welk verhaal?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:32 schreef Wombcat het volgende:
Het is maar goed dat Voeckler niet mee doet, anders hadden we dat verhaal over zijn vader weer gehoord.
Oh zo, ik realiseer me ineens dat het de kwalificatie is en niet voor het EK zelfquote:Op zondag 23 februari 2014 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoeft Spanje niet in Gibraltar te spelen of vice versa, dus minder erg. Tijdens een playoff weet ik niet.
Klinkt zwaarquote:
IJsland is de laatste jaren wel gevaarlijk ja, die zijn een stuk beter geworden.quote:
Oh echtquote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
IJsland is de laatste jaren wel gevaarlijk ja, die zijn een stuk beter geworden.
Als we het niet halen, weet ik in elk geval het excuus alquote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's van 't ene uiterste van Europa naar het andere uiterste.
Ze hadden redelijk wat achterstand op Holcomb.quote:
Heb nu al meerdere sites, atlassen en kaarten geraadpleegd maar tot op heden heb ik nog geen kunnen vinden waarin Kazachstan van Azie verschoven is naar Europaquote:
Een klein stukje ligt in Europa.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Heb nu al meerdere sites, atlassen en kaarten geraadpleegd maar tot op heden heb ik nog geen kunnen vinden waarin Kazachstan van Azie verschoven is naar Europa
Israël wel, of die ook niet? Zo kan straks Australië ook wel aanschuiven.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Heb nu al meerdere sites, atlassen en kaarten geraadpleegd maar tot op heden heb ik nog geen kunnen vinden waarin Kazachstan van Azie verschoven is naar Europa
Volgens wiki is het een land in Azie en Europa, maar dat kan vanochtend aangepast zijn door de FIFA ofzo.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef marimbondo het volgende:
[..]
In Australie wonen wel veel mensen met europese oorsprong, dus eigenlijk prima mogelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 12:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Israël wel, of die ook niet? Zo kan straks Australië ook wel aanschuiven.
Die hadden verwacht dat die sluipschutter beter zijn werk zou doenquote:
Dan heel amerika ook maar toevoegen aan europaquote:Op zondag 23 februari 2014 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
In Australie wonen wel veel mensen met europese oorsprong, dus eigenlijk prima mogelijk
Eigenlijk is alles één groot EKquote:Op zondag 23 februari 2014 12:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan heel amerika ook maar toevoegen aan europa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |