Dan moet je gewoon beter opletten.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt pas door dat er een goal is als ie al een seconde of 3 in het netje ligt. Dat is eigenlijk mijn grootste probleem.
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Is PP net zoiets als een man meer situatie in het waterpolo?
Het is zelfs hetzelfde.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Eentje van de tegenpartij moet op de bank voor 2 minuutjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Het is pas de eerste periode. Pfffquote:Op zondag 23 februari 2014 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Canadese mannen winnen dus ook.
Kun je nagaan. Wordt dus 5-0 of zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is pas de eerste periode. Pfff
Welnee.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Wordt dus 5-0 of zo.
Nu voel je wat de rest van de wereld voelt bij het schaatsenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Canadese mannen winnen dus ook.
Spanning om te snijden daar denk ik.quote:
Lijkt de superbowl wel.quote:
Wat verwacht je? Het zijn vooral atleten, journalisten en een 'paar' Russen die er zitten. Er gaan echt geen duizenden mensen uit Canada en Zweden reizen hiervoor.quote:
Ik denk dat ik een RT'tje ga maken.twitter:MichielElijzen twitterde op zondag 23-02-2014 om 13:34:23Wat een vette sport dat ijshockey. Alleen jammer dat ik de helft van de tijd geen idee heb waar de puck is.. reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Deze wedstrijd is trouwens het laatste onderdeel van de spelen?
Jupquote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:
quote:
Duidelijk.quote:
Ja, lijkt al het hele toernooi zo, wat een verschil met Vancouver 4 jaar terugquote:
Russen zijn over het algemeen wat ingetogener denk ik en sowieso wel meer successupporters dan bijvoorbeeld Canadezen.... Russen zijn alleen enthousiast als het om hun eigen volk gaatquote:Op zondag 23 februari 2014 13:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja, lijkt al het hele toernooi zo, wat een verschil met Vancouver 4 jaar terug
Nee dat is de sluitingsceremonie.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat kan jaquote:Op zondag 23 februari 2014 13:41 schreef Yuhina het volgende:
Wat gebeurt er Zweden een power play heeft en dan nog een Canadees een overtreding maakt. Double PP?
Yupquote:Op zondag 23 februari 2014 13:41 schreef Yuhina het volgende:
Wat gebeurt er Zweden een power play heeft en dan nog een Canadees een overtreding maakt. Double PP?
5 tegen 3... En dat is het maximale haalbare. Daarna wordt de PP gewoon langer.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:41 schreef Yuhina het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |