Oh dat wist ik niet. Ik heb dat album ook meteen in het afvoerputje weggestopt destijds.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Felagund het volgende:
Hopkins had ook al geholpen aan de productie van Mylo Xyloto:
http://de.wikipedia.org/wiki/Jon_Hopkins
Dus zo vreemd is het niet.
Ik heb hem daar gelaten nadat mij de singles mij niet konden bekoren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik heb dat album ook meteen in het afvoerputje weggestopt destijds.
Heb hem nu opstaan, reacties zijn erg tegenvallend. Mijn verwachtingen zijn ook niet erg hoog.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oeh ik ben benieuwd!
Hopelijk weer een hoop indie samples en een beetje van het niveau van het eerste album.
Waardeloze rapper, snap niet dat hij zo populair is. Ga dat album van hem wel luisteren, puur zodat ik mee kan blijven praten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:41 schreef Norrage het volgende:
Kerftje (en DO2/Tchock), wat vind je van Schoolboy Q?
Ik zag ook de 69 minuten, en dacht meteen....nah....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb hem nu opstaan, reacties zijn erg tegenvallend. Mijn verwachtingen zijn ook niet erg hoog.
Zit 1 sample op in totaal.
[..]
Waardeloze rapper, snap niet dat hij zo populair is. Ga dat album van hem wel luisteren, puur zodat ik mee kan blijven praten.
Duurt wel 69 minuten, dat bevalt me niet zo.
Haha ja ik denk sws dat het niks voor jou is, want las al dat het Gangster Rap is met alle recente trap rap trends enzo erbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zag ook de 69 minuten, en dacht meteen....nah....
quote:
Iets beter. Vind je jazz meestal ook niet beter zonder zang?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Norrage het volgende:
Ook niet helemaal representatief, maar hier wonnen ze een grammy mee.
Norrage en anderen, raad mij eens een Indie album aan dat écht iets voor mij is/kan zijn. Moet echt wat meer Indie acts gaan waarderen en The Dismemberment Plan deed het ook al niet voor mij, vond het wel aardig maar de replay value ontbrak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Als er al een mogelijkheid is om jullie gitaar-liefhebbers jazz te leren luisteren, ga dan NU die nieuwe Snarky Puppy luisteren. Te vinden op soundcloud en Spotify. Betere jazz-rock wordt er hedendaags niet gemaak.t
Ik quote je puur en alleen om je te attenderen op het belang van 12 mei.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:44 schreef kciR het volgende:
Hij klinkt inderdaad goed. Best anders dan het eerdere werk.
Laten we hopen dat ze dit door zetten.
Ik vermaak mij trouwens best met die plaat van Real Estate.
Beter op het eerste gehoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:37 schreef Norrage het volgende:
En dit is van het nieuwe album.
Opgenomen in Utrecht in de Kytopia studio.
Aanrader in rock of electronic hoekje?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Norrage en anderen, raad mij eens een Indie album aan dat écht iets voor mij is/kan zijn. Moet echt wat meer Indie acts gaan waarderen en The Dismemberment Plan deed het ook al niet voor mij, vond het wel aardig maar de replay value ontbrak.
Nee, denk het niet. Vandaar denk ik ook het feit dat deze (misschien wel beroemdste jazz-band van de wereld) juist met Kyteman dit album heeft opgenomen. Kyteman is echt wereldklasse.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Beter op het eerste gehoor
Misschien een domme vraag, maar doet een Kyteman veel onder voor dit soort bands? Heb geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |