Dat is wel mooi idd, alsof Beck naar het kindje op de bovenstaande cover kijkt, die net doet alsof ze (of is het een hij) hem niet ziet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Twee genres ver uit elkaar, beide featured en vrijwel dezelfde cover-art.
Vond het wel geestig
Ja, en eigenlijk herhaalt ie zichzelf vooral met dat album.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
"Sinds jaar en dag weet de ongrijpbare muzikale duizendpoot zijn volgelingen op een dwaalspoor te zetten door altijd weer onverwacht uit de hoek te komen."
Die man smijt met krachttermen.
Hebben we meneer de hiphoppurist weer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef Kerftminister het volgende:
Toch wel triest dat zo'n matige rapper featured is, die moet dan Hip-Hop op de kaart zetten voor de niet volgers.
Nee hier kan je me echt niet overtuigen, Schoolboy is puur meuk. Iemand als Kendrick Lamar vind ik overrated, maar die man kan nog erg goed rappen, Schoolboy Q zet ik in een rijtje met Lange Frans en Ali B.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hebben we meneer de hiphoppurist weer.Niet zo zuur, Kerft, Schoolboy is best leuk. De single heeft zelfs een Chromatics-sample.
Mctijn hequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ha, leuk. Wie ben je daar? Je bent vast weleens ene Arrie tegengekomen daarzo. Dat ben ik dus, ook wel vrij actief, geloof ik.
Oh, ik zie op een of andere manier geen avatars, anders had ik je natuurlijk wel herkend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Mctijn heZelfde Elmo-neus.
Arrie ken ik uiteraard wel. Repected user
MF DOOMquote:
Niet dan? Ben wel mee eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:15 schreef DO2 het volgende:
'Beck is de David Bowie van de indie-muziek...'
Ok.
De vorige Breton recensie op PF belooft inderdaad veel goeds voor de score.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef Arn0 het volgende:
En DO2, ga Breton eens luisterenPotentiële 8+ op Pitchfork.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat bonuspuntje mag je van mij wel hebben.
Mijn stelling voor deze ochtend: Kanye West is de José Mourinho van de muziek. Levert kwaliteit en resultaat met een herkenbare stijl in meerdere competities, maar de megalomane, passief-agressieve interviews blijven je het meest bij.
Heb je het lijstje nog? Niet dat ik dichterbij zat hoor, volgens mij zei ik iets van 7.4 ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Ha, ik zat er met mijn 8,1 het dichtst bij. Winst.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb je het lijstje nog? Niet dat ik dichterbij zat hoor, volgens mij zei ik iets van 7.4 ofzo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |