quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Fopje het volgende:
Eerst geloofde ik het nog, heb een soortgelijke situatie meegemaakt
Ten eerste, ik kan altijd echt ubergoed mijn kak inhouden. Daar vertrouw ik blind op.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf, ts.
Ben je incontinent of zo? Heb je thuis luiers aan?
Dit kan iedereen overkomen hoor pas maar opquote:
Hoe dat dan? Je bent nog niet zindelijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dit kan iedereen overkomen hoor pas maar op
..... pestkopquote:Op zondag 23 februari 2014 21:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Je bent nog niet zindelijk?
Nou volgens mij niet hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 01:55 schreef Klaploper het volgende:
alsof dit jullie haters nooit gebeurd is... Het gebeurt niet vaak maar wel 1 keer per 2 jaar ofzo, maar de laatste keer was alweer 4 jaar geleden
Want je moeder heeft een merkje met je naam er in genaaid voor op kamp?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Klaploper het volgende:
Gadverdamme, heb m'n onderbroek weg geflikkerd maar volgens mij kunnen ze het ruiken.
Onderbroek zit nu in een plastic tas in de prullenbak, maar ik moet hem nog echt weg zien te krijgen, ben bang dat de schoonmakers hem vinden. WAT NU?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Fopje het volgende:
Ten eerste, ik kan altijd echt ubergoed mijn kak inhouden. Daar vertrouw ik blind op.
Maar die dag lukte het toch wat minder, en scheet heel mijn onderbroek vol. Gelijk naar de WC strompelen, onderbroek uitgedaan en de meeste kak eruit gehaald met WC papier. Onderbroek in het prullenbakje gooien (let op, wel met een vuilniszakje erin!) En die zakdichtknopen. Daarna probeerde ik mn poep zoveel mogelijk van mijn spijkerbroek te halen, ging opzich redelijk. Maar je blijft het ALTIJD ruiken.
Dus gewoon je spijkerbroek weer aandoen zonder onderbroek, en dan kon ik mijn strontonderbroek in zakje zo mijn kontzak induwen. Naar buiten lopen en de zak in de vuilcontainer gooien. Deze hele situatie kostte zo 3 kwartier want je denkt steeds dat het nog schoner wordt terwijl je alleen maar je kak aan het uitwrijven bent. Maar dan kon ik mooi naar de baas gaan om te zeggen dat ik minstens 3 kwartier boven de WC heb gehangen en dat ik het echt niet meer trok. Toen ik thuis kwam voelde ik me echt de man dat ik deze situatie had overleefd.
Hebben jullie hier iets aan?
Nee.
Maar ik wel, het voelt zo lekker om het eens te delen.
1 ding weet ik wel... NOOIT, maar dan ook NOOIT ga je je vriendin bellen als je in je broek gescheten hebt... ze weet het nu nog steeds niet.
Dus verzonnen.
wat een schijtverhaal...quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Klaploper het volgende:
Gadverdamme, heb m'n onderbroek weg geflikkerd maar volgens mij kunnen ze het ruiken.![]()
Onderbroek zit nu in een plastic tas in de prullenbak, maar ik moet hem nog echt weg zien te krijgen, ben bang dat de schoonmakers hem vinden. WAT NU?
''vooral'''? laat dr gelijk een broek meenemen kakhoofdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja duh! Maar het is vooral in mijn onderbroek gebleven..
Voor het laatst toen ik een jaar of 9 was.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:55 schreef Klaploper het volgende:
alsof dit jullie haters nooit gebeurd is... Het gebeurt niet vaak maar wel 1 keer per 2 jaar ofzo, maar de laatste keer was alweer 4 jaar geleden
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk heeft ze geen zin om je continu uit de stront te helpen.
Herkenbaarquote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Fopje het volgende:
Maar die dag lukte het toch wat minder, en scheet heel mijn onderbroek vol. Gelijk naar de WC strompelen, onderbroek uitgedaan en de meeste kak eruit gehaald met WC papier. Onderbroek in het prullenbakje gooien (let op, wel met een vuilniszakje erin!) En die zakdichtknopen. Daarna probeerde ik mn poep zoveel mogelijk van mijn spijkerbroek te halen, ging opzich redelijk. Maar je blijft het ALTIJD ruiken.
Dus gewoon je spijkerbroek weer aandoen zonder onderbroek, en dan kon ik mijn strontonderbroek in zakje zo mijn kontzak induwen. Naar buiten lopen en de zak in de vuilcontainer gooien. Deze hele situatie kostte zo 3 kwartier want je denkt steeds dat het nog schoner wordt terwijl je alleen maar je kak aan het uitwrijven bent. Maar dan kon ik mooi naar de baas gaan om te zeggen dat ik minstens 3 kwartier boven de WC heb gehangen en dat ik het echt niet meer trok. Toen ik thuis kwam voelde ik me echt de man dat ik deze situatie had overleefd.
Hebben jullie hier iets aan?
Nee.
Maar ik wel, het voelt zo lekker om het eens te delen.
1 ding weet ik wel... NOOIT, maar dan ook NOOIT ga je je vriendin bellen als je in je broek gescheten hebt... ze weet het nu nog steeds niet.
Dus verzonnen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Keer tijdens een mountainbike tocht in de Ardennen een maat die op de fiets in zijn broek scheet, hij in de bosjes zijn onderbroek uitgedaan en weg geflikkerd, en weer door fietsen. Scheet ie daarna weer in zijn broekMoest ie nog 10 kilometer op de mountainbike met stront die langs zijn benen naar beneden droop
Als je daar met 3 mensen zit, waaronder de baas, hoevel ze niet lang te zoeken hequote:Op maandag 24 februari 2014 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want je moeder heeft een merkje met je naam er in genaaid voor op kamp?
Anders kan ik geen reden bedenken waarom het erg zou zijn als ze hem zouden vinden.
Waaaaattttt??? Viezerik, ga gewoon op tijd naar het toilet!quote:Op maandag 24 februari 2014 01:55 schreef Klaploper het volgende:
I.c.m. Ghb. Meerdere malen in m'n broek gepoept. Gelukkig wel gewoon thuis.quote:
Ik ben daar dan ook mee gestopt. Soms moet je moeilijke beslissingen nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:24 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
I.c.m. Ghb. Meerdere malen in m'n broek gepoept. Gelukkig wel gewoon thuis.
Hoe kwam jij na een maand ineens weer op het idee om dit verhaal te delen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:23 schreef Lupus0001 het volgende:
Bah... nou ik heb ook verplicht in een schijtbroek rondgelopen... toen ik 16 was, jawel! IN DE EFTELING!![]()
![]()
Je weet niet waar je blijft, kunt niet naar de wc want die zitten propvol met bejaarden en jengelende kids. Plus komt nog bij dat het geld kost. Ben de struiken ingeslopen waar het stil was en heb de bruine 'geplette' beer uit mijn ondergoed gewerkt met een stokje. Gelukkig lag er een pakje Tempo's (?) dus ik die tussen mijn ondergoed en jeans gestopt, plus nog een stel in mijn ondergoed... Maar ja, het gemeur was niet van de lucht. Ze kijken om, of je aan met een rare blik... Ben maar naar huis gefietst...
Gelukkig nóóit op m'n werk meegemaakt.
Moest er ineens aan denken... zijdelingse post...quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:20 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Hoe kwam jij na een maand ineens weer op het idee om dit verhaal te delen?
Hmmm... hoe ziet opgegeten stront eruit?? Als stront? Of is het méér dan dat...?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Opeten. Duurt even, maar dan ben je wel goed bezig voor het milieu.
Alleen als je in de auto ontbijt, op weg naar t werk. En je ochtendboodschap zich hoogdringend aandient terwijl je nog 10 minuten moet rijden.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:55 schreef Klaploper het volgende:
Hm... met een Tena kun je je laten gaan, een Tena verhoogt de productiviteit. Schijten en zeiken terwijl je werkt... Geen plaspauze meer... Ik ga dat aan de vakbonden voorleggen... vind het een prima idee! Elke werknemer in de Tena! Aan de slag!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voortaan maar een Tena onder de broek aan naar het werk dan.
Waren vakbonden er niet vooral voor de arbeider?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef Lupus0001 het volgende:
[..]
Hm... met een Tena kun je je laten gaan, een Tena verhoogt de productiviteit. Schijten en zeiken terwijl je werkt... Geen plaspauze meer... Ik ga dat aan de vakbonden voorleggen... vind het een prima idee! Elke werknemer in de Tena! Aan de slag!![]()
Oh maar hier zullen ze het vast wel mee eens zijn: broekpoepen is economisch verantwoord: denk aan de wasmiddelverkoop, de luier verkoop; we gaan er allemaal op vooruit...quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waren vakbonden er niet vooral voor de arbeider?
Liar, liar poepbroek on fire...quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:13 schreef Made-In-Holland het volgende:
De laatste keer dat ik in mijn broek poepte was ik 2
Ik heb geen idee, ik denk dat alles wat je opeet er uiteindelijk als stront uit komt te zien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef Lupus0001 het volgende:
[..]
Hmmm... hoe ziet opgegeten stront eruit?? Als stront? Of is het méér dan dat...? [ afbeelding ]
En diegene wist er vanaf?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Durmada het volgende:
Gebeurde bij mij een keer toen ik op excursie ging met school. Vlak voordat we de bus terugnamen dacht ik dat het een gewone scheet was, maar er kwam een behoorlijke lading mee. En toen moest ik nog, met de diarree anderhalf uur naast iemand in de bus zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |