Niet dan? Dan krijg je toch een gedevalueerd toernooi. Wat is het dan nog waard om olympisch kampioen te zijnquote:
Zelfde als bij voetbal idd, niks.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet dan? Dan krijg je toch een gedevalueerd toernooi. Wat is het dan nog waard om olympisch kampioen te zijn
De finale missen. Good busy.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh fantastisch, mis ik deze pot ook al
Vond het buiten de prestaties van Nederland toch wel teleurstellend. Nooit meer in dit soort uithoeken een OS. Gewoon volgende keer weer in een fatsoenlijk westers land.quote:
Je mist niet veel bijzondersquote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ergens waar het koud is, is mischien ook een aardig idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:17 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Vond het buiten de prestaties van Nederland toch wel teleurstellend. Nooit meer in dit soort uithoeken een OS. Gewoon volgende keer weer in een fatsoenlijk westers land.
Hoeveel ijshockey'ers zou Liechtenstein hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zit je daar ook wel in een ijshockeyland bij uitstek, ik denk dat die canadezen zelfs nog een feestje maken van Liechtenstein-Kazachstan als dat een wedstrijd was.
Ik woon er +/- een kilometer vanaf ben er alleen nog nooit geweest. Al oogt het stappegoor niet heel heel sfeervol.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De sfeer is in Stappegoor nog beter.
Ik heb niet veel gezien, ijshockey was wel ok. Ben zelf blij dat de NHL komende week weer verder gaat. Toch ben ik van mening dat de NHL-spelers wel moeten kunnen uitkomen voor hun land.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb werkelijk waar genoten van deze Spelen
Juist niet. De World Juniors bewijzen elke keer wat voor spannend toernooi jong talent kan brengen. Daarnaast loopt er gigantisch veel "sub"-talent rond in de NCAA, ECHL en de meer gefragmenteerde Europese competities. Die kunnen zich dan bewijzen, en de kans krijgen met toptalent te spelen (de compensatiespelers). Ook wordt het niveau wat gelijker. Maar goed, het blijft wel een wat utopisch idee, dat toegegeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet dan? Dan krijg je toch een gedevalueerd toernooi. Wat is het dan nog waard om olympisch kampioen te zijn
Maakt niet uit, dubbelijzertjes om en gaanquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Saviola het volgende:
[..]
Hoeveel ijshockey'ers zou Liechtenstein hebben
Damesfinale was gisteren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het best wel. Al is de sfeer in Geleen natuurlijk altijd beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik woon er +/- een kilometer vanaf ben er alleen nog nooit geweest. Al oogt het stappegoor niet heel heel sfeervol.
Ja, maar het gaat bij de OS toch altijd om de beste van de wereld te zijn? Sorry, maar dan moeten alle goede spelers meespelen. Net zoals die OS voetbal titel geen drol waard is, zou dit ook niks waard zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Juist niet. De World Juniors bewijzen elke keer wat voor spannend toernooi jong talent kan brengen. Daarnaast loopt er gigantisch veel "sub"-talent rond in de NCAA, ECHL en de meer gefragmenteerde Europese competities. Die kunnen zich dan bewijzen, en de kans krijgen met toptalent te spelen (de compensatiespelers). Ook wordt het niveau wat gelijker. Maar goed, het blijft wel een wat utopisch idee, dat toegegeven.
Congrats, Canada.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |