Er zijn een paar nummers, bv Lion's Share, die dat wel hebben. En die zijn echt geweldig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:19 schreef Felagund het volgende:
Ik zit nu Smother te luisteren, maar hoor daar ook niet (duidelijk) een piano.
Staat in een afspeellijst op Spotify bij mij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
Nog 7 minuten mensen. Zorg dat je Imaad paraat hebt!
Nee hoor, gewoon een bandje dat maar 3 stemmen heeft op MuMe en er minsten 50 moet hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef Arn0 het volgende:
Even het luistersessie topic doorgelezen, ik vind Moody's posts wel leuk. Imaad Wasif is de nieuwe Peter Adams?
Mafkees is het dan. Want ik zei hetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef DO2 het volgende:
En hoe kan je nu zeggen dat het tweede deel zoveel minder is?
A Simple Beautiful Truth, A Dog's Life en Past Perfect zijn misschien wel de mooiste 3 nummers op de plaat.
Da's nu al de hattrick van het jaar. 3 keer keihard scoren op rij.
Als een kaartenhuis ineenstorten noemen ze dat... Mafkezen...!
Mooi. Verdient dit album.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef Moody het volgende:
Zal er nog eens wat luisterbeurtjes tegenaan gooien. Dat heb je bereikt
Die nummers zijn in ieder geval wel mooi. Maar die laatste 2 nummers? Dat is een kaartenhuisquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef DO2 het volgende:
En hoe kan je nu zeggen dat het tweede deel zoveel minder is?
A Simple Beautiful Truth, A Dog's Life en Past Perfect zijn misschien wel de mooiste 3 nummers op de plaat.
Da's nu al de hattrick van het jaar. 3 keer keihard scoren op rij.
Als een kaartenhuis ineenstorten noemen ze dat... Mafkezen...!
New Life vind ik vooralsnog het zwakste nummer. Dat wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die nummers zijn in ieder geval wel mooi. Maar die laatste 2 nummers? Dat is een kaartenhuis
Doe ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef Arn0 het volgende:
En DO2, ga Breton eens luisterenPotentiële 8+ op Pitchfork.
I... Like... It... Very... Much!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:33 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? En vooral jouw DO2. Duistere rare elektronische jazz:
Tofquote:
Een vrij actieve ook nog.quote:
"Sinds jaar en dag weet de ongrijpbare muzikale duizendpoot zijn volgelingen op een dwaalspoor te zetten door altijd weer onverwacht uit de hoek te komen."quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:15 schreef DO2 het volgende:
'Beck is de David Bowie van de indie-muziek...'
Ok.
Ha, leuk. Wie ben je daar? Je bent vast weleens ene Arrie tegengekomen daarzo. Dat ben ik dus, ook wel vrij actief, geloof ik.quote:
Dat is wel mooi idd, alsof Beck naar het kindje op de bovenstaande cover kijkt, die net doet alsof ze (of is het een hij) hem niet ziet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Twee genres ver uit elkaar, beide featured en vrijwel dezelfde cover-art.
Vond het wel geestig
Ja, en eigenlijk herhaalt ie zichzelf vooral met dat album.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
"Sinds jaar en dag weet de ongrijpbare muzikale duizendpoot zijn volgelingen op een dwaalspoor te zetten door altijd weer onverwacht uit de hoek te komen."
Die man smijt met krachttermen.
Hebben we meneer de hiphoppurist weer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef Kerftminister het volgende:
Toch wel triest dat zo'n matige rapper featured is, die moet dan Hip-Hop op de kaart zetten voor de niet volgers.
Nee hier kan je me echt niet overtuigen, Schoolboy is puur meuk. Iemand als Kendrick Lamar vind ik overrated, maar die man kan nog erg goed rappen, Schoolboy Q zet ik in een rijtje met Lange Frans en Ali B.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hebben we meneer de hiphoppurist weer.Niet zo zuur, Kerft, Schoolboy is best leuk. De single heeft zelfs een Chromatics-sample.
Mctijn hequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ha, leuk. Wie ben je daar? Je bent vast weleens ene Arrie tegengekomen daarzo. Dat ben ik dus, ook wel vrij actief, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |