quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Trilfunctie doet het niet meer?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Even een rare vraag tussendoor maar ik heb geen zin om er een topic voor te openen
zit hier toevallig iemand met een beetje verstand van mobiele telefoons?
Je moet blij zijn dat je uberhaubt wat krijgtquote:
Ik weet het niet. :$ Waar de meeste mensen voor komen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hm zal ik dan toch maar komen?![]()
Lijkt dus deze vrijdag te gaan worden?
Of een foto van d'r fluit zeker?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je uberhaubt wat krijgtals je nog langer moeilijk doet, gaat de prijs omhoog. Zo op afstand kan ik je niet straffen. Maar een foto met alleen je viool voor je borsten bijvoorbeeld....
Tsja, dan ga je maar naar KEL.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je uberhaubt wat krijgtals je nog langer moeilijk doet, gaat de prijs omhoog. Zo op afstand kan ik je niet straffen. Maar een foto met alleen je viool voor je borsten bijvoorbeeld....
Zal eerder die van 7 Maart zijn denk ik danquote:Op zondag 23 februari 2014 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het niet. :$ Waar de meeste mensen voor komen.
Dat weet je dus nooit van te voren.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet het niet. :$ Waar de meeste mensen voor komen.
think so yeahquote:Op zondag 23 februari 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal eerder die van 7 Maart zijn denk ik dan
Ik kom niet in kel en jij wilde een uitdagingquote:
Zo plat ben ik nietquote:
Als je serieuze interesse hebt moet je je aanmelden.quote:
oh please get a room zeg....quote:Op zondag 23 februari 2014 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom niet in kel en jij wilde een uitdaging![]()
Als je hier was zou ik je een flinke tik tegen je tepels geven om je brutale mond
Ik wilde een uitdaging? Ik hou gewoon van erotische gespreksstof!quote:Op zondag 23 februari 2014 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom niet in kel en jij wilde een uitdaging![]()
Als je hier was zou ik je een flinke tik tegen je tepels geven om je brutale mond
Serieuze nieuwsgierigheid welquote:Op zondag 23 februari 2014 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je serieuze interesse hebt moet je je aanmelden.
Van LoLa moeten we apart gaan zittenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wilde een uitdaging? Ik hou gewoon van erotische gespreksstof!
What the fuck denk jij van KEL, pls, zie je mij dat doen? :/quote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieuze nieuwsgierigheid welMaar ik ga me niet in een tuigje hijsen oid
Ja, jij op je kamer en ik op mijn troon.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van LoLa moeten we apart gaan zitten
Ja weet ik veelquote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
What the fuck denk jij van KEL, pls, zie je mij dat doen? :/
KEL is toch gewoon KPD maar dan van Fokkers onderling waarbij het soms wat heftiger er aan toe kan gaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
What the fuck denk jij van KEL, pls, zie je mij dat doen? :/
Nee joh, bijna niemand daar loopt in een leren tuigje.quote:
quote:
Yes!quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
KEL is toch gewoon KPD maar dan van Fokkers onderling waarbij het soms wat heftiger er aan toe kan gaan?
Pfff, ik in mn paleis en jij in de stallen jaquote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, jij op je kamer en ik op mijn troon.
Owquote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh, bijna niemand daar loopt in een leren tuigje.
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, jij op je kamer en ik op mijn troon.
Als jij een modderpoel een paleis vind.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pfff, ik in mn paleis en jij in de stallen ja
Mag wel ff he mevrouw Lola, even gek doen. :$quote:
Ohja, de reden dat ik me er niet aanmeld, is omdat ik geen zin heb om dingen bij te dragen. Wil sommige dingen niet online hebben.quote:
nee de accu is kapotquote:
Modder? Ik woon op de heide johquote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als jij een modderpoel een paleis vind.
Zo jammer dit. Openheid draagt zoveel bij.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, de reden dat ik me er niet aanmeld, is omdat ik geen zin heb om dingen bij te dragen. Wil sommige dingen niet online hebben.
Ja hoor....quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mag wel ff he mevrouw Lola, even gek doen. :$
Accu lenen van iemand?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee de accu is kapot
maar mijn agenda en zo zitten er in en het is wel handig om die even leeg te kunnen halen
is er een manier om dat te doen?
Mja ik heb niemand om mee bij te dragen dus tja....quote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Openheid draagt zoveel bij.
Bedankt voor uwe toestemming, dit doet mij goed.quote:
Dat is denken in belemmeringen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik heb niemand om mee bij te dragen dus tja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |