Heb weinig met lui te maken denk ik, hier kost t geld om t af te voeren, en daarnaast als je er toch niet meer in hoeft te graven....quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Ik vind het anders tegenwoordig gewoon lui. Kleine moeite om het weg te brengen.
Klopt. Vreemd genoeg was het volgens mij juist wel handig dat de grond zo hard was. Met een steekschop kwam je er zo in en er bleven op deze manier mooie klonten op liggen. Ik denk dat het op zich in die twee avonden wel had kunnen lukken maar ik ben meestal pas laat thuis. Dan is de avond nog maar kort, en daarnaast, op deze manier kan ik op dag drie ook nog rechtop lopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef blomke het volgende:
Nou, wat wei ik je? Overigens is dat dus ruim 1 m³.
Eigenlijk had je nog gewoon gelijk ookquote:Op zondag 23 februari 2014 22:05 schreef maart78 het volgende:
homo's hier..
Gewoon aan beginnen en niet zeiken
Geef toe, je zag er als een berg (zand) tegen op.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Eigenlijk had je nog gewoon gelijk ook
klopt. Nu net nog een uurtje of twee gegraven en ik ben bijna klaar. Nog een halve kuub, eigenlijk vooral de afwerking rondom.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geef toe, je zag er als een berg (zand) tegen op.
Is vaak zo. Maargoed, het is gelukt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:00 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
klopt. Nu net nog een uurtje of twee gegraven en ik ben bijna klaar. Nog een halve kuub, eigenlijk vooral de afwerking rondom.
Eigenlijk een klusje van niets
Gefeliciteerd. Ik kan nog wel wat klei (op m'n zandgrond) gebruiken, dus evt. kan je 't hier naartoe kruien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:00 schreef CafeRoker het volgende:
klopt. Nu net nog een uurtje of twee gegraven en ik ben bijna klaar. Nog een halve kuub, eigenlijk vooral de afwerking rondom.
Eigenlijk een klusje van niets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |