Die verloor onderweg de rest van het teamquote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eigenlijk wel gek dat Videla nooit een goede piloot stuurde
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik ben al aan het oefenen :
[ afbeelding ]
Ah, je hebt het weer over voetbal. Ik kon de Kazachstaanse Bob al niet vinden.quote:
Die doen heul niet mee hierquote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gibraltar loot Spanje.
Helaas mag dat niet.
Wij informeren de kijker hier. Cee en ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, je hebt het weer over voetbal. Ik kon de Kazachstaanse Bob al niet vinden.
Ik wil best een bob uit Gibraltar zien.quote:
Gibraltar? Sinds wanneer mogen niet-landen mee doen aan de Europese Kampioenschappenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gibraltar loot Spanje.
Helaas mag dat niet.
Waarom eigenlijk niet, komen de aapjes dan in opstand?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gibraltar loot Spanje.
Helaas mag dat niet.
Politieke redenen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, komen de aapjes dan in opstand?
de dieren hè...geen racistische verwijzing naar gekleurde voetballers met het intellect van een baviaan.
Ja dat had ik al begrpen, vandaar mijn vraag...wat als die elkaar in een volgende ronde wel tegenkomen?quote:
Sinds Israël?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Gibraltar? Sinds wanneer mogen niet-landen mee doen aan de Europese Kampioenschappen
Hij heeft deze run nog niet gezegd dat hij opwarmt op een trampoline.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef Wombcat het volgende:
Daar hebben we de achillespees weer.
Dat verhaal heb ik ook nog niet eerder gehoord.
Ik wist niet dat er mensen woonden.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef marcodej het volgende:
Ik wist niet dat Gibraltar een land was.
Dan hoeft Spanje niet in Gibraltar te spelen of vice versa, dus minder erg. Tijdens een playoff weet ik niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrpen, vandaar mijn vraag...wat als die elkaar in een volgende ronde wel tegenkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |