Als ie er langs komt beoordeel ik het maar gewoon als goede actie, anders blijft er al helemaal zo weinig over.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, goeie actie.. Je schiet de bal naar voren en je rent er heel hard achteraan, standaardactie Schaken dus, die linksback is ook gewoon slecht
Duidelijk penalty en rood. Zelfs volgens het fc twente panel van FOXquote:Op zondag 23 februari 2014 17:20 schreef Grifte het volgende:
Wil dat moment van Marsman nog wel eens terugzien. Op het eerste oog leek het duidelijk dat hij de bal verspeelde, en vervolgens Immers met een soort ippon naar de grond bracht.
Normaal krijg je dan een strafschop + rood tegen. Maar in een herhaling later leek Immers ook wel aan Marsman te hangen. Helaas geen verdere herhaling gezien, maar even afwachten.
KNJB.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:23 schreef eight het volgende:
[..]
Duidelijk penalty en rood. Zelfs volgens het fc twente panel van FOX
quote:
Gelukkig voor Immers dat ie niet zwart isquote:
Klopt, hij moet gewoon goed fluiten, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef arjan1112 het volgende:
Als ie teveel kaarten uitdeelt is ie een lul, als ie te veel toelaat ook
Ze kunnen het gewoon nooit goed doen.
Normaal gesproken vind ik deze scheids erg goed fluiten. Vandaag is het echter heel slechtquote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat gewoon om consequentheid.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef arjan1112 het volgende:
Hij is geen Kuipers natuurlijk. Die hebben we volgende week wel hoop ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik deze scheids erg goed fluiten. Vandaag is het echter heel slecht
Mwah, Feyenoord en penals is nou niet echt een gelukkige combinatie natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef De_Pel het volgende:
Met een fatsoenlijke scheids stond je dus op 3-0 tegen 10 man.
Nah, Pelle had er zeker 1 gemist.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef De_Pel het volgende:
Met een fatsoenlijke scheids stond je dus op 3-0 tegen 10 man.
Daarom neemt Tonny ze als het goed is toch ook nu?quote:
In Zeist zullen ze wel het zekere voor het onzekere nemen door Blom of Nijhuis aan te stellenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is geen Kuipers natuurlijk. Die hebben we volgende week wel hoop ik.
Nijhuis had Ajax-Feyenoord al, dus die kans acht ik niet groot.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef eight het volgende:
[..]
In Zeist zullen ze wel het zekere voor het onzekere nemen door Blom of Nijhuis aan te stellen
Ok.. dat is mij ontgaanquote:Op zondag 23 februari 2014 17:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarom neemt Tonny ze als het goed is toch ook nu?
Hij moet wel afkomen van het eerst laten stuiteren van lange ballen. Gewoon in een keer wegkoppen.quote:
Werd bekend gemaakt na de vorige wedstrijd waarin Pellè een penalty miste. Pellè neemt ze alleen bij een geruststellende voorsprong (in geval van Feyenoord 6-0 dus)quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Werd bekend gemaakt na de vorige wedstrijd waarin Pellè een penalty miste. Pellè neemt ze alleen bij een geruststellende voorsprong (in geval van Feyenoord 6-0 dus)
Leuk, maar hij is hem meteen kwijtquote:
was cynisch bedoeld.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Leuk, maar hij is hem meteen kwijt
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Schaken, geweldige rechtsbuiten natuurlijk, heerlijke pass op De Im
Liever er nog 8 bij... Weet je tenminste zeker dat Feyenoord wintquote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Nog eentje erbij graag, ik had 0-3 voorspeld,
Je kan overdrijven, het blijft een Feyenoorder hèquote:
Idd, Schaken is vandaag drama maar heeft ook vele goede wedstrijden gespeeld. Het is nu tijd voor een nieuwe parel uit de jeugd.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan overdrijven, het blijft een Feyenoorder hè
Dacht dat als die nu fluit de hel zou losbarsten.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef Bombvis het volgende:
Goh, valt mee.. Wie dacht nog meer dat hij zou fluiten?
Reken maar dat hij het maar wat graag had gedaan, maar dat hij zelf ook wel weet dat hij dan wordt gestenigd bij zijn eerstvolgende bezoek aan Rotterdam.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef jakees het volgende:
[..]
Dacht dat als die nu fluit de hel zou losbarsten.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef Bombvis het volgende:
Bakkal, Armenteros en Nelom lopen warm -> topbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |