Bij skien toch wel wat makkelijker.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar hopen we allemaal ook een beetje op natuurlijk.
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef Mani89 het volgende:
Deze bob hebben ze zelf in elkaar gemetseld.
Ze hebben er ook een Tegenpool in zitten om te remmenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef Cee het volgende:
Polen zijn het gewend om wild slingerend in een voertuig te zitten dus dit komt wel goed.
Maar het zijn meestal niet zulke beste chauffeurs.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef Cee het volgende:
Polen zijn het gewend om wild slingerend in een voertuig te zitten dus dit komt wel goed.
Ze kunnen er geen klote van joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb voor dit soort landen altijd veel respect juist eigenlijk. Juist het bobsleeën (en skeleton en rodelen) is een sport die voor zulke mensen echt ontzettend moeilijk te beoefenen is, want er zijn maar een paar landen met een baan. Als je dan je passie alsnog na kunt jagen vind ik dat knap
En met ze velen op een vierkante meterquote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef Cee het volgende:
Deze komt nu:quote:Op zondag 23 februari 2014 11:26 schreef Uccie het volgende:
Het is als vrouw wel echt genieten van die strakke afgetrainde lichamen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hiiiieeerr!quote:Op zondag 23 februari 2014 11:27 schreef Mani89 het volgende:
Deze bob hebben ze zelf in elkaar gemetseld.
Mae doen is belangrijker doan winnen.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze komt nu:HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik vind die oostblokkers wat vadsig vergeleken bij de anderenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:26 schreef Uccie het volgende:
Het is als vrouw wel echt genieten van die strakke afgetrainde lichamen....
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze komt nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Jappen kopieren beter dan Chinezen en Maleisiersquote:Op zondag 23 februari 2014 11:25 schreef Zorro het volgende:
Japanners, meesters in het kopieren. Alleen volgende keer niet de Duitse bob als voorbeeld nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |