Heb hem nu opstaan, reacties zijn erg tegenvallend. Mijn verwachtingen zijn ook niet erg hoog.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oeh ik ben benieuwd!
Hopelijk weer een hoop indie samples en een beetje van het niveau van het eerste album.
Waardeloze rapper, snap niet dat hij zo populair is. Ga dat album van hem wel luisteren, puur zodat ik mee kan blijven praten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:41 schreef Norrage het volgende:
Kerftje (en DO2/Tchock), wat vind je van Schoolboy Q?
Ik zag ook de 69 minuten, en dacht meteen....nah....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb hem nu opstaan, reacties zijn erg tegenvallend. Mijn verwachtingen zijn ook niet erg hoog.
Zit 1 sample op in totaal.
[..]
Waardeloze rapper, snap niet dat hij zo populair is. Ga dat album van hem wel luisteren, puur zodat ik mee kan blijven praten.
Duurt wel 69 minuten, dat bevalt me niet zo.
Haha ja ik denk sws dat het niks voor jou is, want las al dat het Gangster Rap is met alle recente trap rap trends enzo erbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zag ook de 69 minuten, en dacht meteen....nah....
quote:
Iets beter. Vind je jazz meestal ook niet beter zonder zang?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Norrage het volgende:
Ook niet helemaal representatief, maar hier wonnen ze een grammy mee.
Norrage en anderen, raad mij eens een Indie album aan dat écht iets voor mij is/kan zijn. Moet echt wat meer Indie acts gaan waarderen en The Dismemberment Plan deed het ook al niet voor mij, vond het wel aardig maar de replay value ontbrak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Als er al een mogelijkheid is om jullie gitaar-liefhebbers jazz te leren luisteren, ga dan NU die nieuwe Snarky Puppy luisteren. Te vinden op soundcloud en Spotify. Betere jazz-rock wordt er hedendaags niet gemaak.t
Ik quote je puur en alleen om je te attenderen op het belang van 12 mei.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:44 schreef kciR het volgende:
Hij klinkt inderdaad goed. Best anders dan het eerdere werk.
Laten we hopen dat ze dit door zetten.
Ik vermaak mij trouwens best met die plaat van Real Estate.
Beter op het eerste gehoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:37 schreef Norrage het volgende:
En dit is van het nieuwe album.
Opgenomen in Utrecht in de Kytopia studio.
Aanrader in rock of electronic hoekje?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Norrage en anderen, raad mij eens een Indie album aan dat écht iets voor mij is/kan zijn. Moet echt wat meer Indie acts gaan waarderen en The Dismemberment Plan deed het ook al niet voor mij, vond het wel aardig maar de replay value ontbrak.
Nee, denk het niet. Vandaar denk ik ook het feit dat deze (misschien wel beroemdste jazz-band van de wereld) juist met Kyteman dit album heeft opgenomen. Kyteman is echt wereldklasse.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Beter op het eerste gehoor
Misschien een domme vraag, maar doet een Kyteman veel onder voor dit soort bands? Heb geen idee.
Ik vind alle jazz met zang kut. Op Gregory Porter na., Punt. Als ze zingen moeten ze het graag wel een beetje mixen met R&B, zoals bv Jose James.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Iets beter. Vind je jazz meestal ook niet beter zonder zang?
Ben niet echt fan van de meeste elektronica dingen, dus iets van gitaarmuziek het liefste. Ik houd van instrumentjes of van gitaarsterk spul.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Aanrader in rock of electronic hoekje?
Misschien dit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de meeste elektronica dingen, dus iets van gitaarmuziek het liefste. Ik houd van instrumentjes of van gitaarsterk spul.
Zo denk ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind alle jazz met zang kut. Op Gregory Porter na., Punt. Als ze zingen moeten ze het graag wel een beetje mixen met R&B, zoals bv Jose James.
Hmm...meeste heb je ondertussen wel gehad toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Norrage en anderen, raad mij eens een Indie album aan dat écht iets voor mij is/kan zijn. Moet echt wat meer Indie acts gaan waarderen en The Dismemberment Plan deed het ook al niet voor mij, vond het wel aardig maar de replay value ontbrak.
Jah. Imaad Wasif dan. Maar dan noem ik iets dat ik al tig keer heb geplugd en volgens mij nog niemand heeft opgepiktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van de meeste elektronica dingen, dus iets van gitaarmuziek het liefste. Ik houd van instrumentjes of van gitaarsterk spul.
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah. Imaad Wasif dan. Maar dan noem ik iets dat ik al tig keer heb geplugd en volgens mij nog niemand heeft opgepikt
quote:
Ken je mijn 5 sterren albums allemaal al?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
He verdomme, had iets van hem binnengehaald maar dat staat op mijn pc die buiten gebruik is, zal wel opnieuw binnenhalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Moody het volgende:
[..]
. Imaad Wasif dan. Maar dan noem ik iets dat ik al tig keer heb geplugd en volgens mij nog niemand heeft opgepikt
Valt wel mee toch, zal Suuns eens binnenhalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm...meeste heb je ondertussen wel gehad toch?
Heb je Suuns al geprobeerd?
Deerhunter zat ik ook al over te twijfelen, kan ik ook wel eens proberen ja.quote:
Ja, maar wel alles wat ik je aangeraden hebt ken je wel....en dan moet ik ineens graven in de krochten van muziek die ik zelf misschien niet eens leuk vind.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
He verdomme, had iets van hem binnengehaald maar dat staat op mijn pc die buiten gebruik is, zal wel opnieuw binnenhalen.
[..]
Valt wel mee toch, zal Suuns eens binnenhalen.
[..]
Deerhunter zat ik ook al over te twijfelen, kan ik ook wel eens proberen ja.
Leukste vind ik altijd als het lekker speelse gitaarmuziek is met tempowisselingen en toch ook catchy melodieën, maar moet dan weer niet van die radiohits worden want dat vind ik altijd te simpel.
Echt geweldig hoor. Volgens 3 mensen op MuMe, waaronder ene Fathead die de essentie weet te verwoorden:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
He verdomme, had iets van hem binnengehaald maar dat staat op mijn pc die buiten gebruik is, zal wel opnieuw binnenhalen.
/einde plug.quote:Fathead schreef:
Ik zag deze plaat in de top-10 van Mctijn staan en zoiets wekt interesse. Hij heeft namelijk een neusje - wat zeg ik? een grote Elmoneus - voor goeie plaatjes. Iemand die ik volg dus...
En inderdaad: dit album is fantastisch!! Knorrende gitaren, psychedelische atmosfeer, maar dan niet gemaakt ouderwets, maar gewoon geweldig. Vuig. Dat is het. De namen die bij me opkomen: DeWolff en Jimi Hendrix. Arghhh, wat een energie heeft deze plaat. Hoogtepunten zijn moeilijk aan te wijzen, maar als je na de eerste vier nummers nog niet van de klasse van deze plaat bent overtuigd zou ik een afspraak maken bij Schoonenberg Hoorcomfort.
Kom op mensen, luisteren naar deze plaat. Het is een grof schandaal dat geen hond dit kent...
4,5 sterren
Bruce Springsteen nog niks van gehad, en is ook niet echt prioriteit hier. Calexico al een en ander van gehad maar niet die, dEUS is ook waar ja, wilde ik ook nog proberen, Keith Jarrett ken ik alleen van naam, Radiohead begin ik niet meer aan, Roosbeef is niks voor mij, Wilco is top, bijna alle albums van gehad nu, Zita Swoon ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ken je mijn 5 sterren albums allemaal al?
http://www.musicmeter.nl/user/41694/votes/5.0
Nou. dEUS en Zita Swoon doen dus. Daar kan je bijna niet misgaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bruce Springsteen nog niks van gehad, en is ook niet echt prioriteit hier. Calexico al een en ander van gehad maar niet die, dEUS is ook waar ja, wilde ik ook nog proberen, Keith Jarrett ken ik alleen van naam, Radiohead begin ik niet meer aan, Roosbeef is niks voor mij, Wilco is top, bijna alle albums van gehad nu, Zita Swoon ken ik ook niet.
De rest heb ik gehad.
Overigens zit ik alleen op RYM en niet op musicmeter, omdat de eerste internationaal is.
Halcyon Digest is vrij toegankelijk. Vind ik persoonlijk ook hun beste.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Aanraders voor specifieke albums?
Ik vind zelf Halcyon Digest en Microcastle het sterkst. Vrij consistente band echter, dus alles is goed te pruimen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
Aanraders voor specifieke albums?
Overigens is een Indie album dat precies alles heeft wat ik leuk vind aan Indie dat album van tricot, maar dat kent dus niemand hier dus niemand kan daar vergelijkingsmateriaal voor geven, zal eens in de rest van mijn ratings zoeken.
Waarvoor dank! Ik zie ook een nieuw nummer staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik quote je puur en alleen om je te attenderen op het belang van 12 mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |