Onzin, ze zijn in eerste instantie gewoon voor de thuismarkt ontworpen maar door de ongeloofelijk stevige en betrouwbare bouw zijn ze later de standaard in alle clubs geworden. De sl1200 krijgt zelfs in audiofiele kringen steeds meer het respect (en terecht wat mij betreft). Het kan je model niet zijn, maar een buil kun je je eigenlijk niet vallen aan de aankoop van zo'n ding. Niet kapot te krijgen, super onderhoudsvriendelijk, vele (audiofiele) upgrade mogelijkheden, en zeer waardevast.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef kraakschandaal het volgende:
Een SL1200 is voor in de disco en heeft geen enkel voordeel in de huiskamer.
Ahh okay!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:27 schreef kraakschandaal het volgende:
Er zijn betere huiskamer draaitafels, die Technics is zo duur vanwege de zware snelstart motor en dat is nutteloos wanneer je geen DJ bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja… maar zou je die willen? Neuh…quote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn er eigenlijk ook platenspelers waar je zo boxen op aan kan sluiten?
Zolang ik thuis woon eigenlijk wel :$ Als ik op mezelf ga dan schaf ik wel goed spul aan uiteraard. Vader van m'n maat is audiofiel dus dat komt vast wel goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja… maar zou je die willen? Neuh…
Jawel, oa Dual heeft wel van die modelletjes met versterker gebouwd.. en die zijn niet heel slecht.. Maar het zijn niet echt zware versterkers, dus ben je erg beperkt in je speaker keuzequote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn er eigenlijk ook platenspelers waar je zo boxen op aan kan sluiten?
Voor 500 euro kan je een prima draaitafel kopen, element en voorversterker kopen, bijvoorbeeld:quote:Op maandag 24 februari 2014 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Moet helemaal van 'scratch' beginnen ja. Mijn budget voor alles is ongeveer 500, moet lukken toch..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een voorversterker, de Rega Fono Mini A2D (recensie).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:22 schreef highender het volgende:
[..]
Voor 500 euro kan je een prima draaitafel kopen, element en voorversterker kopen, bijvoorbeeld:
Rega RP-1 inclusief element (recensie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een voorversterker, de Rega Fono Mini A2D (recensie).Nu nog een versterker en speakers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, een draaitafel met een snaaraandrijving of met tussen wiel zekerquote:Op zondag 23 februari 2014 20:27 schreef kraakschandaal het volgende:
Er zijn betere huiskamer draaitafels, die Technics is zo duur vanwege de zware snelstart motor en dat is nutteloos wanneer je geen DJ bent.
Als ik jouw was zou ik gewoon een goede audio set kopen, een versterker met phono-ingang! een paar goede speakers en een goede draaitafel voor een redelijke prijs heb je ze tweede hands.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
deze hele site is gewoon een grote orgasme, ik wil alles
Nee! Wat zonde zeg!quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
De beste die ik ooit had was een Sony uit begin jaren 70 ik weet niet meer welk model..
Was een combi van buizenversterker radio en platenspeler ook met Sony speakers.
Gekregen van m'n buurman die HI-FI gek was en vaak nieuw duur spul kocht.
Helaas heeft het ding de tand des tijds niet overleefd![]()
Nooit meer heb ik zo'n goed geluid gehoord ook niet uit sets die meer kosten als mijn hele woning!
Had ik 'm nog maar misschien was het nog wel te maken geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |