SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha lol xdquote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef Shreyas het volgende:
Ajax nu al in de TT, met 40 minuten te gaan tot de wedstrijd
We kijken met spanning vooruit.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef Shreyas het volgende:
Ajax nu al in de TT, met 40 minuten te gaan tot de wedstrijd
?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa
Daarom post hij hier natuurlijk niet meer.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM gaat heel slecht bij Curve Fever xD
Wie is Skylar Diggins?quote:
Hij had mij op bijzonder laffe wijze laten leaven omdat hij bang is van mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom post hij hier natuurlijk niet meer.
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had mij op bijzonder laffe wijze laten leaven omdat hij bang is van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naam: GGMMkanerniksvanquote:Op zondag 23 februari 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Start even een server, dan gaan we spelen zonder GGMM.
Terwijl hij zelf echt ziek slecht is in dit spelquote:Op zondag 23 februari 2014 14:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Dat doe je toch niet met je tijgernootje.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
server: fokvblSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke wordt het nou?quote:
ajax domineertquote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Zo.. Ik haak ook aan... Hoe is de wedstrijd tot nu toe?
Mansjester won net.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Zo.. Ik haak ook aan... Hoe is de wedstrijd tot nu toe?
Ik post alleen mijn overwinningen, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef Mansjester het volgende:
Ik wacht op de screenshot Cavaliers
zo makkelijk is het om kampioen te worden iddquote:Op zondag 23 februari 2014 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, ze staan niet op het veld... De enige manier waarop ze kunnen domineren
Haha goeiequote:Op zondag 23 februari 2014 14:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Logisch, ze staan niet op het veld... De enige manier waarop ze kunnen domineren
In Nederland blijkbaar wel... Als ik het commentaar hier mag geloven is het niveau hier bijzonder laagquote:Op zondag 23 februari 2014 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo makkelijk is het om kampioen te worden idd
Oke dan doe ik het welquote:Op zondag 23 februari 2014 14:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik post alleen mijn overwinningen, zo ben ik dan ook wel weer.
Mazzel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke dan doe ik het wel
[ link | afbeelding ]
Puur geluk.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke dan doe ik het wel
[ link | afbeelding ]
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:08:47Louis van Gaal is de belangrijkste kandidaat om Koeman op te volgen. Hij voerde al een aantal gesprekken met Feyenoord. 1/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:08:51Van Gaal zou niet onwelwillend tegenover een dienstverband bij Feyenoord staan. Belangrijk punt in de onderhandelingen is de .....2/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:08:57....financiële positie van Feyenoord. Van Gaal wil zekerheid over de mate waarin hij kan investeren als bepalende spelers vertrekken. 3/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:09:01Niet alleen directie wil Van Gaal naar Feyenoord halen. Ook de Vrienden van Feyenoord steunen zijn kandidatuur. Zie ook rijnmond.nl 4/4 reageer retweet
Ik heb het gedaan, werkt het?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij doet de sc het niet meer.
Johannes,kan jij even op de rode kruisje bovenaan klikken?
Als ik er was geweest had je niet gewonnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke dan doe ik het wel
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:08:47Louis van Gaal is de belangrijkste kandidaat om Koeman op te volgen. Hij voerde al een aantal gesprekken met Feyenoord. 1/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:08:51Van Gaal zou niet onwelwillend tegenover een dienstverband bij Feyenoord staan. Belangrijk punt in de onderhandelingen is de .....2/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:08:57....financiële positie van Feyenoord. Van Gaal wil zekerheid over de mate waarin hij kan investeren als bepalende spelers vertrekken. 3/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:09:01Niet alleen directie wil Van Gaal naar Feyenoord halen. Ook de Vrienden van Feyenoord steunen zijn kandidatuur. Zie ook rijnmond.nl 4/4 reageer retweet
Ik neem even een kijkje in het Feyenoord topicquote:Op zondag 23 februari 2014 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
okquote:
Groningen ligt in de buurt van Duitsland dus het kanquote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks Nickgod verliezen we, ik snap er niks van.
Poulsen speelt een balletje breed.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen, de Jong speelt verstoppertje op het middenveld.
Veltman maakt een foutje, Fischer loopt zich vast.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Poulsen speelt een balletje breed.
Het is een geboren loser.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Koning van de laatste plek.
Nope, longkankerquote:Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zag je lelijkheid en viel spontaan neer?
Nou, vandaag wel, hij deed heel erg gemeen tegen mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we niet te gemeen voor GGMM zijn
Als hij niet geboren was, had hij geen longkanker gekregen...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dan snap ik je post hiervoor niet.
Een PSV-er die spreekt van 020quote:
Ow, Dat wist ik niet. In dat geval mag het dan welquote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, vandaag wel, hij deed heel erg gemeen tegen mij.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was zo'n typische Hoesen wedstrijd geweest.
Volgens mij wel ja. Echt raar die regenboog stoeltjes. Waarom spuiten ze die niet rood/wit?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is dat een stadion? Lijkt er niet eens op.
En?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
eens kijken hoeveel lege stoelen er weer zijn
Laten we nou niet doen alsof hij de vedette is bij Ajaxquote:
Ik ben in '92 geborenquote:
Was jij niet die knul van die weddenschap?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
eens kijken hoeveel lege stoelen er weer zijn
Je weet toch dat de regenboog het internationale symbool is voor de seksueel anders geaarden?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Echt raar die regenboog stoeltjes. Waarom spuiten ze die niet rood/wit?
Vast nietquote:Op zondag 23 februari 2014 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was jij niet die knul van die weddenschap?
Strooi gerust punaises bij zijn voordeur.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ow, Dat wist ik niet. In dat geval mag het dan wel
Oke, COME ON AZquote:Op zondag 23 februari 2014 14:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We zijn altijd tegen Ajax, dat is verplicht in dit topic.
Dit verklaart een hoop.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet toch dat de regenboog het internationale symbool is voor de seksueel anders geaarden?
#letsdoittogetherquote:Op zondag 23 februari 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
In 3 seconden sta je al bijna 1-0 achter#goedbegin #ajaxscherp
Als jij 0 blikjes Red Bull hebt en ik 3. Wat is de stand dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Echt raar die regenboog stoeltjes. Waarom spuiten ze die niet rood/wit?
haha kijk dat stadion half leeg xD zeker allemaal weggelopen?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
psv speelde gisteren nu anti 020 grapjes. #doublepain
hard deze postquote:Op zondag 23 februari 2014 14:32 schreef Heeinz het volgende:
Duarte opkanjeren van die linksback. Op je plek staan.
Misschien is afgesproken dat hij soms mag wisselen van positie met Blindquote:Op zondag 23 februari 2014 14:32 schreef Heeinz het volgende:
Duarte opkanjeren van die linksback. Op je plek staan.
Ondergedokenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
haha kijk dat stadion half leeg xD zeker allemaal weggelopen?
er hing een vreemd luchtje daar al xDquote:Op zondag 23 februari 2014 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
haha kijk dat stadion half leeg xD zeker allemaal weggelopen?
UIT 0-4 HET KAN NOGquote:Op zondag 23 februari 2014 14:34 schreef Scorpie het volgende:
AJAX DOMINEERT DONDERDAG WAS EEN INCIDENT.
hahahahahahahahahaquote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
grappig dat ze wel pas zingen na het doelpunt #onlysingwhenurwinning
Die hebben een zware uitwedstrijd in de benen, presteren daarna nooit. Makkelijke overwinning wordt dit.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een frustratie weer, veel te voorbarig want Ajax heeft deze wedstrijd nog lang niet gewonnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
Logisch als je al zo snel scoort.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
Die paar mensen die de moeite hebben genomen om te gaanquote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
Grappig dat ze bij PSV nooit zingen, zelfs niet als ze voor staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
Haha echt hè. Je moet gewoon altijd een leuk liedje zingen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
Sorry man, soms vergeet ik wel eens dat andere mensen ook gevoelens hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ooooooh shit dikke dis xD hie ga ik even van bijkomen
Er zijn genoeg mensen die weten hoe het zit. Helaas heb je mensen zoals jij die daar toch niet naar luisteren.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel uitverkocht volgens de statistieken
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 23 februari 2014 14:36 schreef bianconeri het volgende:
Oh oh Az wat ongelofelijk slecht...
Zelfs Salzburg kon in de Arena Ajax compleet vernederen. Speelt Ajax al maanden zeer matig.
En nog krijg je het voor elkaar zo achter te komen.
En haha dat Ajax publiek is hilarisch. Dat ajacieden ooit durven te zeggen dat ze het beste publiek hebben.... Zo'n groot stadion en nog zo bagger
Geschorstquote:
Lucky Ajax.quote:
geschorstquote:
Okquote:Op zondag 23 februari 2014 14:36 schreef bianconeri het volgende:
Oh oh Az wat ongelofelijk slecht...
Zelfs Salzburg kon in de Arena Ajax compleet vernederen. Speelt Ajax al maanden zeer matig.
En nog krijg je het voor elkaar zo achter te komen.
En haha dat Ajax publiek is hilarisch. Dat ajacieden ooit durven te zeggen dat ze het beste publiek hebben.... Zo'n groot stadion en nog zo bagger
Wij missen Schöne en Serero en zitten nu met de twee slechtste spelers van de selectie opgescheept (Bojan, Duarte)quote:
Idd.....quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
Advocaat heeft donderdag de blauwdruk in handen gekregen en weet het voor elkaar te krijgen zijn ploeg zich toch nog in te laten graven.
Het blijft imo triest dat ze verkopen tellen ipv bezoekers. Je hebt er niets aan als de meeste seizoenskaarthouders wegblijven. Is je stadion alsnog leeg, ondanks uitverkocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die weten hoe het zit. Helaas heb je mensen zoals jij die daar toch niet naar luisteren.
Autistquote:Op zondag 23 februari 2014 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, soms vergeet ik wel eens dat andere mensen ook gevoelens hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |