Precies.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind ook altijd dat je dit mag zeggen, maar als het bij Ajax gebeurt mag het ook nooit. Daarbij, er wordt nu wel een beetje overdreven he.
Dit bedoelde ik dus niet met gewoon normaal doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef PIETR het volgende:
Pelle had die scheids een paar tyfus stoten moeten geven. Wat een klootzak.
Die Marsman moet met rood weg, dat is cruciaal. En de laatste goal had niet mogen tellen wat mij betreft. Los daarvan mogen ze die voorsprong nooit weggeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind ook altijd dat je dit mag zeggen, maar als het bij Ajax gebeurt mag het ook nooit. Daarbij, er wordt nu wel een beetje overdreven he.
Dat had alles wel opgelost inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef PIETR het volgende:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je lijkt Aboutaleb wel... Elk incident rond voetbal is de schuld van de Feyenoord fans
Vergeet de complottheorie over Ajax niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, het plan om je terug te trekken uit de competitie is volstrekt normaal...
Feijenoorders kunnen zo grappig boos zijn.
Haha Joop is inderdaad een eng mannetje ja,quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Vasion het volgende:
Hoe Pelle ook op Munsterman afliep. brrr wat een monster
Heeft nu ook gewoon gelijk. Twee overduidelijke pingels en een niet gegeven rode kaart. Daar kan je niet tegen op voetballen in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Niet laf, verkeerd gekozen. De tactiek van Feyenoord werkte het eerste uur veel beter, daarna was de tank leeg. Gelukkig is Twente één van de fittere ploegen.
Dit soort gedrag zal Koeman trouwens nooit afleren, hoeveel hij ook 'groeit', het blijft diep van binnen een stampvoetende baby die zijn rammelaar kwijt is.
Cruciaal, zeker. Laatste goal niet met je eens, maar daar kun je over discussieren inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die Marsman moet met rood weg, dat is cruciaal. En de laatste goal had niet mogen tellen wat mij betreft. Los daarvan mogen ze die voorsprong nooit weggeven.
Dan had die kerel nooit meer durven fluiten, had je in ieder geval één anti-feyenoord schieds minder. Nog 20 te gaan danquote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat had alles wel opgelost inderdaad.
Pelle wel opgelost voor 2 jaarquote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat had alles wel opgelost inderdaad.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef PIETR het volgende:
Bedoel je die wissel met Nelom? Dat is mijns inziens geen fout. In die laatste tien minuten ga je toch niet meer scoren en kun je het beter dichttimmeren. Dat er vervolgens zo dramatisch verdedigt wordt, kan Koeman alleen op de trainingen iets aan doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie zijn zeker genaaid deze pot, dat erken ik ook. Echter mag je het Koeman ook aanrekenen dat hij die wissel maakt. Maar daar hoor je bijna niemand over. Eerst naar jezelf kijken.
Dit soort dingen zien ze niet, zinloos om te laten zienquote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoord wordt ook altijd genaaid.... STEEDS MAAR WEER!!!
Man man man man.
Poep gebeurt. Trainers horen de boel te koelen, niet op te stoken. Onvolwassen actie.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft nu ook gewoon gelijk. Twee overduidelijke pingels en een niet gegeven rode kaart. Daar kan je niet tegen op voetballen in dit soort wedstrijden.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef PIETR het volgende:
Kijk, dat de scheids deze wedstrijd belabberd floot is duidelijk. Maar om nou meteen te concluderen dat Guzu anti-Feyenoord is en de rest van de scheidsrechters ook is natuurlijk volslagen onzinquote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan had die kerel nooit meer durven fluiten, had je in ieder geval één anti-feyenoord schieds minder. Nog 20 te gaan dan![]()
![]()
Anti Feyenoord ja? Hm, lopen veel anti-club scheidsrechters rond dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan had die kerel nooit meer durven fluiten, had je in ieder geval één anti-feyenoord schieds minder. Nog 20 te gaan dan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |