Dat is geen NOS leaderquote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
Op de Duitser zag ik een stuk van de NOS leader voorbij komen.
DAt is de internationale leaderquote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
Op de Duitser zag ik een stuk van de NOS leader voorbij komen.Nu zijn ze weer live.
Erger nog, 4 jaar voor pinosjanquote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg een brok in mijn keel van die betraande beer
Vooral omdat het nu weer ruim 2 jaar duurt voordat we in Rio zitten
Deze zomer is daar ook genoeg te doen hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg een brok in mijn keel van die betraande beer
Vooral omdat het nu weer ruim 2 jaar duurt voordat we in Rio zitten
Op de BBC ook. Dat was dus de algemene leader.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
Op de Duitser zag ik een stuk van de NOS leader voorbij komen.Nu zijn ze weer live.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS heeft niet door dat we niet meer mee mogen kijken?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja de paralympics. Dat boeit echt niemand.
Zonder flauwe kul, ik denk dat dat echt een goed onderdeel voor NL is. Een van de weinige waar ze geen voorzieningen voor nodig hebben om te trainen enzquote:
De resterende condooms moeten nog worden opgemaakt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS heeft niet door dat we niet meer mee mogen kijken?
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gewoon de officiële OS leader, niet die van de NOS.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Cee het volgende:
Kan Sjinkie weer meedoenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adults only met Cor en Don.quote:
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we die Paralympische spelen nog op tv te zien ? Zal vast niet live zijn
Ik ookquote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil nu ook best meekijken in het stadion
Elke dag een samenvatting van 10 minuten omdat het moet waarschijnlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Maver24 het volgende:
Het wielrennen is ook weer begonnen pik! Genot!quote:
Channel 4 uk iig (ftv via schotel)quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Maver24 het volgende:
Wel meer aandacht dat voorheen, alleen op ned 3 dacht ikquote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Maver24 het volgende:
Ja. Leuk. Sky.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het wielrennen is ook weer begonnen pik! Genot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |