quote:Op zondag 11 mei 2014 02:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Had eigenlijk nog vóór Zweden en Armenië moeten eindigen.
Armenie zong inderdaad niet zuiverquote:Op zondag 11 mei 2014 02:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Had eigenlijk nog vóór Zweden en Armenië moeten eindigen.
Op zich mee eens, maar wie hadden ze dan voorbij moeten gaan? Oostenrijk was (helaas) toch onverslaanbaar, Nederland is voor de diversiteit in de top alleen maar goed, Zweden is nog altijd het almachtige Eurovisie-Zweden, en Armenië was gewoon een heel goed nummer. Ik denk dat ze het maximale eruit hebben gehaald.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
Hongarije is jarenlang ondergewaardeerd, en nu eigenlijk ook een beetje, want van mij had dit best mogen winnen.
Oostenrijk was voor de helft de baard. Nederland was grotendeels de sterke act. Zweden is gedateerd. Armenië is vals gezongen en veel televoting. Dat laatste was voor Hongarije een probleem, want bij de televoters waren ze maar 10e (en 4e bij de jury's).quote:Op zondag 11 mei 2014 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar wie hadden ze dan voorbij moeten gaan? Oostenrijk was (helaas) toch onverslaanbaar, Nederland is voor de diversiteit in de top alleen maar goed, Zweden is nog altijd het almachtige Eurovisie-Zweden, en Armenië was gewoon een heel goed nummer. Ik denk dat ze het maximale eruit hebben gehaald.
Armenië hadden ze zeker voorbij mogen gaan op basis van totaalplaatje in de finale. Ook Zweden hadden ze voorbij moeten gaan, maar je hebt gelijk; Zweden is het almachtige Eurovisiezweden. Was Running de Zweedse act geweest dan was het toch een paar plekken hoger geëindigd.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar wie hadden ze dan voorbij moeten gaan? Oostenrijk was (helaas) toch onverslaanbaar, Nederland is voor de diversiteit in de top alleen maar goed, Zweden is nog altijd het almachtige Eurovisie-Zweden, en Armenië was gewoon een heel goed nummer. Ik denk dat ze het maximale eruit hebben gehaald.
Absoluut, al had ik vorig jaar wel het idee dat ByeAlex nogal een toevalstreffer was.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:44 schreef grazz het volgende:
Had van mij toch wel in de top 3 mogen eindigen, achter ons dus. Sterk lied met een mooi boodschap. Als ze zo doorgaan duurt het niet lang voordat ze winnen. Ik zou het Hongarije erg gunnen in elk geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |