abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137028630
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_137028735
Net is mijn konijntje ineens overleden. Ze had te lange tanden en dat was bij de dierenarts goed gemaakt. Operatie was goed en toen we haar kwamen halen was ze overleden. De dierenarts had dat ook helemaal niet verwacht :'(
pi_137028779
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Omentielvo het volgende:
Net is mijn konijntje ineens overleden. Ze had te lange tanden en dat was bij de dierenarts goed gemaakt. Operatie was goed en toen we haar kwamen halen was ze overleden. De dierenarts had dat ook helemaal niet verwacht :'(
Ah nee, dat is echt niet leuk :{
:*
pi_137029063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Omentielvo het volgende:
Ach nee ;( :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137029514
Geen grote plannen dit weekend. Vandaag even naar de markt geweest, gewinkeld en een kopje koffie gedronken in een supertof cafeetje. Er was een enorme treinbaan voor kinderen, dus mini heeft gespeeld terwijl wij lekker rustig konden zitten :D _O_

Morgen willen we naar het strand, even uitwaaien bij zonnig weer (als het goed is) O+

Tinu, achterop de fiets al! Grote jongen wordt het dan! Wij fietsen heel geregeld en mini is er dol op. Als we met de auto gaan, moet ik dat van tevoren echt duidelijk aangeven, anders heb ik een verdrietig jongetje :'). Voorop hijsen vind ik best wel zwaar, maar toch wel heel knus en gezellig. Kan ik af en toe een kusje op z'n hoofd geven :@ O+.

Verder: als je 20 maanden bent, kan je best zonder middagdutje, blijkbaar. En vannacht was hij ook al wakker tussen 1.15 en 3.15 uur. Maar ik zag een puntje van de 2e ronde kiezen, dus dat zal de boosdoener wel zijn... Ons duracellkonijntje was gelukkig wel een stuk gezelliger, weinig driftbuien dus dat is top!

[ Bericht 2% gewijzigd door Phaidra op 22-02-2014 21:38:46 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137029988
Ohhhh Omen, dat is naar, vooral als je in eerste instantie goed nieuws had gekregen!

En wow Phaidra, zonder dutje en dat na nachtelijke wakkerheid! En fijn dat ie gezellig bleef!

Hier is dochter afgelopen nacht uit logeren geweest met vriend, bij opa en oma. Experimenteren of ze meer ander drinken zou drinken als ze de borst niet zou krijgen. Eigenlijk is het heel goed gegaan, vandaag een hele Hema rietjesbeker gedronken! Ze is nog een beetje zielig omdat haar oogjes ontstoken waren, maar was wel weer helemaal vrolijk! Vanmiddag nog even koffie gedronken in een cafeetje toen ze thuis was gekomen. Ze is zo lief en grappig. O+
  zaterdag 22 februari 2014 @ 21:52:00 #7
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_137030628
oh Omen, wat naar :(

Fijn Olf, dat ze goed uit een rietjesbeker gaat drinken! Je geeft nog bv dus?

Phaidra, ik ben altijd zo verbaasd hoe sommige kindjes (incluis de mijne) zolang met weinig of geen slaap kunnen.
Isabel slaapt soms maar 3 kwartier overdag en spookt altijd s nachts en toch trekt ze het door tot een uur of zeven. Wel is ze stik sjacho als ze te laat iets te eten krijgt.

Mag ik r nog eens showen? Ze is namelijk echt zooooooo ondeugend
pi_137031004
Ja bizar he? Hij heeft altijd al weinig slaap nodig gehad. En herkenbaar, flink chaggo worden rond etenstijd :D

En je meisje O+

Ik moet zeggen dat het wel vet vermoeiend is, geen moment 'kindvrij' meer. Hij is momenteel niet in een lekker-zelf-spelen-fase, dus papa en mama zijn de klos. Het liefst de hele dag boekjes lezen als we thuis zijn. En hoezeer ik van tevoren hoopte dat hij dat leuk zou vinden, gaat het na 10 boekjes achter elkaar toch wat vervelend worden :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:06:45 #9
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_137031155
boekjes lezen, zoooooo vermoeiend. ;)

Mijn oudste gaat in april naar school en ik hoop stiekem dat Isabel dan nog wel een tuk doet overdag, ff rust is echt wel lekker.
pi_137031295
Wat is ze toch leuk becky!

Nena slaat ook erg in gezichten en ramt met dingen op hoofdjes van andere kinderen en als ze huilen gaat ze echt zo in de ogen kijken en lachen...
Als ze me nu slaat doe ik maar streng, hopelijk helpt het.
En ze slaat soms ook dutjes over, maar de nachten zijn dan juist rommeliger.

Goed idee om het zo te doen Olf! En fijn dat ze nu toch uit een rietjesbeker dronk.
Jij ook lekker geslapen dat nachtje?

Vervelend omentielvo!! Sterkte..

En achterop de fiets Tinuviel! Wat leuk dat hij zo genoot.
pi_137031577
De ondeugd straalt er vanaf Becky! O+

Ik geef nog borstvoeding maar ben sterk aan het overwegen nu helemaal te stoppen. 14 maanden vind ik een prachttermijn. :)

Ik geniet ook nog wel erg van haar twee slaapjes hoor! Twee keer een uurtje even gauw dingen doen en op de bank liggen. Al heb ik het geluk dat mijne met gemak een half uur zelf speelt en ik lekker krant zit te lezen en haar af en toe aanmoedig!

Hier krijg ik ook af en toe een klap in m'n gezicht, maar kan me voorstellen dat het lastig is wat wel en niet mag. Want ze doet ook wel een buhuwhwhwuwhwhw bij m'n mond ( :+ ) en waarom mag dat wel en andere dingen niet? Ik zeg het dan streng, maar niet boos en probeer alternatieven aan te bieden en probeer aaien te leren (vergeefs tot op heden haha)
pi_137031809
Dank jullie. :*

Becky wat een ondeugd

Ik was vandaag op een verjaardag en Riley was zo lief. Ze wilde niet slapen daar, maar last van moeheid had ze niet. En interesse in mama (of opa, oma en tante) was er bijna niet :D
Maar wat was ze lief

Slaan doet ze trouwens ook al als ze boos is. Ik zeg dan nee. En aks ze nog een leer slaat zet ik haar op de grond. En daarna maken we het weer goed met kusjes en wijst ze me alles aan O+
Maar ik vind het lastig hoor die dreumesbuien. Ik weet echt niet wat ze nu wel of niet begrijpt. En het is zoveel lastiger om op te voeden als het je eigen kind is
pi_137037674
Omen, wat vervelend :*
Wel fijn dat Riley zo lief was op de verjaardag!

Wij hadden vandaag ook een verjaardag op een kdv. Handig!! Genoeg om mee te spelen voor Ow en vooral veilig!

Fijn Olf dat ze wel goed uit een rietjesbeker drinkt!

Ik snap ook niet, hoe Ow t trekt met zo weinig slaap! Ik trek t niet hoor, maar mag straks lekker uitslapen :D

Becky, lief!! O+

Slaan, dat doe Ow niet.. Hij duwt me wel weg als hij door z'n papa wordt vastgehouden :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 23-02-2014 08:56:49 ]
pi_137038368
Sorry jongens, ik ben hier veel t weinig . Komende tijd nog minder want we gaan verhuizen! We krijgen straks een huis met tuin O+ . Gewoon een echt grote mensen huis. We wonen nu in een flat en hebben overlast van de beneden buren. We horen van 15 tot Laat in de avond of nacht keiharde muziek. En dan ook nog eens niet onze smaak maar slechte Nederlandstalige muziek.

Luuk mept ons niet, maar zijn zus wel, hij lijkt nu wraak te nemen op al die keren dat zij hem mishandelde })
*poef* nu is het weg
pi_137038590
Wat naar Omen. Sterkte! :*

Phaidra, heftige periode waar jullie in zitten nu. :*

Succes met verhuizen kj!

Becky, je meisje O+

Slaan doet allen J en die mept ook al best hard. Dat mag niet. Elkaar slaan ze ook maar dat zoeken ze samen maar uit. Ik moet soms alleen ingrijpen als ze zich samen op M storten.

En ook nog even melden dar D gister in bed heel erg moest huilen. Toen ik ging kijken stond ze in haar bed *O* Met slaapzak en al! Alleen kon ze dus niet meer terug.
pi_137038639
Ik ga ook weer eens proberen aan te haken. Rust is een beetje teruggekeerd hier in huis (gekkenhuis op het werk en zijn 1,5 week geleden teruggekomen van vakantie in Thailand).
Ben ook niet echt bijgelezen dus.

Dametje doet het supergoed. Ze kletst, zingt, is super vrolijk en lekker ondeugend O+ Vooral poesje mauw en visje in hrt water zijn favoriet.

Slaan doet ze niet eigenlijk. Driftbuien beginnen wel te komen, maar das nog vooral grappig. Ze doet wel alles wat grotebroer ook doet. Ze zijn zo erg (en zo leuk) samen O+

Oh en tis een echte slaapkop. Overdag zo'n 2/3 uur. En s avonds om 7 uur erin en dan wakker tussen 7 en half 9 vaak. Hoewel het ook een tijdje wat vroeger was.

Nou ja het is gewoon genieten nu hier O+

pi_137038734
Sterkte Omen :*
pi_137039549
Omen war sneu van je konijn :(

Kyara wat knap dat ze kan staan! En dan idd brullen omdat ze niet meer terug kunnen haha.

kj een verhuizing op komst! Wat fijn!

Son lekkere vakantie achter de rug. Djen heeft ongeveer hetzelfde slaappatroon als jouw dametje. Vanmorgen was het heel vroeg voor haar doen om 7.15

Maar het lijkt wel lente buiten dus met de zingende vogeltjes op de achtergrond boeit dat niet :)

Djen moet niks van speldjes hebben op het moment maar haar pony hing wel mega voor haar ogen/neus. Dus heb er zelf even de schaar in gezet :D ... super lelijk :D
pi_137040023
Olf wat goed dat ze wil drinken uit rietjesbeker.

Tinu stoere mini achterop de fiets.

Omen fijn dat ze zo vrolijk was op het feestje.

Slaan gebeurt hier ook af en toe. Ik pak zijn handje zeg nee en zet hem op de grond. Maar ik geloof niet dat hij het goed snapt. Aanhouder wint denk ik maar.

Lekker in Oostenrijk nu. Prachtig weer en ik hang nu heerlijk op de bank want M. wil gelukkig wel slapen. Reis ging boven verwachting goed. Hoewel we wel ons laatste redmiddel hebben moeten gebruiken. Teletubbies... Maar hij sliep een groot deel was heel enthousiast over alle nieuwe speeltjes (allemaal onzin dingen voor een euro, bij vervelen kreeg hij een nieuwe) dus geen gehuil onderweg. *O*
pi_137040238
KJ wat leuk en spannend een verhuizing.

Kyara wat knap van D *O*
Hoe was de nacht weg?

Sonnetje wat is ze leuk en wat klink je verliefd O+

Zolend fijn dat de reis goed ging. Geniet lekker daar *O*
pi_137041551
O ja Kyara ben ook benieuwd naar jullie nachtje weg :D
Lekker bij kunnen slapen?
pi_137042017
Omen, wat verdrietig van je konijn. Sterkte ermee! Fijn, dat Riley zo lief was op de verjaardag.

Phaidra, ik kan het me goed voorstellen dat zwaan-kleef-aan en het vermoeiende. Hier ook weer wat meer de laatste tijd.

Becky, de ondeugd straalt ervan af.

Fijn Olf, dat het drinken uit een rietjesbeker goed gaat.

Loj fijn van het uitslapen.

Zoëlaat jeweten hoe het toneelstuk was en wat S ervan vond?

Hier geen bijzondere plannen. Gewwon onze standaard zondagdingen: boodschappen doen, ik ga sporten, grote gaat bij een vriendje spelen. Misschien straks met de kleine fietsen of buiten eendjes voeren, het weer is er geweldig voor.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_137042143
Kj gefeliciteerd, goed ieuws van jullie nieuwe huis!

Zolena, fijn, dat de reis goed ging.

Wat knap van D met het staan. Kyara vertel hoe je drietal het deed zonder mama en papa.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_137042660
S. mept ook als ze boos is. Eerst M. of mij (afhankelijk van wie haar iets verbiedt), en soms slaat ze zichzelf op haar hoofd :/ We zeggen dan ook dat dat niet mag, leggen het uit, pakken haar handjes vast... Maar in hoeverre ze dat echt snapt?

Omen, leuk is dat he, als ze zo vrolijk zijn op een verjaardag enzo :)

Becky, je meisje is adorbs! O+

Kyara, wat goed van haar *O*
pi_137042753
Ow, zolena, fijn dat de reis goed ging!

Wij gaan zo naar een verjaardag. Veel familie en veel kindjes, dus denk dat Saar het wel naar haar zin gaat hebben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')