bij de dood van betogers.
Ik zou toch niet graag een Oekraïens dienstplichtige zijn, met deze ontwikkelingen. Als Rusland de grens oversteekt, zal het dat vrij vastberaden en daadkrachtig doen, zoal gezien in Georgië.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
http://www.nbcnews.com/st(...)oring-ukraine-n38946
Het zou serieus walgelijk zijn als Rusland op een harde militaire manier gaat ingrijpen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Ik zou toch niet graag een Oekraïens dienstplichtige zijn, met deze ontwikkelingen. Als Rusland de grens oversteekt, zal het dat vrij vastberaden en daadkrachtig doen, zoal gezien in Georgië.
Hopelijk wordt deze zaak aan tafel opgelost. En dat betekent en opsplitsing naar model Tsjechië en Slowakije.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Ik zou toch niet graag een Oekraïens dienstplichtige zijn, met deze ontwikkelingen. Als Rusland de grens oversteekt, zal het dat vrij vastberaden en daadkrachtig doen, zoal gezien in Georgië.
Hopelijk wordt deze zaak aan tafel opgelost. En dat betekent en opsplitsing naar model Tsjechië en Slowakije.
Dan krijgen we een guerilla oorlogquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zou serieus walgelijk zijn als Rusland op een harde militaire manier gaat ingrijpen..
Dit kan natuurlijk ook een vorm van spierballentaal naar Amerika / Europa zijn. Kijken hoe het westen reageert. Met dat soort speldenprikken is Putin continu bezig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zou serieus walgelijk zijn als Rusland op een harde militaire manier gaat ingrijpen..
Het gaat het Oosten vanaf de Dnepr veiligstellen en onafhankelijk verklaren. Zoals het bij Abchazië en Ossetië deed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja.. laten we gewoon mensen gaan doden in Oekraïne, om te kijken hoe het westen gaat reageren...quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk ook een vorm van spierballentaal naar Amerika / Europa zijn. Kijken hoe het westen reageert. Met dat soort speldenprikken is Putin continu bezig.
"Ukraine is ethnically homogenous," de schrijver van dat artikel heeft dus weinig kennis van de situatie in de Ukraine.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
http://www.nbcnews.com/st(...)oring-ukraine-n38946
Ik verwacht zelf alleen een uitschakeling van militaire objecten/weerstand. Het Oosten is toch voldoende Rusland-gezind om het vrij kalm te kunnen annexeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja.. laten we gewoon mensen gaan doden in Oekraïne, om te kijken hoe het westen gaat reageren...![]()
Het gaat verdomme over mensen.
Mijn God.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
"Ukraine is ethnically homogenous," de schrijver van dat artikel heeft dus weinig kennis van de situatie in de Ukraine.
Ze zijn nog niet binnengevallen he? Ik heb het eerder over de militaire drill, dat dat een soort proefballonetje van Putin is en hij wil afwachten hoe het Westen daarop reageert. Maar volgens mij zal Putin echt militair ingrijpen ook niet schuwenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja.. laten we gewoon mensen gaan doden in Oekraïne, om te kijken hoe het westen gaat reageren...![]()
Het gaat verdomme over mensen.
Tja, maar de delen van Oekraïne die niet Russisch-gezind zijn....quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:06 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Ik verwacht zelf alleen een uitschakeling van militaire objecten/weerstand. Het Oosten is toch voldoende Rusland-gezind om het vrij kalm te kunnen annexeren.
Als dat serieus gaat gebeuren, dan mag Putin van mij eindigen als Khadaffi.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet binnengevallen he? Ik heb het eerder over de militaire drill, dat dat een soort proefballonetje van Putin is en hij wil afwachten hoe het Westen daarop reageert. Maar volgens mij zal Putin echt militair ingrijpen ook niet schuwen
Laten we hopen dat het niet gebeurtquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat serieus gaat gebeuren, dan mag Putin van mij eindigen als Khadaffi.
Inderdaad, aan de andere kant denk ik eigenlijk van niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |