Nummer staat nu voor de 20e keer opquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mensen mensen, dit moet het (voorlopige) nummer van het jaar zijn![]()
[..]
Nope. Heb ze een keer gezien, en dat hoeft niet nog een keer te gebeuren![]()
Haha, grappigquote:Op maandag 24 februari 2014 23:41 schreef Tchock het volgende:
http://pitchfork.com/thepitch/252-nu-radiohead/
Heel leuk artikel dit. De beste bands die ooit 'de nieuwe Radiohead' genoemd werden, gesorteerd op als welk nummer van Radiohead ze klinken.
Kende er nog best wat niet. Doves wordt hier wel eens genoemd volgens mij, JJ72 is compleet nieuw voor me. Turin Brakes ook.quote:
JJ72 doet meer aan een uptempo versie van placebo denken dan aan radiohead...quote:Op maandag 24 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kende er nog best wat niet. Doves wordt hier wel eens genoemd volgens mij, JJ72 is compleet nieuw voor me. Turin Brakes ook.
Hier kan Moody je meer over vertellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kende er nog best wat niet. Doves wordt hier wel eens genoemd volgens mij, JJ72 is compleet nieuw voor me. Turin Brakes ook.
Ja. Ik had wel naar 4 sterren afgerondquote:
Fijn jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef Pat-sounds het volgende:
De nieuwe van Real Estate is te vinden op de luisterpaal, en hij klinkt ontzettend fijn
Dan mag jij hem reviewen, want ik vind hem maar saaiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef Pat-sounds het volgende:
De nieuwe van Real Estate is te vinden op de luisterpaal, en hij klinkt ontzettend fijn
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:06 schreef Norrage het volgende:
Ons aller favoriete band met een nieuw nummer
En toch herken ik Coldplay directquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:09 schreef Norrage het volgende:
wtf.... Coldplay goes autotune en elektronisch....
Ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het meer het gevoel dat ik naar een slechte geautotunede versie van Bon Iver luister...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:10 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het meer het gevoel dat ik naar een slechte geautotunede versie van Bon Iver luister...
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook niet heel slecht hoor....in ieder geval oneindig veel beter dan Mylo Xyloto bij elkaar opgeteld.
Oeh ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:13 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Kid Cudi is uit, ben benieuwd, luisteren als ik thuis ben.
Dit is geen autotune volgens mij. Maar ik denk dat de stem zo is vervormd omdat het anders weer als alles wat ze al gemaakt hebben klonk? Geen idee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:43 schreef Norrage het volgende:
Maar waarom die autotune? Buiten die autotune, best prima ja. Maar het klinkt zo gejat :/
Oh dat wist ik niet. Ik heb dat album ook meteen in het afvoerputje weggestopt destijds.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Felagund het volgende:
Hopkins had ook al geholpen aan de productie van Mylo Xyloto:
http://de.wikipedia.org/wiki/Jon_Hopkins
Dus zo vreemd is het niet.
Ik heb hem daar gelaten nadat mij de singles mij niet konden bekoren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik heb dat album ook meteen in het afvoerputje weggestopt destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |